GuidZP400 |
da629324-8685-4c80-ba87-4dd1be8b0a72
|
Biuletyn |
613869-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
|
Regon |
1212598500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
97
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 840 600
|
Zamawiajacy fax |
261 840 666
|
Zamawiajacy email |
zam.pub12tol@poczta.fm
|
Adres strony url |
www.12tol.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.12tol.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa urządzeń w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
wojsko
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.12tol.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.12tol.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w siedzibie 12 TOL w Warszawie w kancelarii jawnej, pokój 416
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie.
|
Numer referencyjny |
31/U/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1 i 2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie.
2. Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części (zadań częściowych) podlegających oddzielnemu odbiorowi:
1) Zadanie częściowe nr 1: Dostawa urządzenia do grawerowania w tworzywach sztucznych, drewnie, gumie, szkle, skórze itp. i cięcia oraz do znakowania metali i barwienia tworzyw - urządzenie wyposażone w laser CO2 w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie;
2) Zadanie częściowe nr 2: Dostawa telefonów stacjonarnych w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie.
|
Cpv glowny przedmiot |
42611000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny tego warunku poprzez weryfikację oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; c) oświadczenie, że oferowana przez Wykonawcę dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1) Informacje na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 7.9 SIWZ albo informacje o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
w niniejszym postępowaniu (wg wzoru – Załącznik Nr 1 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
1) Na zadanie częściowe Nr 1 - w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 18.09.2018 r. do godziny 09:30;
2) Na zadanie częściowe Nr 2 - w wysokości: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) należy wnieść w terminie do dnia 18.09.2018 r. do godziny 09:30.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienie istotnych okoliczności, które uniemożliwiły Wykonawcy z winy nie leżącej po jego stronie na dotrzymanie terminu umownego, b) opóźnień ze strony Użytkownika, Zamawiającego w przekazaniu pełnej informacji dotyczącej uszczegółowienia zakresu zadania w stopniu uniemożliwiającym kontynuowanie prac; c) wstrzymania/ wydłużenia przez Zamawiającego czasu prac z uwagi na konieczność skoordynowania prac z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu wojskowego; d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron; 2) Możliwości zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku konieczności zaniechania realizacji części zakresu przedmiotu umowy; 3) Zmiany w okresie obowiązywania umowy, stawki podatku VAT, przy czym określone wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian; 4) Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej. Wydłużenie terminu przedmiotu umowy nie będzie wiązało się ze zmianą wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzenia do grawerowania w tworzywach sztucznych, drewnie, gumie, szkle, skórze itp. i cięcia oraz do znakowania metali i barwienia tworzyw - urządzenie wyposażone w laser CO2 w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42611000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzenia do grawerowania w tworzywach sztucznych, drewnie, gumie, szkle, skórze itp. i cięcia oraz do znakowania metali i barwienia tworzyw - urządzenie wyposażone w laser CO2 w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa telefonów stacjonarnych w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni” na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32550000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa telefonów stacjonarnych w ramach zadania „Budowa hangaru obsług technicznych wraz z zapleczem oraz spadochroniarni”
na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie.
|
| |