Dostawa mebli i ich montaż.

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-20 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613890-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli i ich montaż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ) oraz w Załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy). Termin wykonania zamówienia: 4 tygodnie od podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da150a73-01e9-4ee1-a206-03d28e2abc4c
Biuletyn 613890-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 1229324000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-591
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 601 47 30
Zamawiajacy fax 22 8456751, 6463708
Zamawiajacy email bzp.wpp@mswia.gov.pl
Adres strony url https://bip.mswia.gov.pl/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej www.mswia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1) Projekt Pomoc techniczna PO WER dla MSWiA na lata 2017-2018 oraz 2) Projekt System monitorowania usług publicznych – koncepcja SMUP.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.mswia.gov.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.mswia.gov.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań, 02-591 Warszawa, ul. S. Batorego 5.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i ich montaż.
Numer referencyjny BZP-WPP-2374-2-24-BAF-PN-MG/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli i ich montaż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ) oraz w Załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy). Termin wykonania zamówienia: 4 tygodnie od podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 79512,20
Waluta calosc PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch dostaw (umów) mebli, o wartości co najmniej 45 000 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt. 2 w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne oświadczenie w tym zakresie, w terminie wskazanym w pkt. 1.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy na warunkach określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy). 1. Z zastrzeżeniem art. 144 ustawy, wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody obu Stron pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem par. 4 ust. 14 projektu umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej: 1) zmiana podwykonawcy (ów) na zasadach przewidzianych w § 8 umowy; 2) zmiana Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 3) zmiana oferowanych produktów w przypadku obiektywnej niemożliwości ich dostarczenia, w szczególności zakończonej produkcji, niedostępności na rynku, pod warunkiem, że nowe produkty będą równoważne pod względem rodzaju i wymaganych parametrów. 3. Zmiany Umowy, określone w ust. 2, nie będą skutkować zwiększeniem cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do Umowy oraz nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy. 4. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego, wskazując nazwy lub imiona i nazwiska, dane kontaktowe podwykonawców oraz zakres przedmiotu zamówienia do realizacji z udziałem podwykonawców. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zastosowanie będą miały postanowienia § 8 ust. 3 – 5 Umowy. 5. Dopuszczalne jest wprowadzenie również innych zmian niż wskazane w ust. 2, jeżeli zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy; w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych, tj. innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy. 6. Potwierdzenie konieczności zmiany Umowy nastąpi poprzez sporządzenie i podpisanie przez przedstawicieli Stron stosownego protokołu, wraz z uzasadnieniem, opisującym przesłanki i celowość zmiany.
IV 4 4 data 2018-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20 września 2018 r., o godzinie 11:00 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wydział Prowadzenia Postępowań, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 426. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)