GuidZP400 |
211a591a-cfc1-4e29-8f9d-5da14d5504c8
|
Biuletyn |
614516-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
|
Regon |
000000419
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stoisława
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48914849694
|
Zamawiajacy fax |
+91914849664
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szczecin.po.gov.pl
|
Adres strony url |
www.szczecin.po.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szczecin.po.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wymiana źródeł światła metalohalogenkowych na źródła światła LED, w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz w budynku i na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu
|
Numer referencyjny |
PO VII WB 261.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana źródeł światła metahalogenkowych na źródła światła LED w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz w budynku i na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu:
a) I część – wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach Prokuratury Okręgowej w Szczecinie.
b) II część – wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach oraz na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy związane z jego wykonaniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 oraz podmioty trzecie, na zasobach których Wykonawca polega spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 1 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt 1 SIWZ);
Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Formularz - „Parametry dla części I zamówienia” wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularz - „Parametry dla części II zamówienia” wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. formularz należy złożyć w oryginale
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach:
1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie – z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę;
2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny;
3) w zakresie terminu obowiązywania oraz innych przesłanek wygaśnięcia stosunku prawnego – w przypadku wystąpienia:
a) stanu wojny,
b) zagrożenia o charakterze terrorystycznym lub sabotażowym,
c) pożaru, powodzi czy huraganu,
d) awarii technicznych zagrażających powstaniem szkody,
4) w zakresie opisu przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w punkcie 3 lit. a-d, jeżeli konieczność dokonania modyfikacji obowiązków stron wynikała będzie z powszechnie obowiązujących przepisów prawa regulujących zachowania w danym stanie zagrożenia lub będzie niezbędna dla zapobiegnięcia szkodzie znacznych rozmiarów.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach oraz na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach oraz na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu
|
| |