Wykonanie projektu oraz skład i druk broszury informacyjno – promocyjnej

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614567-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz skład, druk i dostawa broszury informacyjno – promocyjnej w ramach projektu: „Parki Krajobrazowe na TAK – edukacja ekologiczna i ochrona bioróżnorodności na terenie Parków Krajobrazowych Małopolski”. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następującym zakresie (na jedną lub wszystkie części): a) częśd I: sporządzenie projektu na podstawie materiałów (tekstu oraz grafiki) dostarczonych przez zamawiającego, skład oraz korekta graficzna broszury informacyjno – promocyjnej, b) częśd II: druk i dostawa broszury informacyjno - promocyjnej. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które wykonawca może złożyd ofertę, ani liczby części, na które zamówienie może zostad udzielone temu samemu wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - broszura w formacie A5 - układ poziomy - druk offsetowy, pełen kolor (4+4) - oprawa: miękka, szycie drutem, 2 zszywki - papier okładka: kreda matowa,250 [g/m2], folia błysk jednostronnie - papier środek: kreda matowa, 170 [g/m2] - liczba stron okładka: 4 - liczba stron środek: 36 - ISBN - nakład: 12000 egzemplarzy 5. Dostawa całości zamówienia – Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego,



Oddział Kraków, ul. Vetulaniego 1a, 31-227 Kraków. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umów stanowiących załączniki4a i 4b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 14a40c2d-1ee3-4fd3-946c-f17e81563483
Biuletyn 614567-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
Regon 12084810200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Vetulaniego
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31227
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy email tarnow@zpkwm.pl
Adres strony url https://zpkwm.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://zpkwm.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Parki Krajobrazowe na TAK – edukacja ekologiczna i ochrona bioróżnorodności na terenie Parków Krajobrazowych Małopolski” finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Nadzór nad postępowaniami przetargowymi - Kancelaria Adwokacka adw. E. Rybak Kraków - Justyna Starek
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zpkwm.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zpkwm.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, ul. Vetulaniego 1A, 31 - 227 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie projektu oraz skład i druk broszury informacyjno – promocyjnej
Numer referencyjny OK/2711/6/2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz skład, druk i dostawa broszury informacyjno – promocyjnej w ramach projektu: „Parki Krajobrazowe na TAK – edukacja ekologiczna i ochrona bioróżnorodności na terenie Parków Krajobrazowych Małopolski”. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następującym zakresie (na jedną lub wszystkie części): a) częśd I: sporządzenie projektu na podstawie materiałów (tekstu oraz grafiki) dostarczonych przez zamawiającego, skład oraz korekta graficzna broszury informacyjno – promocyjnej, b) częśd II: druk i dostawa broszury informacyjno - promocyjnej. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które wykonawca może złożyd ofertę, ani liczby części, na które zamówienie może zostad udzielone temu samemu wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - broszura w formacie A5 - układ poziomy - druk offsetowy, pełen kolor (4+4) - oprawa: miękka, szycie drutem, 2 zszywki - papier okładka: kreda matowa,250 [g/m2], folia błysk jednostronnie - papier środek: kreda matowa, 170 [g/m2] - liczba stron okładka: 4 - liczba stron środek: 36 - ISBN - nakład: 12000 egzemplarzy 5. Dostawa całości zamówienia – Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, Oddział Kraków, ul. Vetulaniego 1a, 31-227 Kraków. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umów stanowiących załączniki4a i 4b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu: Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej 3usługiobejmujące zakres taki sam lub podobny do wyszczególnionego w każdej z części zamówienia, na której realizację składa ofertę w ramach niniejszego przetargu,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeo Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp; e) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeo okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia opisanego w punkcie VI.1.2a. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; b) dowody, określające czy usługi, o których mowa w pkt. 1 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeo okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskad tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeo okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byd wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sporządzenie projektu na podstawie materiałów (tekstu oraz grafiki) dostarczonych przez zamawiającego, skład oraz korekta graficzna broszury informacyjno – promocyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis sporządzenie projektu na podstawie materiałów (tekstu oraz grafiki) dostarczonych przez zamawiającego, skład oraz korekta graficzna broszury informacyjno – promocyjnej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa druk i dostawa broszury informacyjno - promocyjnej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis druk i dostawa broszury informacyjno - promocyjnej.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)