GuidZP400 |
23d4e407-161d-4fa7-be1d-92bdb1f85c1e
|
Biuletyn |
613918-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
|
Regon |
647265100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wołoska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
137
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02507
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 508 18 09
|
Zamawiajacy fax |
22 845 64 57
|
Zamawiajacy email |
marketing@cskmswia.pl
|
Adres strony url |
http://www.cskmswia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cskmzwia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.cskmswia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie Wołoska 137 02-507 Warszawa Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży do komory kriogenicznej
|
Numer referencyjny |
CSKDZP-2375/27/08/03/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży do komory kriogenicznej,zgodnie z załącznikiem xls i word
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
575768,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki - dotyczy zadania nr 1,2,3,4
W celu potwierdzenia spełnienia parametrów zaoferowanego asortymentu Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do dnia i godziny składania ofert po jednej sztuce zestawu (może być niesterylny) do każdej pozycji oferowanego asortymentu w zadaniach 1,2,3,4.
Wszystkie dostarczone próbki muszą być opisane (nieścieralnym atramentem) - którego zadania i której pozycji dotyczą.
Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz zapisem "Próbki do przetargu na zakup i sukcesywną dostawę obłożeń oraz odzieży do komory kriogenicznej".
Karty danych technicznych - dotyczy zadania nr 1,2,3, foldery lub inne materiały dotyczące oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
Wszystkie dołączone do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych certyfikatów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pakietu (zadania) którego dotyczą
Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) odpowiedni Certyfikat CE (Deklarację zgodności) oraz dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
W przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie Zamawiającemu na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem ( wprowadzenie do używania ), Wykonawca zobowiązany jest do złożenie wraz z ofertą oświadczenia o pierwszym wprowadzeniu wyrobu do używania.
Produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) - Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Prezesa Urzędu Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską
W przypadku produktów, które nie podlegają w/w przepisom Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.
Ponadto, Zamawiający wymaga do zadania nr 1,2,3:
1. Certyfikat walidacji procesu sterylizacji wydany przez niezależne laboratorium lub inną jednostkę certyfikowaną.
2. Certyfikat I klasy palności.
Zamawiający wymaga, aby wyroby zaoferowane w zadaniu nr 4 były zakwalifikowane do klasy I według reguły 1 według Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. Nr 215 poz. 1416) oraz muszą być zgodne z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy Rady 93/42/EWG wdrożonej ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
Wszystkie dołączone do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych certyfikatów muszą być wyraźnie oznakowane numerem pakietu (zadania) którego dotyczą
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1.1. W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. 2018 poz. 419), Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości, zastrzec wraz z uzasadnieniem, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie, oznaczonej klauzulą: "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać".
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
24.1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
a) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ”zakup i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży do komory kriogenicznej” – znak sprawy: CSKDZP-2375/27/08/03/2018, prowadzonego w trybie przetarg nieograniczony, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Wołoska 137 02-507 Warszawa
Tel.: 0225081809
Faks: 0225081803
e-mail: marketing@cskmswia.pl.
c) inspektorem ochrony danych osobowych w Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie jest Pan Tomasz Andrasik, kontakt: iod@cskmswia.pl;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
j) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO- Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Pracowni Elektrofizjologii Klinicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
135515,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem xls i pdf Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Pracowni Elektrofizjologii Kliniczne, Zgodnie z załącznikiem xls i pdf
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Kliniki Kardiochirurgii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
331875,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem xls i word Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Kliniki Kardiochirurgii. Zgodnie z załącznikiem xls i pdf
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Pracowni Neuroradiologii Interwencyjnej i Radiologii Zabiegowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
67000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
.
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem xls i word Zakup i sukcesywna dostawa obłożeń dla Pracowni Neuroradiologii Interwencyjnej i Radiologii Zabiegowe. jZgodnie z załącznikiem xls i pdf
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i sukcesywna dostawa odzieży do komory w temperaturach do -160 C dla Zakładu Usprawniania Leczniczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
41378,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem xls Zakup i sukcesywna dostawa odzieży do komory w temperaturach do -160 C dla Zakładu Usprawniania Leczniczego. Zgodnie z załącznikiem xls.
|
| |