Zakup i montaż nowoczesnego systemu krioterapii - Kriokomora

Publication date 2018-09-03
End date 2018-09-11 00:00:00
Instytucja Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
Miejscowość Jaroszowiec
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611691-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa, montaż i uruchomienie 1 sztuki kriokomory do terapii ogólnoustrojowej wraz z wykonaniem do budynku – miejsca montażu przedmiotowej kriokomory, instalacji służącej do przesyłu ciekłego azotu na linii zbiornik – kriokomora.
II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 1A do niniejszej SIWZ.
II.4.3.W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1)dostarczenie fabrycznie nowej kriokomory na koszt i ryzyko Wykonawcy, spełniającej wymagania obowiązujących przepisów w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu świadczenie usług medycznych w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem zdrowia,
w tym w szczególności spełniającej wymagania ustawy o wyrobach medycznych oraz posiadającej dokumenty dopuszczające ją do stosowanie w służbie zdrowia na terenie kraju,
2)montaż i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz oddanie do użytkowania wraz z kompletem instalacji dostosowanej do podłączenia do układu zasilania
w czynnik chłodzący (azot),
3)pełne przeszkolenie personelu w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji
i użytkowania potwierdzone wydaniem certyfikatów,
4)wykonanie dokumentacji technicznej na podstawie, której Zamawiający wykona przekucia,
5)zapewnienia w okresie gwarancji bezpłatnych corocznych przeglądów oraz zagwarantowania dostępności części zamiennych w okresie 10 lat
6)dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
7)realizacji przedmiotowego zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ,
II.4.5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4.6 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
II.4.7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w „Oświadczeniu
o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” (załącznik do specyfikacji).
II.4.8.Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Pzp.
II.4.9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastosuje art. 24aa. Ustawy Pzp, tzn. Zamawiający ma prawo najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
II.4.10. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesiące licząc od dnia dostawy (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale - Kryteria oraz zasady oceny ofert).

II.5. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

II.6. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM
II.6.1. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia /urządzenie medyczne został dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, a w szczególności powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn.zm.). Przedmiot zamówienia winien posiadać stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje oraz inne dokumenty wymagane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
II.6.2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich.
II.6.3.W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania.


II.8. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
II.8.1 Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało zrealizowane w terminie do dnia
10 grudnia 2018 r.

II.8.2. Miejsce wykonania zamówienia: dostawa do siedziby Zamawiającego tj.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Małopolski Szpital Chorób Płuc
i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, 32-310 Jaroszowiec ul. Kolejowa 1 a.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 d10470e9-413d-49d2-aaf5-105c312d5d63
Biuletyn 611691-N-2018
Zamawiajacy nazwa Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
Regon 29421400000
Zamawiajacy adres ulica Kolejowa
Zamawiajacy adres numer domu 1 a
Zamawiajacy miejscowosc Jaroszowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 32-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 32 6428090, 32 6428031,
Zamawiajacy fax 326 428 100
Zamawiajacy email sekretariat@wschp.pl,
Adres strony url www.wschp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wschp.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Forma Pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły ul. Kolejowa nr 1a 32-310 Jaroszowiec
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i montaż nowoczesnego systemu krioterapii - Kriokomora
Numer referencyjny ZP/10/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa, montaż i uruchomienie 1 sztuki kriokomory do terapii ogólnoustrojowej wraz z wykonaniem do budynku – miejsca montażu przedmiotowej kriokomory, instalacji służącej do przesyłu ciekłego azotu na linii zbiornik – kriokomora. II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 1A do niniejszej SIWZ. II.4.3.W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1)dostarczenie fabrycznie nowej kriokomory na koszt i ryzyko Wykonawcy, spełniającej wymagania obowiązujących przepisów w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu świadczenie usług medycznych w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem zdrowia, w tym w szczególności spełniającej wymagania ustawy o wyrobach medycznych oraz posiadającej dokumenty dopuszczające ją do stosowanie w służbie zdrowia na terenie kraju, 2)montaż i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz oddanie do użytkowania wraz z kompletem instalacji dostosowanej do podłączenia do układu zasilania w czynnik chłodzący (azot), 3)pełne przeszkolenie personelu w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i użytkowania potwierdzone wydaniem certyfikatów, 4)wykonanie dokumentacji technicznej na podstawie, której Zamawiający wykona przekucia, 5)zapewnienia w okresie gwarancji bezpłatnych corocznych przeglądów oraz zagwarantowania dostępności części zamiennych w okresie 10 lat 6)dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, 7)realizacji przedmiotowego zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, II.4.5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. II.4.6 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. II.4.7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” (załącznik do specyfikacji). II.4.8.Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Pzp. II.4.9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastosuje art. 24aa. Ustawy Pzp, tzn. Zamawiający ma prawo najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. II.4.10. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesiące licząc od dnia dostawy (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale - Kryteria oraz zasady oceny ofert). II.5. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. II.6. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM II.6.1. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia /urządzenie medyczne został dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, a w szczególności powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn.zm.). Przedmiot zamówienia winien posiadać stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje oraz inne dokumenty wymagane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. II.6.2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. II.6.3.W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania. II.8. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA. II.8.1 Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało zrealizowane w terminie do dnia 10 grudnia 2018 r. II.8.2. Miejsce wykonania zamówienia: dostawa do siedziby Zamawiającego tj. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, 32-310 Jaroszowiec ul. Kolejowa 1 a.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow II.9.1Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. II.9.2. Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności - do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. II.9.3.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość oraz zgodność z wymaganiami określonymi dla przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3.1.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie: Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę informacje i dokumenty, o których mowa w pkt. III.5.1.1)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji Zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen III.4.1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 3 Ustawy Pzp, tj.: 1)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6)oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
Zakresie warunkow udzialu III.5.1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 Ustawy Pzp, tj.: potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 1)dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości wartości nie mniejszej od przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”
Wykaz potwierdzenie okolicznosci III.6.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 Ustawy Pzp, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp; 1)dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107 poz.679 z późn. zmianami,), a w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, -oznakowano je znakiem zgodności CE. Aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą. 2)Katalog oferowanego sprzętu, oryginalną specyfikację techniczną, kartę katalogową, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim, potwierdzające oferowane parametry techniczno – funkcjonalne - zawierające dane określone w Opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ i potwierdzone za zgodność kopii z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione III.4.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. III.4.3.W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.). UWAGA! Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej nie należy załączać do oferty. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej www.wschp.pl w zakładce zamówienia publiczne - aktualne zamówienia publiczne wraz z zamieszczeniem informacji, o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności. III.7.1. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3. W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: 1)terminu realizacji przedmiotu umowy (§ 2 ust. 1 umowy), gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, 2)zmiany terminu wykonania umowy w uzasadnionych okolicznościach nie powstałych z winy bądź zaniedbań Wykonawcy, 3)realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w wycenie Wykonawcy, a zmiany w tym zakresie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, 4.Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5.Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
IV 4 4 data 2018-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Serwis
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)