Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla ZOZ w Pińczowie

Publication date 2018-09-03
End date 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
Miejscowość Pińczów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611799-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla ZOZ w Pińczowie, podzielony na pakiety:
Pakiet nr 1 – Pompa płucząca kolonoskopowa dla pracowni endoskopowej,
Pakiet nr 2 – VIDEOGASTROSKOP HD,
Pakiet nr 3 – aparat elektrochirurgiczny do zabiegów endoskopowych z modułem argonowym,
Pakiet nr 4 – aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym na blok operacyjny.
Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze.
2. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załączniki do SIWZ od nr 2 do nr 5.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e4b79a30-5f7d-43f1-b402-6b465c070e0f
Biuletyn 611799-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
Regon 28100000204289
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Pińczów
Zamawiajacy kod pocztowy 28400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 573 031
Zamawiajacy fax 413 572 491
Zamawiajacy email pinczow@poczta.onet.pl
Adres strony url www.szpitalpinczow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalpinczow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalpinczow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - listownie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres zespół opieki zdrowtnej w pińczowie ul. armii krajowej 22, 28-400 pińczów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla ZOZ w Pińczowie
Numer referencyjny ZOZ/ZP/7/09/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla ZOZ w Pińczowie, podzielony na pakiety: Pakiet nr 1 – Pompa płucząca kolonoskopowa dla pracowni endoskopowej, Pakiet nr 2 – VIDEOGASTROSKOP HD, Pakiet nr 3 – aparat elektrochirurgiczny do zabiegów endoskopowych z modułem argonowym, Pakiet nr 4 – aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym na blok operacyjny. Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze. 2. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załączniki do SIWZ od nr 2 do nr 5.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków szczegółowych w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunków szczegółowych w tym zakresie
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru. koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci deklarację zgodności WE, oferowanego sprzętu, z wymaganiami zasadniczymi, wystawione zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 z późn. zm.). materiały określające parametry oferowanego sprzętu tj. materiały producenta, foldery, opisy lub katalogi potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego odpowiednio dla każdego pakietu, na który Wykonawca składa ofertę.
Inne dokumenty niewymienione - ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnione formularze parametrów technicznych podzielone na pakiety od nr 1 do nr 4, które stanowią załączniki od nr 2 do nr 5 do SIWZ. - oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V pkt. 2 lit. b niniejszej SIWZ (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ). - pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku działania siły wyższej, za którą Strony będą uważać nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od Stron, których żadna Strona nie mogła przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1 Pompa płucząca kolonoskopowa dla pracowni endoskopowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 – Pompa płucząca kolonoskopowa dla pracowni endoskopowej, Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – VIDEOGASTROSKOP HD,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 – VIDEOGASTROSKOP HD, Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załączniki do SIWZ od nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – aparat elektrochirurgiczny do zabiegów endoskopowych z modułem argonowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 – aparat elektrochirurgiczny do zabiegów endoskopowych z modułem argonowym, Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ od nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym na blok operacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 – aparat elektrochirurgiczny z modułem argonowym na blok operacyjny, Zamontowanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w obsłudze. Szczegółowe wymagania (warunki graniczne) stawiane przedmiotowi zamówienia podane są w parametrach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ nr 5.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)