Dostawa wraz z montażem mebli biurowych

Publication date 2018-09-04
End date 2018-09-12 00:00:00
Instytucja Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612627-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych dedykowanych do tworzonych w wytypowanych miastach na terenie kraju punktów obsługi interesantów Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, na który składa się asortyment opisany szczegółowo w pkt III OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f6b57dd-2814-4dde-8de9-903c3b54ea8b
Biuletyn 612627-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 011320130
Zamawiajacy adres ulica Pawińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 17/21
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-106
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22)6028645,
Zamawiajacy fax +48(22)8254979
Zamawiajacy email zamowienia@zer.mswia.gov.pl,
Adres strony url http://bip.zer.mswia.gov.pl/ zakładka zamówienia publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny organ podległy Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.zer.mswia.gov.pl/ zakładka zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zer.mswia.gov.pl/ zakładka zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2016 poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA, 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21, pok. nr 468 (sekretariat Wydziału Organizacyjnego - IV piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
Numer referencyjny ZER-ZP-29/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych dedykowanych do tworzonych w wytypowanych miastach na terenie kraju punktów obsługi interesantów Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, na który składa się asortyment opisany szczegółowo w pkt III OPZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy dostawy na rzecz firm/ instytucji/urzędów odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Zamawiający rozumie przez zwrot „trzy dostawy” usługi świadczone w ramach trzech odrębnych zamówień/umów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium 2.300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100), Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, ze zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień niniejszej umowy wynikających ze: 1) zmiany warunków i terminów dostaw (liczba, miejsce dostaw); 2) zmiany warunków i terminów płatności – wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wydatkowania; 3) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę) związanej z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiany wynikającej z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, np. w formie sukcesji uniwersalnej; 4) zmiany przepisów prawa, które będą miały wpływ na realizację zawartej umowy; 5) powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. 2. Zmian i uzupełnień umowy dokonuje się w formie pisemnej pod rygorem nieważności zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem
IV 4 4 data 2018-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości na przedmiot umowy (G)
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji (R)
Znaczenie 25,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)