GuidZP400 |
14a40c2d-1ee3-4fd3-946c-f17e81563483
|
Biuletyn |
614567-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
|
Regon |
12084810200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Vetulaniego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31227
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy email |
tarnow@zpkwm.pl
|
Adres strony url |
https://zpkwm.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://zpkwm.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Parki Krajobrazowe na TAK – edukacja ekologiczna i ochrona bioróżnorodności na terenie Parków Krajobrazowych Małopolski” finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nadzór nad postępowaniami przetargowymi - Kancelaria Adwokacka adw. E. Rybak Kraków - Justyna Starek
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zpkwm.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zpkwm.pl/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, ul. Vetulaniego 1A, 31 - 227 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie projektu oraz skład i druk broszury informacyjno – promocyjnej
|
Numer referencyjny |
OK/2711/6/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz skład, druk i dostawa broszury informacyjno – promocyjnej w ramach projektu: „Parki Krajobrazowe na TAK – edukacja ekologiczna i ochrona bioróżnorodności na terenie Parków Krajobrazowych Małopolski”. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następującym zakresie (na jedną lub wszystkie części): a) częśd I: sporządzenie projektu na podstawie materiałów (tekstu oraz grafiki) dostarczonych przez zamawiającego, skład oraz korekta graficzna broszury informacyjno – promocyjnej, b) częśd II: druk i dostawa broszury informacyjno - promocyjnej. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które wykonawca może złożyd ofertę, ani liczby części, na które zamówienie może zostad udzielone temu samemu wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - broszura w formacie A5 - układ poziomy - druk offsetowy, pełen kolor (4+4) - oprawa: miękka, szycie drutem, 2 zszywki - papier okładka: kreda matowa,250 [g/m2], folia błysk jednostronnie - papier środek: kreda matowa, 170 [g/m2] - liczba stron okładka: 4 - liczba stron środek: 36 - ISBN - nakład: 12000 egzemplarzy 5. Dostawa całości zamówienia – Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego,
Oddział Kraków, ul. Vetulaniego 1a, 31-227 Kraków. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umów stanowiących załączniki4a i 4b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu: Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej 3usługiobejmujące zakres taki sam lub podobny do wyszczególnionego w każdej z części zamówienia, na której realizację składa ofertę w ramach niniejszego przetargu,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeo Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp; e) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeo okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia opisanego w punkcie VI.1.2a. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; b) dowody, określające czy usługi, o których mowa w pkt. 1 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeo okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskad tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeo okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byd wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami w projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|