GuidZP400 |
8b8800a6-39b6-4a2d-9512-45d192781127
|
Biuletyn |
613063-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii im. prof. Tadeusza. Koszarowskiego w Opolu
|
Regon |
53142076800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Katowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 4416001
|
Zamawiajacy fax |
077 4416003
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@onkologia.opole.pl; przetargi@onkologia.opole.pl
|
Adres strony url |
www.onkologia.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny zakład Opieki Zdrowotnej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
21/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24ust.1 oraz ust. 5 pkt.2.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie udowodnić za pomocą stosownych środków dowodowych
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIW
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
próbki – zgodnie z opisanymi wymogami
dokumenty umożliwiające ocenę kryterium jakości przedmiotu zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmianę ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
2) Zmianę ceny w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta w trakcie realizacji niniejszej umowy - z zachowaniem zasady proporcjonalności;
3) Obniżenie ceny w przypadku: zmiany kursu walut, akcji promocyjnych prowadzonych przez Wykonawcę, rabatów udzielonych przez Wykonawcę;
4) Zmianę terminu realizacji umowy, w przypadku, gdy nie wykorzystano szacowanych ilości przedmiotu umowy lub w przypadku wstrzymania dostaw;
5) W zakresie przedmiotu umowy, w przypadku wycofania oferowanego w przetargu artykułu ze sprzedaży lub zaprzestania produkcji w trakcie obowiązywania umowy - zastąpienie artykułu oferowanego w przetargu artykułem równoważnym.
|
IV 4 4 data |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|