GuidZP400 |
834b015e-b23b-4cfe-9fc4-2a0d6b558e4b
|
Biuletyn |
610524-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
|
Regon |
000514377
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-153
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48713406526
|
Zamawiajacy fax |
+48713406948
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@duw.pl
|
Adres strony url |
www.bip.duw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
1. Projekt nr 9/8-2017/OG-FAMI pn. Integracja, adaptacja, akceptacja. Wsparcie obywateli państw trzecich zamieszkałych na Dolnym Śląsku, współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji; 2. Projekt nr 31/7-2017/OG-FAMI, pn. Urząd przyjazny cudzoziemcom – wzrost poziomu świadczonych usług poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych, realizowanego w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji; 3. Program Interreg V-A Republika Czeska – Polska; 4. Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020; 5. Program Rodzina 500+
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.duw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dolnośląski Urzęd Wojewódzki we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, Biuro Administracji i Logistyki, Sekretariat, pok. 2167
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i montaż mebli dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
AL-ZP.272-10/18/ZP/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na III (trzy) części:
• Część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych,
• Część II - Zakup, dostawa i montaż krzeseł biurowych,
• Część III - Zakup, dostawa i montaż szaf kartotekowych metalowych.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
zadanie nr 1: do 15 listopada 2018r.
zadanie nr 2: do 15 listopada 2018r.
zadanie nr 3: do 22 listopada 2018r.
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo – powinno zostać dołączone do oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z innych dokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA! W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie powyższe dokumenty składa do oferty każdy z wykonawców osobno.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
w zakresie przewidzianym w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż krzeseł biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup, dostawa i montaż krzeseł biurowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i montaż szaf kartotekowych metalowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-22T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup, dostawa i montaż szaf kartotekowych metalowych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |