Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej

Publication date 2018-09-04
End date 2018-09-12 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611790-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu mebli komplet: 1 szt. stół + 6 szt. krzesła. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli, transport, wniesienie, rozpakowanie, montaż, wyniesienie opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr do SIWZ. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 szt. biurek pod laptopy do sali komputerowej A607. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu mebli biurowych : 2 szt. biurek, 1 szt. stolik, 2 zestawy dwóch szafek na kółkach pod biurko, 2 szt. szafy na dokumenty, 2 szt. fotel do komputera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c6729f9-9afd-470f-8ed3-3b54a0f0cf1c
Biuletyn 611790-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 1481), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (10-24), pokój nr 110, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Numer referencyjny KA-2/099/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu mebli komplet: 1 szt. stół + 6 szt. krzesła. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli, transport, wniesienie, rozpakowanie, montaż, wyniesienie opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr do SIWZ. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 szt. biurek pod laptopy do sali komputerowej A607. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu mebli biurowych : 2 szt. biurek, 1 szt. stolik, 2 zestawy dwóch szafek na kółkach pod biurko, 2 szt. szafy na dokumenty, 2 szt. fotel do komputera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ 2. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) dopuszcza się zmianę ustalonego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w sytuacji: ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania niniejszej umowy. 2) terminu realizacji umowy w przypadku: jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Oferty należy składać w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dla Wydziału Architektury Instytut Projektowania Architektonicznego Politechniki Krakowskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu mebli komplet : 1 szt. stół + 6 szt. krzesła. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli, transport, wniesienie, rozpakowanie, montaż, wyniesienie opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli dla Wydziału Mechanicznego Instytutu Maszyn i Urządzeń Energetycznych Politechniki Krakowskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 szt. biurek pod laptopy do sali komputerowej A607. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych Wydziału Mechanicznego Laboratorium Metrologii Współrzędnościowej Politechniki Krakowskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6504,07
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu mebli biurowych : 2 szt. biurek, 1 szt. stolik, 2 zestawy dwóch szafek na kółkach pod biurko, 2 szt. szafy na dokumenty, 2 szt. fotel do komputera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)