Dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych

Publication date 2018-09-04
End date 2018-09-12 00:00:00
Instytucja Kampinoski Park Narodowy
Miejscowość Izabelin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612553-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych wykonanych według wzorów określonych:
a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 stycznia 2018 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i wzorów umundurowania pracowników Służby Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk /Dz. U. z 09 lutego 2018 r. poz.344/ .
b) opisem przedmiotu zamówienia niniejszej specyfikacji
Częściowo wzorce odzieży są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f3e292f-927c-4e30-bdb8-f880f0313d70
Biuletyn 612553-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kampinoski Park Narodowy
Regon 14591663700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tetmajera
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Izabelin
Zamawiajacy kod pocztowy 05080
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 226 001
Zamawiajacy fax 227 226 560
Zamawiajacy email dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl
Adres strony url https://www.kampinoski-pn.gov.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://bip.kampinoski-pn.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.kampinoski-pn.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych
Numer referencyjny DTr/371/13/2/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych i odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych wykonanych według wzorów określonych: a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 stycznia 2018 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i wzorów umundurowania pracowników Służby Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk /Dz. U. z 09 lutego 2018 r. poz.344/ . b) opisem przedmiotu zamówienia niniejszej specyfikacji Częściowo wzorce odzieży są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Data zakonczenia 2018-12-04T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100 000,00 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, w ramach jednego zamówienia (umowy) - min. jednej dostawy o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, potwierdzonych referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokołami odbioru towaru dla Parków Narodowych, Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V.1. 2) SIWZ zostaną uznane za spełnione, jeżeli: warunki te spełnia co najmniej jeden z Wykonawców lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. V. 4) niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy PZP; 3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zakresie warunkow udzialu 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz dostaw sortów mundurowych / odzieży BHP wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wszystkie dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę̨ z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają̨ w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą̨. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są̨ w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, inne niż̇ oświadczenia, o których mowa w ust. 11, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność́ z oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność́ z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się̨ o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą̨. 13. Poświadczenie za zgodność́ z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każdą część zamówienia przed upływem terminu składania ofert w wysokości: • część 1 – 5400,00 zł. • część 2 – 1428,73 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1017 0020 1381 5690 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na dostawę sortów mundurowych / odzieży BHP za część ……,” na każdą część należy wpłacić wadium oddzielnie z podaniem nr części. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 (powyżej), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony ustalają, że dopuszczają zmiany ilości i rozmiarów poszczególnych elementów sortów mundurowych/odzieży BHP w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż cena wartości zamówienia po zamianach nie przekroczy wartości przedmiotu zamówienia (wartości umowy). 2. Zmiany ilości sortów mundurowych/odzieży BHP i ich rodzajów nie mogą przekroczyć 10 % wartości zamówienia. 3. Strony ustalają, iż dopuszczają możliwość redukcji zamówienia do wysokości równej wartości 3 kompletów sortów mundurowych/odzieży BHP. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 1-3, Wykonawca może żądać wynagrodzenia za rzeczywiście wykonaną dostawę. 5. O wprowadzanych zmianach Wykonawca będzie powiadamiany nie później niż 30 dni przed uzgodnionym terminem dostawy.
IV 4 4 data 2018-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SORTY MUNDUROWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-04T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych dla pracowników Służby Parków Narodowych wykonanych według wzorów określonych: a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 stycznia 2018 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i wzorów umundurowania pracowników Służby Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk /Dz. U. z 09 lutego 2018 r. poz.344/ . b) opisem przedmiotu zamówienia niniejszej specyfikacji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ODZIEŻ BHP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-04T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży BHP dla pracowników Służby Parków Narodowych wykonanych według wzorów określonych: a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 stycznia 2018 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i wzorów umundurowania pracowników Służby Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk /Dz. U. z 09 lutego 2018 r. poz.344/ . b) opisem przedmiotu zamówienia niniejszej specyfikacji
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria ocena techniczno-jakościowa
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)