Dostawa elementów wyposażenia zwierzętarni dla IFJ PAN w Krakowie

Publication date 2018-09-04
End date 2018-09-12 00:00:00
Instytucja Instytut Fizyki Jądrowej im. H. Niewodniczańskiego PAN
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Urządzenia dezynfekujące,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611970-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391415007, 393300004, 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia zwierzętarni dla IFJ PAN w Krakowie, w tym:
a) Zadanie nr 1 - dostawa szafy klimatycznej dla zwierząt;
b) Zadanie nr 2 - dostawa stacji wymiany klatek;
c) Zadanie nr 3 - dostawa maty dekontaminacyjnej;
d) Zadanie nr 4 - dostawa lampy UV ściennej dwufunkcyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1A, 1B, 1C i 1D do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c332064-f1c6-4893-a45c-8bd132c6f575
Biuletyn 611970-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Fizyki Jądrowej im. H. Niewodniczańskiego PAN
Regon 000326983
Zamawiajacy adres ulica Radzikowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 152
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-342
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48 12 662 83 87,
Zamawiajacy fax 12 6628458
Zamawiajacy email dzp@ifj.edu.pl,
Adres strony url www.ifj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ifj.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Fizyki Jądrowej im. H. Niewodniczańskiego PAN, ul. Radzikowskiego 152, 31-342 Kraków, pok. 5305A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elementów wyposażenia zwierzętarni dla IFJ PAN w Krakowie
Numer referencyjny DZP-271-18/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia zwierzętarni dla IFJ PAN w Krakowie, w tym: a) Zadanie nr 1 - dostawa szafy klimatycznej dla zwierząt; b) Zadanie nr 2 - dostawa stacji wymiany klatek; c) Zadanie nr 3 - dostawa maty dekontaminacyjnej; d) Zadanie nr 4 - dostawa lampy UV ściennej dwufunkcyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1A, 1B, 1C i 1D do siwz.
Cpv glowny przedmiot 39141500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 135555,02
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wskazanych powyżej dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je następującym dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającym odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty wypełniony i sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do siwz 2. Pełnomocnictwo jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika 3. Dowód wniesienia wadium 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ifj.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) dla Zadania nr 1: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100); b) dla Zadania nr 2: 1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100); c) dla Zadania nr 3: 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100); d) dla Zadania nr 4: 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz warunki zmiany tych postanowień określa załącznik nr 4 do siwz.
IV 4 4 data 2018-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa szafy klimatycznej dla zwierząt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 81447,76
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 84
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafy klimatycznej dla zwierząt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa stacji wymiany klatek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 49281,78
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 84
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji wymiany klatek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1B do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa maty dekontaminacyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2917,07
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa maty dekontaminacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1C do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa lampy UV ściennej dwufunkcyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1908,41
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy UV ściennej dwufunkcyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1D do siwz.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)