Wdrożenie systemu KSAT2000i w zakresie modułów kadrowo-płacowych w jednostkach opieki społecznej Gminy Lublin oraz modułów finansowo-księgowych w Miejskim Zespole Żłobków w Lublinie i Straży Miejskiej w Lublinie

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610103-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

wdrożenie Modułów FK w Jednostkach FK oraz wdrożenie Modułów HR w Jednostkach OS, w ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji:
1. Moduły FK - wymienione niżej moduły finansowo-księgowe systemu KSAT2000i (wraz z submodułami):
1.1. Budżet - BUD,
1.2. Sprawozdawczość Budżetowa - BUD[SPR],
1.3. Centralny Rejestr Umów - CRU,
1.4. Księga Główna - KG,
1.5. Fakturowanie - FKT,
1.6. Należności i Zobowiązania - NZ,
1.7. Środki Trwałe - MAJ;
2. Moduły HR - wymienione niżej moduły kadrowo-płacowe systemu KSAT2000i (wraz z submodułami):
2.1. Ewidencja Kadrowa - EK,
2.2. Płace – PL;
3. Jednostki OS - wymienione niżej jednostki opieki społecznej Gminy Lublin:
3.1. Centrum Administracyjne im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Lublinie,
3.2. Centrum Administracyjne "Pogodny Dom" w Lublinie,
3.3. Centrum Administracyjne im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Lublinie,
3.4. Centrum Administracyjne "Pogodny Dom" w Lublinie,
3.5. Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Lublinie,
3.6. Dom Pomocy Społecznej "Betania" w Lublinie,
3.7. Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie,
3.8. Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie w Lublinie,
3.9. Dom Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie,
3.10. Dom Pomocy Społecznej im. Św. Jana Pawła II w Lublinie,
3.11. Dom Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej w Lublinie,
3.12. Pogotowie Opiekuńcze w Lublinie,
3.13. Środowiskowy Dom Samopomocy "Kalina" w Lublinie,
3.14. Zespół Ośrodków Wsparcia w Lublinie,
3.15. Rodzinny Dom Dziecka w Lublinie;
4. Jednostki FK - wymienione niżej jednostki organizacyjne Gminy Lublin:
4.1. Miejski Zespół Żłobków w Lublinie,
4.2. Straż Miejska Miasta Lublin.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 10fd5e52-97c0-41b0-9dc5-634c363fc285
Biuletyn 610103-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Lublin
Regon 43101951400000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Króla Władysława Łokietka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814 663 000
Zamawiajacy fax 814 663 001
Zamawiajacy email zamowienia@lublin.eu
Adres strony url https://lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Lublin Biuro Zamówień Publicznych Plac Litewski 1, pok. nr 8, 20-080 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie systemu KSAT2000i w zakresie modułów kadrowo-płacowych w jednostkach opieki społecznej Gminy Lublin oraz modułów finansowo-księgowych w Miejskim Zespole Żłobków w Lublinie i Straży Miejskiej w Lublinie
Numer referencyjny ZP-P-I.271.100.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu wdrożenie Modułów FK w Jednostkach FK oraz wdrożenie Modułów HR w Jednostkach OS, w ramach posiadanych przez Zamawiającego licencji: 1. Moduły FK - wymienione niżej moduły finansowo-księgowe systemu KSAT2000i (wraz z submodułami): 1.1. Budżet - BUD, 1.2. Sprawozdawczość Budżetowa - BUD[SPR], 1.3. Centralny Rejestr Umów - CRU, 1.4. Księga Główna - KG, 1.5. Fakturowanie - FKT, 1.6. Należności i Zobowiązania - NZ, 1.7. Środki Trwałe - MAJ; 2. Moduły HR - wymienione niżej moduły kadrowo-płacowe systemu KSAT2000i (wraz z submodułami): 2.1. Ewidencja Kadrowa - EK, 2.2. Płace – PL; 3. Jednostki OS - wymienione niżej jednostki opieki społecznej Gminy Lublin: 3.1. Centrum Administracyjne im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Lublinie, 3.2. Centrum Administracyjne "Pogodny Dom" w Lublinie, 3.3. Centrum Administracyjne im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Lublinie, 3.4. Centrum Administracyjne "Pogodny Dom" w Lublinie, 3.5. Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Lublinie, 3.6. Dom Pomocy Społecznej "Betania" w Lublinie, 3.7. Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie, 3.8. Dom Pomocy Społecznej dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie w Lublinie, 3.9. Dom Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie, 3.10. Dom Pomocy Społecznej im. Św. Jana Pawła II w Lublinie, 3.11. Dom Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej w Lublinie, 3.12. Pogotowie Opiekuńcze w Lublinie, 3.13. Środowiskowy Dom Samopomocy "Kalina" w Lublinie, 3.14. Zespół Ośrodków Wsparcia w Lublinie, 3.15. Rodzinny Dom Dziecka w Lublinie; 4. Jednostki FK - wymienione niżej jednostki organizacyjne Gminy Lublin: 4.1. Miejski Zespół Żłobków w Lublinie, 4.2. Straż Miejska Miasta Lublin.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto w przypadku, gdy stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. 2. Poza przypadkiem, o których mowa w ust. 1, dopuszczalna jest zmiana postanowień Umowy w okolicznościach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-3, pkt 4 lit. b-c, pkt. 5-6 oraz w ust. 1a-1e ustawy PZP.
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami w zakresie procedury jest p. Paweł Tulpan - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 26. 2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin. 1.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych  poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych. 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”. 1.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 18.1.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.8. Posiada Pani/Pan: 1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 1.9. nie przysługuje Pani/Panu: 1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Liczba dni nadzoru nad wdrożeniem modułu EK
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Liczba dni nadzoru nad wdrożeniem Modułów FK
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Liczba dni nadzoru nad wdrożeniem modułu PL
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)