Zakup aparatury medycznej na oddział rehabilitacji kardiologicznej i do poradni kardiologicznej w Głuchołazach

Publication date 2018-09-06
End date 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Głuchołazy
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613785-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury medycznej na oddział rehabilitacji kardiologicznej i do poradni kardiologicznej w Głuchołazach w ramach projektu” Podniesienie dostępności leczenia chorób układu krążenia pacjentów woj. opolskiego poprzez doposażenie w specjalistyczny sprzęt medyczny Poradni Kardiologicznej i Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej SPZOZ ZOZ w Głuchołazach”
Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu:
Pakiety nr 1- aparat EKG
Pakiety nr 2 – Holter monitorowania 7 dniowego EKG i zestaw do prób wysiłkowych
Pakiety nr 3 - Holtery monitorujące RR i EKG
Pakiet nr 4 – System monitorowania telemetrycznego EKG
Pakiet nr 5 - System rehabilitacji kardiologicznej
Pakiet nr 6 – aparat USG


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami technicznymi znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ, z podziałem na pakiety.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem i szkoleniem personelu w zakresie obsługi - oddział rehabilitacji kardiologicznej
4. Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia;
- sprzęt: ma być nowy ( rok produkcji 2018), nie używany, oferowany aparat nie mógł być przedmiotem prezentacji lub wystawy, oraz nie mógł być wcześniej wykorzystywany przez innego użytkownika;
- sprzęt ma być kompletny i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie może być konieczny zakup dodatkowych elementów lub akcesoriów ;
- sprzęt ma być dopuszczony do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( tj. dz. U. z 2015r. poz .876) i posiadał oznaczenie CE
5. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu wraz z przedmiotem umowy, wszelką dokumentację niezbędna do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy m.in: instrukcje , etykiety producenta, świadectwa homologacji i certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim, oraz paszport techniczny
6. Instalacja sprzętu medycznego obejmuje;
- montaż/ złożenie sprzętu medycznego – dotyczy wszystkich elementów wyposażenia, które wymagają złożenia/ montażu;
- podłączenie sprzętu medycznego do niezbędnych dla jego działania instalacji i jego uruchomienie;
- wykonanie testów specjalistycznych, kalibracji po uruchomieniu i w okresie gwarancyjnym.

• Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych, wariantowych
• Dopuszcza się składanie ofert równoważnych z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety.
• Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy/-om Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie powierzył wykonania części/całości zamówienia podwykonawcom.
• Za wykonanie dostawy przez podwykonawcę, Wykonawca odpowiada jak za działanie własne.
• Zamawiające nie przewiduje zawarcie umowy ramowej
• Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
• Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
• Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
• Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziałów w postępowaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 15b7d985-9010-4a6c-a3dd-dcaaaabf9751
Biuletyn 613785-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 31766500000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. C. Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Głuchołazy
Zamawiajacy kod pocztowy 48340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 45 11 280
Zamawiajacy fax 77 45 11 280
Zamawiajacy email zp@zoz.glucholazy.pl
Adres strony url www.zozglucholazy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Podniesienie dostępności leczenia chorób układu krążenia pacjentów woj. opolskiego poprzez doposażenie w specjalistyczny sprzęt medyczny Poradni Kardiologicznej i Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej SPZOZ ZOZ w Głuchołazach”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozglucholazy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozglucholazy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aparatury medycznej na oddział rehabilitacji kardiologicznej i do poradni kardiologicznej w Głuchołazach
Numer referencyjny ZP/01/09/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury medycznej na oddział rehabilitacji kardiologicznej i do poradni kardiologicznej w Głuchołazach w ramach projektu” Podniesienie dostępności leczenia chorób układu krążenia pacjentów woj. opolskiego poprzez doposażenie w specjalistyczny sprzęt medyczny Poradni Kardiologicznej i Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej SPZOZ ZOZ w Głuchołazach” Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu: Pakiety nr 1- aparat EKG Pakiety nr 2 – Holter monitorowania 7 dniowego EKG i zestaw do prób wysiłkowych Pakiety nr 3 - Holtery monitorujące RR i EKG Pakiet nr 4 – System monitorowania telemetrycznego EKG Pakiet nr 5 - System rehabilitacji kardiologicznej Pakiet nr 6 – aparat USG 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami technicznymi znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ, z podziałem na pakiety. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem i szkoleniem personelu w zakresie obsługi - oddział rehabilitacji kardiologicznej 4. Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia; - sprzęt: ma być nowy ( rok produkcji 2018), nie używany, oferowany aparat nie mógł być przedmiotem prezentacji lub wystawy, oraz nie mógł być wcześniej wykorzystywany przez innego użytkownika; - sprzęt ma być kompletny i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie może być konieczny zakup dodatkowych elementów lub akcesoriów ; - sprzęt ma być dopuszczony do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( tj. dz. U. z 2015r. poz .876) i posiadał oznaczenie CE 5. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu wraz z przedmiotem umowy, wszelką dokumentację niezbędna do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy m.in: instrukcje , etykiety producenta, świadectwa homologacji i certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim, oraz paszport techniczny 6. Instalacja sprzętu medycznego obejmuje; - montaż/ złożenie sprzętu medycznego – dotyczy wszystkich elementów wyposażenia, które wymagają złożenia/ montażu; - podłączenie sprzętu medycznego do niezbędnych dla jego działania instalacji i jego uruchomienie; - wykonanie testów specjalistycznych, kalibracji po uruchomieniu i w okresie gwarancyjnym. • Nie dopuszcza się składania ofert alternatywnych, wariantowych • Dopuszcza się składanie ofert równoważnych z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety. • Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy/-om Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie powierzył wykonania części/całości zamówienia podwykonawcom. • Za wykonanie dostawy przez podwykonawcę, Wykonawca odpowiada jak za działanie własne. • Zamawiające nie przewiduje zawarcie umowy ramowej • Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. • Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających • Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. • Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziałów w postępowaniu.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Koszt rocznego przeglądu technicznego po gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Koszt 1 roboczogodziny w okresie pogwarancyjnym
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)