Dostawa klimatyzatorów wraz z montażem

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614512-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa klimatyzatorów wraz z montażem w ilości 20 sztuk w 20 lokalizacjach na terenie województwa łódzkiego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4031a67d-5db7-4b99-b11d-9991481fab72
Biuletyn 614512-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
Regon 47006383500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wólczańska 111/113
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 315 141
Zamawiajacy fax 426 315 108
Zamawiajacy email kwpsplodz@straz.gov.pl
Adres strony url www.straz.lodz.pl
Adres strony internetowej www.straz.lodz.pl/page/34,zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt: System Zintegrowanych Stanowisk Kierowania i Dysponowania Zasobami Ratowniczymi Województwa Łódzkiego - Etap IV, Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.straz.lodz.pl/page/34,zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.straz.lodz.pl/page/34,zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ul. Wólczańska 111/113, 90-521 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa klimatyzatorów wraz z montażem
Numer referencyjny WL.2370.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa klimatyzatorów wraz z montażem w ilości 20 sztuk w 20 lokalizacjach na terenie województwa łódzkiego
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie/na kwotę minimum: 100 000,00 zł lub równowartości w walucie obcej przeliczonej wg kursów średnich walut obcych w złotych publikowanych przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów (dokumenty składane są przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie zamawiającego): 1.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 1.1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.1.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c PZP (dokumenty składane są przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie zamawiającego): 1.1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1.1. Zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej ze zmiany przepisów.
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)