Dostawa wyposażenia pracowni podstaw elektrotechniki i pracowni ekonomicznej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego
Miejscowość Przeworsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614074-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni podstaw elektrotechniki i pracowni ekonomicznej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku.
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmować będzie swoim zakresem:
1) część 1 - dostawę 2 sztuk nowych, wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowy mierników parametrów instalacji elektrycznych uruchomienie i przetestowanie w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego
2) część 2 - dostawę 2 sztuk nowych, wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowych zestawów ćwiczeniowych stanowiących wyposażenie stanowiska laboratoryjnego dla przeprowadzania badań i pomiarów z zakresu podstaw elektrotechniki i elektroniki
3) część 3 - dostawę 10 sztuk nowych, wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowych kas fiskalnych w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego oraz szkolenie wraz z praktycznymi ćwiczeniami w czasie godzin pracy szkoły dla 3 pracowników Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku obejmujące między innymi użytkowanie, obsługę kas oraz podstawową obsługę serwisową. Szkolenie musi trwać co najmniej 4 godziny zegarowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb37fc9b-9fee-41a9-93d5-5f359e1fe047
Biuletyn 614074-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego
Regon 65142176600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krasickiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Przeworsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0-16 6487574
Zamawiajacy fax 0-16 6487406
Zamawiajacy email zszprzeworsk@gmail.com
Adres strony url http://zsz.przeworsk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Nazwa projektu „Stawiamy na fachowców” zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zsz.przeworsk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zsz.przeworsk.pl/
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie ofert w formie pisemnej-Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w innej formie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Zawodowych w Przeworsku, 37-200 Przeworsk, ul. Krasickiego 9
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni podstaw elektrotechniki i pracowni ekonomicznej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
Numer referencyjny ZSZ-KA.26.8.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni podstaw elektrotechniki i pracowni ekonomicznej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmować będzie swoim zakresem: 1) część 1 - dostawę 2 sztuk nowych, wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowy mierników parametrów instalacji elektrycznych uruchomienie i przetestowanie w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego 2) część 2 - dostawę 2 sztuk nowych, wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowych zestawów ćwiczeniowych stanowiących wyposażenie stanowiska laboratoryjnego dla przeprowadzania badań i pomiarów z zakresu podstaw elektrotechniki i elektroniki 3) część 3 - dostawę 10 sztuk nowych, wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowych kas fiskalnych w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego oraz szkolenie wraz z praktycznymi ćwiczeniami w czasie godzin pracy szkoły dla 3 pracowników Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku obejmujące między innymi użytkowanie, obsługę kas oraz podstawową obsługę serwisową. Szkolenie musi trwać co najmniej 4 godziny zegarowe
Cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Terminy wykonania zamówienia dla poszczególnych Części zamówienia: Część 1 – dostawa mierników parametrów instalacji elektrycznych z uruchomieniem i przetestowaniem do 29.10.2018 r. Część 2 – dostawa zestawów ćwiczeniowych stanowiących wyposażenie stanowiska laboratoryjnego dla przeprowadzania badań i pomiarów z zakresu podstaw elektrotechniki i elektroniki do 29.10.2018 r. Część 3 – dostawa kas fiskalnych oraz ich uruchomienie i szkolenie wraz z ćwiczeniami praktycznymi do 29.10.2018 r. Podane terminy dla Części 1, 2 i 3 są terminami maksymalnymi w jakim Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków podmiotowych dla tego zadania
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków podmiotowych dla tego zadania
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków podmiotowych dla tego zadania
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ), b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4a do SIWZ), 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych; 2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt c SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt c SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust 2.2 stosuje się. 2.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie precyzuje warunków podmiotowych dla tego zadania
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany sprzęt (jego elementy) nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie Wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego sprzętu na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy. 2) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mierników parametrów instalacji elektrycznych z uruchomieniem i przetestowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 1 - Przedmiot niniejszego zamówienia obejmować będzie swoim zakresem dostawę 2 sztuk nowych, wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowy mierników parametrów instalacji elektrycznych uruchomienie i przetestowanie w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego. Urządzenia przewidziane do dostarczenia w ramach niniejszego postępowania winny być dostarczone do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsk, ul. Krasickiego 9, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone w ramach niniejszego postępowania urządzenia szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów. W szczególności (jeśli jest to wymagane) muszą posiadać deklarację zgodności "CE", potwierdzające zgodności tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem "CE" musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. Termin wykonania zamówienia do 29.10.2018 r. Podany termin jest terminem maksymalnym w jakim Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów ćwiczeniowych stanowiących wyposażenie stanowiska laboratoryjnego dla przeprowadzania badań i pomiarów z zakresu podstaw elektrotechniki i elektroniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 2 - Przedmiot niniejszego zamówienia obejmować będzie swoim zakresem dostawę 2 sztuk nowych, wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowych zestawów ćwiczeniowych stanowiących wyposażenie stanowiska laboratoryjnego dla przeprowadzania badań i pomiarów z zakresu podstaw elektrotechniki i elektroniki. Urządzenia przewidziane do dostarczenia w ramach niniejszego postępowania winny być dostarczone do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsk, ul. Krasickiego 9, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone w ramach niniejszego postępowania urządzenia szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów. W szczególności (jeśli jest to wymagane) muszą posiadać deklarację zgodności "CE", potwierdzające zgodności tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem "CE" musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. Termin wykonania zamówienia do 29.10.2018 r. Podany termin jest terminem maksymalnym w jakim Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa kas fiskalnych oraz ich uruchomienie i szkolenie wraz z ćwiczeniami praktycznymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-29T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 3 - Przedmiot niniejszego zamówienia obejmować będzie swoim zakresem dostawę 10 sztuk dostawę nowych, wolnych od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowych kas fiskalnych w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego oraz szkolenie wraz z praktycznymi ćwiczeniami w czasie godzin pracy szkoły dla 3 pracowników Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku obejmujące między innymi użytkowanie, obsługę kas oraz podstawową obsługę serwisową. Szkolenie musi trwać co najmniej 4 godziny zegarowe. Urządzenia przewidziane do dostarczenia w ramach niniejszego postępowania winny być dostarczone do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsk, ul. Krasickiego 9, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone w ramach niniejszego postępowania urządzenia szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów. W szczególności (jeśli jest to wymagane) muszą posiadać deklarację zgodności "CE", potwierdzające zgodności tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem "CE" musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. Termin wykonania zamówienia do 29.10.2018 r. Podany termin jest terminem maksymalnym w jakim Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisowej
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)