Dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Publication date 2018-09-03
End date 2018-09-11 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611563-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fdd555f8-3959-4cfe-b1d1-77dc6e20660d
Biuletyn 611563-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Regon 125536300000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr Izabeli Romanowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (0-52)3743208
Zamawiajacy fax (0-52)3743301
Zamawiajacy email dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.co.bygoszcz.pl
Adres strony internetowej www.co.bygoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 85-796 Bydgoszcz ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 - kancelaria Centrum Onkologii, pok. 1075
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer referencyjny 208/P/2018
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Pozycje od 1 do 6 formularza cenowego (załącznik nr 4 do SIWZ): • Certyfikat poświadczający, że końcówki wyprodukowane są z najwyższej jakości polipropylenu bez dodatku plastyfikatorów, biocydów, oleamidów; • Certyfikat poświadczający, że produkt nie zawiera inhibitorów reakcji PCR, ludzkiego DNA, DNAz oraz RNAz; • Certyfikat poświadczający, że wydajność filtra nie gorsza niż HEPA klasa efektywności H12 zgodnie z EN 1822; • Dokumenty wystawione przez producenta potwierdzające spełnienie norm wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Pozycje 7, 8 formularza cenowego (załącznik nr 4 do SIWZ): • Certyfikat poświadczający, że probówki wyprodukowane są z najwyższej jakości polipropylenu bez dodatku plastyfikatorów, biocydów, oleamidów; • Certyfikat poświadczający, że produkt nie zawiera inhibitorów reakcji PCR, ludzkiego DNA, DNAz oraz RNAz. 3. Pozycja 9, 11, 13, 15, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 32, 33 formularza cenowego (załącznik nr 4 do SIWZ): • Certyfikat poświadczający, że produkt nie zawiera inhibitorów reakcji PCR, ludzkiego DNA, DNAz oraz RNAz. 4. Pozycje od 55 do 58 formularza cenowego (załącznik nr 4 do SIWZ): • Certyfikat poświadczający jałowość, niepirogenność oraz nietoksyczność produktu. 5. Pozycje od 59 do 61 formularza cenowego (załącznik nr 4 do SIWZ): • Wymagany certyfikat potwierdzający sterylność do numeru serii. 6. Próbki do wszystkich pozycji formularza cenowego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy może obejmować, w zakresie dozwolonym przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) dalej ustawa Pzp, w szczególności w zakresie: 1) zmiany rozmiaru wyrobu medycznego, objętego przedmiotem umowy 2) zmiany numeru katalogowego wyrobu medycznego, objętego przedmiotem umowy 3) zmiany opakowania lub sposobu pakowania wyrobu medycznego 3. Warunkami dokonania zmian, wskazanych w ust. 2 niniejszego paragrafu mogą być alternatywnie: 1) wprowadzony na rynek przez Wykonawcę wyrób medyczny zmodyfikowany lub udoskonalony 2) zaprzestanie produkcji lub przejściowy brak wyrobu medycznego na rynku 3) zmiana miejsca wytwarzania wyrobu medycznego 4) wycofanie kodu/numeru katalogowego wyrobu medycznego 4. Warunkiem dokonania zmian, wskazanych w ust. 2 pkt 2 niniejszego paragrafu będzie dostarczenie przez Wykonawcę dokumentu wystawionego przez producenta wyrobu medycznego wraz z deklaracją zgodności (CE) przed podpisaniem przez strony stosownego aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia częściowego
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)