ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ INSTYTUTU ODLEWNICTWA

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-18 00:00:00
Instytucja Instytut Odlewnictwa
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613952-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 488200002, 324200003, 302330001, 302321005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury informatycznej Instytutu Odlewnictwa, w tym dostawa sprzętu informatycznego – serwerów, macierzy, systemu wirtualizacji, przełączników szkieletowych (Część I), urządzeń do zabezpieczenia i monitoringu sieci (Część II), dostawa wysokowydajnego stanowiska do ultraszybkiej zarówno stacjonarnej jak i mobilnej rejestracji obrazu kropli leżącej oraz post-processingu (Część III), dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (Część IV), dostawa stacji roboczych (Część V).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d76754e-c393-4f8c-b924-c68e51531cae
Biuletyn 613952-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Odlewnictwa
Zamawiajacy adres ulica ul. Zakopiańska
Zamawiajacy adres numer domu 73
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30418
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy email iod@iod.krakow.pl
Adres strony url http://iod.krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://iod.krakow.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://iod.krakow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny komunikacja pisemna, ofertę należy złożyć na piśmie w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Odlewnictwa 30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 73
Nazwa nadana zamowieniu ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ INSTYTUTU ODLEWNICTWA
Numer referencyjny ZP/07/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy brak ograniczeń w tym zakresie
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury informatycznej Instytutu Odlewnictwa, w tym dostawa sprzętu informatycznego – serwerów, macierzy, systemu wirtualizacji, przełączników szkieletowych (Część I), urządzeń do zabezpieczenia i monitoringu sieci (Część II), dostawa wysokowydajnego stanowiska do ultraszybkiej zarówno stacjonarnej jak i mobilnej rejestracji obrazu kropli leżącej oraz post-processingu (Część III), dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (Część IV), dostawa stacji roboczych (Część V).
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W tym zakresie Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że: A. w zakresie pakietu nr 1: a. w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał z należytą starannością a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jeszcze nie zakończonych należycie wykonuje co najmniej 1 zamówienie podobne do przedmiotu niniejszego zamówienia na kwotę min. 100 000 zł brutto. Za zamówienie podobne do niniejszego przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna zamówienie zawierające kumulatywnie minimum następujące elementy: dostawa, instalacja, konfiguracja serwerów lub/i macierzy. Przez pojęcie zamówienia należy rozumieć umowę z wykonawcą. Wartość zamówienia to wartość umowy. b. najpóźniej w chwili rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponować co najmniej 1 osobą, posiadającą dokument potwierdzający ukończenie dowolnych szkoleń i/lub zdania egzaminów dla administratorów/instalatorów sieci/urządzeń IT wydany przez dowolnego producenta serwera lub/i macierzy dyskowej; ; B. w zakresie pakietu nr 2: a. w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał z należytą starannością a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jeszcze nie zakończonych należycie wykonuje co najmniej 1 zamówienie podobne do przedmiotu niniejszego zamówienia na kwotę min. 30 000 zł brutto. Za zamówienie podobne do niniejszego przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna zamówienie zawierające kumulatywnie minimum następujące elementy: dostawa, instalacja, konfiguracja urządzeń do zabezpieczeń sieciowych i/lub monitorowania sieci. Przez pojęcie zamówienia należy rozumieć umowę z wykonawcą. Wartość zamówienia to wartość umowy. b. najpóźniej w chwili rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponować co najmniej 1 osobą, posiadającą dokument potwierdzający ukończenie dowolnych szkoleń i/lub zdania egzaminów dla administratorów/instalatorów sieci/urządzeń IT wydany przez dowolnego producenta urządzenia do zabezpieczenia sieci typu NGFW i/lub do monitorowania sieci;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie III.1.3)A.b ( w zakresie pakietu nr 1 ) oraz III.1.3)B.b ( w zakresie pakietu nr 2 ) Wykonawca złoży: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 7 SIWZ). Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie III.1.3).A.a ( w zakresie pakietu nr 1 ) oraz III.1.3)B.a ( w zakresie pakietu nr 2 ) Wykonawca złoży: wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia: a) pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz, 2.w wypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na postawie art. 22a ustawy Pzp dodatkowo - zamieszcza informacje o podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg załącznika nr 6 SIWZ. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna, w przypadkach: a) zaprzestania lub wstrzymania produkcji oferowanego sprzętu, gdzie dla skuteczności tej zmiany wymagane jest by Wykonawca niezwłocznie przedłożył pisemną informację od producenta o terminie zaprzestania bądź wstrzymania produkcji i po uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczył w zamian sprzęt równoważny co do jakości, w cenie określonej w ofercie; b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, gdzie dla skuteczności zmiany Wykonawca pisemnie wskaże nowe jednostkowe ceny brutto dla danej dostawy na co najmniej 7 dni przed terminem dostawy;
IV 4 4 data 2018-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu informatycznego przeznaczonego na Rozbudowę infrastruktury informatycznej w ramach przedsięwzięcia Foundrymet – konsorcjum dla odlewnictwa i metalurgii - Zakup sprzętu serwerowego i macierzy z systemem wirtualizacji.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z instalacją i konfiguracją) następujących elementów: - serwer fizyczny – 3 szt. - macierz dyskowa - oprogramowanie do wirtualizacji - przełączniki szkieletowe – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu informatycznego przeznaczonego na Rozbudowę infrastruktury informatycznej w ramach przedsięwzięcia Foundrymet – konsorcjum dla odlewnictwa i metalurgii - Zakup systemu zabezpieczeń i monitoringu sieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Urządzenie do zabezpieczenia sieci typu NGFW 2. Stanowisko do monitorowania sieci
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wysokowydajnego stanowiska do ultraszybkiej – zarówno stacjonarnej jak i mobilnej rejestracji obrazu kropli leżącej oraz post-processingu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa wysokowydajnego stanowiska do ultraszybkiej – zarówno stacjonarnej jak i mobilnej rejestracji obrazu kropli leżącej oraz post-processingu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa stacji roboczych – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa stacji roboczych – 2 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)