Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Szczecin
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613002-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9edfed9f-4d12-4770-ab68-4bead4f3f65b
Biuletyn 613002-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Szczecin
Regon 59982400000
Zamawiajacy adres ulica pl. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70456
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 245 102
Zamawiajacy fax 914 245 104
Zamawiajacy email bzp@um.szczecin.pl
Adres strony url www.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część 1 zamówienia: „Punkt Kontaktowo – Doradczy dla polskich i niemieckich obywateli”; Część 2 zamówienia: "Centrum Usługowo – Doradcze w Euroregionie Pomerania"; Część 3 zamówienia: "Nauczanie języka sąsiada od przedszkola do zakończenia edukacji – kluczem do komunikacji w Euroregionie Pomerania."
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11710.asp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11710.asp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Miasto Szczecin – Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin, Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin
Numer referencyjny BZP/110/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy: Część 1 – nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych. Część 2 – nie dłużej niż 40 dni kalendarzowych - termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tej części. Część 3 – nie dłużej niż 40 dni kalendarzowych - termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w tej części. Część 4 – nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Informacja o produkcie, według wzorów stanowiących załączniki nr 3a-3d do SIWZ (w zależności od tego na którą część/części wykonawca składa swoją ofertę); 2. Opis produktów/rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w rozdziale XV pkt 3 i 4 SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz, ze wskazaniem nazwy i modelu oferowanego sprzętu; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium Wadium należy wnieść w wysokości: W części I - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. W części II - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. W części III - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. W części IV - 1 000 zł (słownie tysiąc złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się wprowadzanie zmian Umowy za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany Umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w pkt. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 PZP, stanowiącego, że Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany w kolejności i terminach dostawy, wymuszone: - okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć; - inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, - przez Siłę Wyższą tj. okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu Umowy; 2) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT; 3) za uprzednią zgodą Zamawiającego, zmiany sprzętu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany sprzęt spełni wymagania określone w SIWZ i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy. 5. Dokonanie zmian, o których mowa w pkt. 4 wymaga podpisania aneksu do Umowy. 6. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2)Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3)W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4)Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. II.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporządzenia stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 5, złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do siwz – specyfikacja techniczna sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 40 dni kalendarzowych. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do siwz – specyfikacja techniczna sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 40 dni kalendarzowych. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do siwz – specyfikacja techniczna sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Szczecin. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do siwz – specyfikacja techniczna sprzętu.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)