Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Miejscowość Minikowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Wyroby elektryczne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery plików

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613137-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302133008, 302321108, 386521001, 302346004, 316825304, 301914008, 488230003, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie w podziale na następujące zadania: 1) Komputer przenośny – 35 szt. 2) Komputer stacjonarny wraz z monitorem – 4 szt. 3) Drukarka laserowa – 5 szt. 4) Projektor multimedialny – 4 szt. 5) Pamięć przenośna- 30 szt. + mysz komputerowa – 30 szt. 6) Zasilacz awaryjny – 20 szt. 7) Niszczarka – 6 szt. 8) Serwery NAS z zainstalowanymi dyskami twardymi – 4 szt. + dyski do serwerów NAS – 5 szt. 9) Urządzenie wielofunkcyjne (laserowe, kolorowe) – 1 szt. 10) Oprogramowanie szyfrujące – 160 szt. 11) Program do połączeń VPN – 20 szt. 12) Licencja dostępowa nr 1 – 20 szt. + licencja dostępowa nr 2 – 20 szt. 13) Oprogramowanie graficzne – 6 szt. 14) Oprogramowanie do wysyłania wiadomości tekstowych (SMS) – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0858f67e-3817-4aab-8ae0-b4014d846630
Biuletyn 613137-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Regon 9322274500000
Zamawiajacy miejscowosc Minikowo
Zamawiajacy kod pocztowy 89122
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 867 200
Zamawiajacy fax 523 867 227
Zamawiajacy email alicja.lisiecka@kpodr.pl
Adres strony url www.kpodr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kpodr.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpodr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, 89-122 Minikowo
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
Numer referencyjny DA-39-8/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 14
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie w podziale na następujące zadania: 1) Komputer przenośny – 35 szt. 2) Komputer stacjonarny wraz z monitorem – 4 szt. 3) Drukarka laserowa – 5 szt. 4) Projektor multimedialny – 4 szt. 5) Pamięć przenośna- 30 szt. + mysz komputerowa – 30 szt. 6) Zasilacz awaryjny – 20 szt. 7) Niszczarka – 6 szt. 8) Serwery NAS z zainstalowanymi dyskami twardymi – 4 szt. + dyski do serwerów NAS – 5 szt. 9) Urządzenie wielofunkcyjne (laserowe, kolorowe) – 1 szt. 10) Oprogramowanie szyfrujące – 160 szt. 11) Program do połączeń VPN – 20 szt. 12) Licencja dostępowa nr 1 – 20 szt. + licencja dostępowa nr 2 – 20 szt. 13) Oprogramowanie graficzne – 6 szt. 14) Oprogramowanie do wysyłania wiadomości tekstowych (SMS) – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla wszystkich zadań.
Okreslenie warunkow nie określa się
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający wymaga przedłożenia do oferty podpisanego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie określa się
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający wymaga przedłożenia do oferty podpisanego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie określa się
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający wymaga przedłożenia do oferty podpisanego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer przenośny – 35 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera przenośnego – 35 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny wraz z monitorem – 4 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa komputera stacjonarnego wraz z monitorem – 4 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drukarka laserowa – 5 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarki laserowej – 5 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Projektor multimedialny – 4 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora multimedialnego – 4 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pamięć przenośna- 30 szt. oraz mysz komputerowa – 30 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234600-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa pamięci przenośnej - 30 szt. oraz myszy komputerowej – 30 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zasilacz awaryjny – 20 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31682530-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa zasilacza awaryjnego – 20 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Niszczarka – 6 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa niszczarki – 6 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Serwery NAS z zainstalowanymi dyskami twardymi – 4 szt. oraz dyski do serwerów NAS – 5 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48823000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa serwera NAS z zainstalowanymi dyskami twardymi – 4 szt. oraz dysku do serwera NAS – 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne (laserowe, kolorowe) – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (laserowego, kolorowego) – 1 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Oprogramowanie szyfrujące – 160 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania szyfrującego – 160 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Program do połączeń VPN – 20 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa programu do połączeń VPN – 20 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Licencja dostępowa nr 1 – 20 szt. oraz licencja dostępowa nr 2 – 20 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa licencji dostępowej nr 1 – 20 szt. oraz licencji dostępowej nr 2 – 20 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Oprogramowanie graficzne – 6 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania graficznego – 6 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Oprogramowanie do wysyłania wiadomości tekstowych (SMS) – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania do wysyłania wiadomości tekstowych (SMS) – 1 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)