1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audio-video
i oprogramowania na potrzeby organizacji zajęć pozalekcyjnych i doposażenie pracowni szkolnych w ramach projektów „EU-geniusz w naukowym labiryncie”, nr RPKP.10.01.02-04-0003/17
i „Powiatowi Zawodowcy” RPKP.10.01.03-04-0002/17 oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu.
Przedmiot zamówienia obejmuje: 6 zestawów komputerowych, 3 sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych, 1 drukarki laserowej, 20 jednostek centralnych, 16 projektorów, 7 tablic interaktywnych, 39 laptopów, 216 tabletów, 41 programów Office, 2 dronów, 4 aparatów fotograficznych, 1 kamery cyfrowej, 6 magnetofonów, głośników, mikrofonów. Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 części: część I - komputer stacjonarny dla Starostwa Powiatowego w Toruniu; część II - zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część III - komputery i urządzenie wielofunkcyjne dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część IV - tablice interaktywne i projektory dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część V - tablice interaktywne i projektory dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część VI - sprzęt audio-video dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część VII - drony dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część VIII - oprogramowanie dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część IX - oprogramowanie dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część X - laptopy i tablety dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część XI - laptopy i tablety dla projektu "Powiatowi Zawodowcy".
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, na jedną bądź kilka części. |
GuidZP400 |
5ec40f5e-ad70-4dbb-89ed-90ee5a85a911
|
Biuletyn |
610563-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Toruńskiego
|
Regon |
87112181000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Towarowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4-6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 662 88 88
|
Zamawiajacy fax |
56 662 88 89
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiattorunski.pl
|
Adres strony url |
http://www.powiattorunski.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„EU-geniusz w naukowym labiryncie”, nr RPKP.10.01.02-04-0003/17 i „Powiatowi Zawodowcy” RPKP.10.01.03-04-0002/17 oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Towarowa 4-6, 87 - 100 Toruń, pokój nr 100, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audio – video i oprogramowania
|
Numer referencyjny |
OR.272.4.9.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audio-video
i oprogramowania na potrzeby organizacji zajęć pozalekcyjnych i doposażenie pracowni szkolnych w ramach projektów „EU-geniusz w naukowym labiryncie”, nr RPKP.10.01.02-04-0003/17
i „Powiatowi Zawodowcy” RPKP.10.01.03-04-0002/17 oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Toruniu.
Przedmiot zamówienia obejmuje: 6 zestawów komputerowych, 3 sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych, 1 drukarki laserowej, 20 jednostek centralnych, 16 projektorów, 7 tablic interaktywnych, 39 laptopów, 216 tabletów, 41 programów Office, 2 dronów, 4 aparatów fotograficznych, 1 kamery cyfrowej, 6 magnetofonów, głośników, mikrofonów. Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 części: część I - komputer stacjonarny dla Starostwa Powiatowego w Toruniu; część II - zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część III - komputery i urządzenie wielofunkcyjne dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część IV - tablice interaktywne i projektory dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część V - tablice interaktywne i projektory dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część VI - sprzęt audio-video dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część VII - drony dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część VIII - oprogramowanie dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część IX - oprogramowanie dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"; część X - laptopy i tablety dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"; część XI - laptopy i tablety dla projektu "Powiatowi Zawodowcy".
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, na jedną bądź kilka części.
|
Cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu, stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji.
Odpisu właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 1b do niniejszej specyfikacji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony Formularz Oferty wraz z formularzem oferty w pliku Excel, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Specyfikacja techniczna
Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA
Niniejszym realizujemy obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż:
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych? Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym jak będą wykorzystane Twoje dane osobowe jest, Starosta Toruński z siedzibą w Toruniu ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń (dalej „My”, „Zamawiający”). Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres podany wyżej, e-mailowo starostwo@powiattorunski.pl telefonicznie 56/ 662 88 88.
Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych? Napisz do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych. Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: iod@powiattorunski.pl
adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
Skąd mamy Twoje dane? Otrzymaliśmy je od Ciebie, z treści kierowanych do nas pytań o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także z Twojej oferty.
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez Zamawiającego? Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej z Tobą, w tym do kontaktowania się z Tobą w celu realizacji umowy, jak również w celu archiwizacyjnym.
Czy musisz podać nam swoje dane osobowe? Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą:
nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną,
adres wykonawcy,
adres email,
imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Ciebie do kontaktu.
Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.
Jakie masz uprawnienia wobec Zamawiającego w zakresie przetwarzania danych? Gwarantujemy Tobie prawo dostępu do Twoich danych i ich sprostowania, wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Z uprawnień tych możesz skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich sprostowania.
Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Komu udostępniamy Twoje dany osobowe? Twoje dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniając usługi płatnicze. Możemy przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe? Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.
Czy przekazujemy Twoje dane do Państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego? Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie (w tym profilowanie) w sposób wpływający na Twoje prawa? Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7081,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
komputer stacjonarny dla Starostwa Powiatowego w Toruniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6159,67
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
111420,04
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
komputery i urządzenie wielofunkcyjne dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
50505,04
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
tablice interaktywne i projektory dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16866,57
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
tablice interaktywne i projektory dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18770,60
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
sprzęt audio-video dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1359,89
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
drony dla projektu "Powiatowi Zawodowcy";
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8234,47
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
oprogramowanie dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie";
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3377,45
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
oprogramowanie dla projektu "Powiatowi Zawodowcy"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
147932,03
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
laptopy i tablety dla projektu "EU-geniusz w naukowym labiryncie"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
35325,11
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
laptopy i tablety dla projektu "Powiatowi Zawodowcy".
|
| |