dostawa materiałów jednorazowego użytku do wykonywania operacji okulistycznych dla Bloku Operacyjnego I Kliniki Okulistycznej SPSK-2 w Szczecinie

Publication date 2018-09-06
End date 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613534-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do wykonywania operacji okulistycznych dla Bloku Operacyjnego Klinik Okulistycznych SPSK-2 w Szczecinie, zwanych dalej „wyrobami”.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty;
3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. z dnia 2017.02.03), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „ustawą o wyrobach medycznych”.
4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.
5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1de86fb7-33d8-4847-b631-789801b880e0
Biuletyn 613534-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Regon 28890000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 661 086
Zamawiajacy fax 914 661 113
Zamawiajacy email zamowienia@spsk2-szczecin.pl
Adres strony url www.spsk2-szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk2-szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk2-szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Powstańców Wlkp. 72 70-111 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu dostawa materiałów jednorazowego użytku do wykonywania operacji okulistycznych dla Bloku Operacyjnego I Kliniki Okulistycznej SPSK-2 w Szczecinie
Numer referencyjny ZP/220/72/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 6
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do wykonywania operacji okulistycznych dla Bloku Operacyjnego Klinik Okulistycznych SPSK-2 w Szczecinie, zwanych dalej „wyrobami”. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty; 3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. z dnia 2017.02.03), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „ustawą o wyrobach medycznych”. 4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego. 5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terytorium RP – zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. z dnia 2017.01.17) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, poza możliwością zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) obniżenia cen jednostkowych wyrobów w innych przypadkach niż określone w § 6 ust 4-5 umowy lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, b) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 11 i 12 umowy, z zastrzeżeniem, że zapis § 12 nie dotyczy zadań 3 i 4, c) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 11 ust. 2-7 umowy, d) zmiany wysokości cen jednostkowych w przypadkach określonych w § 6 ust 4-5 umowy, e) zmiany wielkości opakowania wyrobu, pod warunkiem zachowania ceny ofertowej z uwzględnieniem zmienionej wielkości opakowania. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy, a w przypadku, o którym mowa w § 6 ust 4-5 umowy do wniosku ponadto winny być załączone dowody na okoliczność, w jakim stopniu powoływana zmiana przepisów ma wpływ na wysokość cen jednostkowych.
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca, który zastrzega w odniesieniu do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, że nie mogą być one udostępnione powinien złożyć te informacje w osobnym opakowaniu z odpowiednim oznaczeniem, zamieszczonym w tej samej kopercie, w której zamieszczona jest pozostała, jawna część oferty. Tajemnicą przedsiębiorstwa, zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003.1503 t.j. z dnia 2003.06.26) są: nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 PZP. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 rozporządzenia RODO znajduje się w SIWZ, rozdział I pkt XXI.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa materiały zużywalne do mikrokeratomu liniowego Moria One Use
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przewód łączący regulator ciśnienia ACP z komorą sztuczną Głowica jednorazowa z nożem Sztuczna komora jednorazowego użytku do przygotowania płatka rogówki Pierścień prowadzący, liniowy do sztucznej komory jednorazowego użytku Trepan próżniowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa narzędzia okulistyczne jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pęseta prosta Pęseta do usuwania/wiązania szwów Kapturek do mikroskopu konfokalnego HRT3
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa magnes do usuwania ciał obcych z oka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis magnes do usuwania ciał obcych z oka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa iniektor szklany
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis iniektor szklany
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pęsetki okulistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Mikropęsetka asymetryczna typu Tano Pęseta do witrektomii typu Eckardt 23G Pęseta do witrektomii typu Eckardt 25G
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zestawy jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw do iniekcji doszklistkowej Osłonka na oko
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)