Dostawa i wymiana źródeł światła metalohalogenkowych na źródła światła LED, w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz w budynku i na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-18 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614516-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana źródeł światła metahalogenkowych na źródła światła LED w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz w budynku i na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu:
a) I część – wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach Prokuratury Okręgowej w Szczecinie.
b) II część – wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach oraz na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy związane z jego wykonaniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 211a591a-cfc1-4e29-8f9d-5da14d5504c8
Biuletyn 614516-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
Regon 000000419
Zamawiajacy adres ulica Stoisława
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon +48914849694
Zamawiajacy fax +91914849664
Zamawiajacy email przetargi@szczecin.po.gov.pl
Adres strony url www.szczecin.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szczecin.po.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wymiana źródeł światła metalohalogenkowych na źródła światła LED, w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz w budynku i na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu
Numer referencyjny PO VII WB 261.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana źródeł światła metahalogenkowych na źródła światła LED w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz w budynku i na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu: a) I część – wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach Prokuratury Okręgowej w Szczecinie. b) II część – wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach oraz na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy związane z jego wykonaniem.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 oraz podmioty trzecie, na zasobach których Wykonawca polega spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 1 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Formularz - „Parametry dla części I zamówienia” wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularz - „Parametry dla części II zamówienia” wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz należy złożyć w oryginale
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie – z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę; 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny; 3) w zakresie terminu obowiązywania oraz innych przesłanek wygaśnięcia stosunku prawnego – w przypadku wystąpienia: a) stanu wojny, b) zagrożenia o charakterze terrorystycznym lub sabotażowym, c) pożaru, powodzi czy huraganu, d) awarii technicznych zagrażających powstaniem szkody, 4) w zakresie opisu przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w punkcie 3 lit. a-d, jeżeli konieczność dokonania modyfikacji obowiązków stron wynikała będzie z powszechnie obowiązujących przepisów prawa regulujących zachowania w danym stanie zagrożenia lub będzie niezbędna dla zapobiegnięcia szkodzie znacznych rozmiarów. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach oraz na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis wymiana lamp oświetleniowych na energooszczędne typu LED w pomieszczeniach oraz na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)