GuidZP400 |
dfb04337-53ee-4fde-814d-44552b482d39
|
Biuletyn |
612021-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
|
Regon |
30427200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opoczno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44 7544823
|
Zamawiajacy fax |
44 7544822
|
Zamawiajacy email |
zamowienia2@szpitalopoczno.pl, zamowienia3@szpitalopoczno.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalopoczno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalopoczno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalopoczno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Szpital Powiatowy im. E. Biernackiego w Opocznie; 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawę sprzętu do fizykoterapii dla Gminnego Ośrodka w Poświętnem
|
Numer referencyjny |
19/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawę sprzętu do fizykoterapii dla Gminnego Ośrodka w Poświętnem
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Materiałów informacyjnych, prospektów lub kart katalogowych potwierdzających spełnianie przez oferowany sprzęt/aparat/wyposażenie parametrów technicznych wymaganych i oferowanych, określonych w Zał nr 4 (Parametry techniczne) z dokładnym opisem, której pozycji dotyczą.
b) Certyfikaty lub deklaracje zgodności oraz zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych (w zależności od wymogów wynikających z Ustawy o wyrobach medycznych) oraz inne dokumenty dopuszczające oferowany sprzęt do użytkowania Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona złoży na wezwanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
2.Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi.
3.Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń.
4.Wypełniony Załącznik nr 4 asortymentowo-cenowy do SIWZ (Parametry techniczne)
5.Oświadczenie o obowiązku podatkowym ( tzw. odwrócony podatek VAT) Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw albo innych przepisów prawa mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia);
b) Zmiany o charakterze niezależnym od stron – siła wyższa. Za okoliczności „siły wyższej” uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią;
c) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę;
d) Zmiany nazwy firmy Wykonawcy i Zamawiającego;
e) Zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego lub numeru kontaktowego;
f) Zmiany konta bankowego Wykonawcy i Zamawiającego;
g) Zmiany oznaczeń Towarów objętych ofertą na skutek zaprzestania produkcji, poprzez dopuszczenie Towarów zamiennych o parametrach zgodnych z SIWZ.
h) Przedłużenia okresu gwarancji.
2. Zmiana umowy w powyższym zakresie wymagają zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian określonych w ust. 1 pkt d-f , które wymagają jedynie powiadomienia na piśmie o zmianie przez stronę, której zmiana dotyczy.
3. Każda ze stron w przypadku zmiany danych wskazanych w ust. 1 pkt d - e niniejszego paragrafu zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić o tym drugą stronę. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku pismo/zgłoszenie wysłanie pod dotychczasowy adres bądź numer uznaje się
za prawidłowo doręczone.
4. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do umowy.
5. SIWZ jest integralną częścią umowy.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i dotyczą w szczególności: - przedłużenia okresu gwarancji, zmiany sposobu i częstotliwości serwisowania sprzętu.
|
IV 4 4 data |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|