GuidZP400 |
c92b0de9-8f48-4126-b96b-78ac98e1e96f
|
Biuletyn |
614948-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
|
Regon |
85005274000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwowska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 315 460
|
Zamawiajacy fax |
014 6315460, 6212581
|
Zamawiajacy email |
ania@lukasz.med.pl
|
Adres strony url |
www.lukasz.med.pl
|
Adres strony internetowej |
www.lukasz.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lukasz.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lukasz.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego. osobiście, za pośrednictwem posłańca,
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178 A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa nośników danych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
|
Numer referencyjny |
81/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
Zakres nr 1 Płyty do nadruku atramentowego CD-R 700 MB 52x współpracujące z robotem RIMAGE 2000 używanym w tutejszej Pracowni RTG - Płyty CD-R 700 mb
-Koperta na CD papierowa z okienkiem (opakowanie = 100 szt.) oraz
zakres nr 2 Płyty DVD+RW 4.7GB 4xSpeed współpracujące z systemem rezonansu HP RP 5700 używanym w tutejszej Pracowni Rezonansu Magnetycznego - Płyty DVD+R DL 8,5GB 8x -Koperta na CD papierowa z okienkiem (opakowanie = 100 szt.)-
|
Cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku udziału.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku udziału.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku udziału.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 2A do specyfikacji.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.(składane w oryginale).
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie):
a) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
b) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy formularz asortymentowo ilościowo cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 1A do specyfikacji.
c) Wraz z ofertą należy złożyć próbki oferowanych produktów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w SIWZ – dotyczy zakresu nr 1 poz.1 i zakresu nr 2 poz.1 po 100 szt. w oryginalnym opakowaniu producenta.
d) Oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ.
e) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie :
a) Zmiany adresu, osób reprezentujących Strony w przypadku zmian organizacyjnych, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
b) Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie;
c) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a także w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług,
d) Zmiany stawki podatku od towarów i usług,
e) numeru katalogowego produktu,
f) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
g) przedmiotowym (produkt zamienny),
h) ilościowym (zmiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach ilości ujętych w umowie),
i) sposobu konfekcjonowania,
j) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i zaakceptowanego przez Zamawiającego,
k) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie,
l) sytuacji gdy wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie,
m) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
aa) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
bb) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
n) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub
o) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczonego sprzętu, lub
p) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub
r) potrzeba zmiany umowy wynika ze zmiany przepisów prawa lub
s) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego
t) zmiany terminu obowiązywania umowy poprzez jego wydłużenie maksymalnie do trzech miesięcy w przypadku nie wyczerpania wartości umowy w pierwotnym okresie obowiązywania.
|
IV 4 4 data |
2018-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|