GuidZP400 |
3f0fbe62-c965-4024-aaec-ce5575a2e9e0
|
Biuletyn |
610300-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
|
Regon |
1775600388
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jachowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48242625271,
|
Zamawiajacy fax |
+48242625660
|
Zamawiajacy email |
ZAP_Plock@zus.pl,
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zus.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
|
Numer referencyjny |
280000/271/15/2018-ZAP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych i sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Część II SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty dołączane do oferty:
1) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju);
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) - dotyczy części nr 1.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części nr 2 oraz części nr 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy:
- w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.
II. Termin wykonania zamówienia: od 30 do 40 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy;
III. Dostawa i montaż obejmuje meble wyszczególnione poniżej:
Krzesło obrotowe – podstawa nylonowa - 37 szt.
Krzesło obrotowe – podstawa chromowana - 11 szt.
Krzesło obrotowe – podstawa stalowa czarna - 10 szt.
Krzesło tapicerowane dla klientów – stelaż chromowany - 14 szt.
Krzesło zwykłe tapicerowane – stelaż metalowy chromowany - 5 szt.
Krzesło konferencyjne– stelaż chromowany - 16 szt.
Stół konferencyjny - 2 szt.
Stolik Orzech Nizinny- 1 szt.
Kontener biurkowy na kółkach zamykany centralnym zamkiem - 13 szt.
Kontener biurkowy na kółkach zamykany centralnym zamkiem - 9 szt.
Biurko z półką na klawiaturę oraz zawiesiem do stacji komputerowej - 14 szt.
Szafa aktowa dwudrzwiowa z zamkiem patentowym - 10 szt.
Stół Buk Natural - 1 szt.
Stolik Jasny Buk- 2 szt.
Szafka zamykana na zamek patentowy - 2 szt.
Biurko z półką pod klawiaturę z nadstawką - 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.
II. Termin wykonania zamówienia: od 30 do 40 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy
III. Dostawa i montaż obejmuje meble wyszczególnione poniżej:
Stolik pod projektor na kółkach - 1 szt.
Regał na ulotki - 1 szt.
Lada biurowa - 1 komplet
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.
II. Termin wykonania zamówienia: od 30 do 40 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy;
III. Dostawa i montaż obejmuje meble wyszczególnione poniżej:
Kontener biurkowy na kółkach zamykany na centralny zamek - 5 szt.
Biurko z półką pod klawiaturę - 5 szt.
Regał otwarto-zamknięty z zamkiem - 5 szt.
|
| |