Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu: „Modernizacja szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w miejscowości Piaski”

Publication date 2018-09-04
End date 2018-09-12 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Piaskach
Miejscowość Piaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612629-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pn. „Modernizacja szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w miejscowości Piaski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie: 13.7 Infrastruktura szkolna w ramach osi priorytetowej: XIII Infrastruktura społeczna. W ramach dostawy urządzeń wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zawieszenia/zamontowania, konfiguracji i instalacji sprzętu w szkole.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f9b36901-db6c-4a95-8f5c-81d388a0f88c
Biuletyn 612629-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Piaskach
Regon 54910500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 77
Zamawiajacy miejscowosc Piaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 821 020
Zamawiajacy fax 815 821 020
Zamawiajacy email um@piaski.pl
Adres strony url www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modernizacja szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w miejscowości Piaski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77 21-050 Piaski, pokój 12 - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu: „Modernizacja szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w miejscowości Piaski”
Numer referencyjny IR.271.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu TIK w ramach projektu pn. „Modernizacja szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w miejscowości Piaski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie: 13.7 Infrastruktura szkolna w ramach osi priorytetowej: XIII Infrastruktura społeczna. W ramach dostawy urządzeń wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zawieszenia/zamontowania, konfiguracji i instalacji sprzętu w szkole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Informacje dodatkowe
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zastosowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Poza przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany postanowień zawartej umowy są dopuszczalne w zakresie: a) terminu realizacji, b) warunków płatności, c) oznaczenia nabywcy i odbiorcy w wystawianych fakturach (zapis § 4 ust.4), w przypadku zmiany w umowie o dofinansowanie dotyczącej jednostki organizacyjnej Zamawiającego realizującej projekt, d) numeru rachunku bankowego Wykonawcy, e) zmiany osób, o których mowa w § 6. 3. Zmiana terminu płatności może nastąpić w następujących przypadkach: a) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej, b) w przypadku zmiany przepisów prawnych, w oparciu, o które realizowane jest zamówienie. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę. 5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 4 lit. b lub c, spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania. 6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.
IV 4 4 data 2018-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)