Zakup i dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2018-09-10
End date 2018-09-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Urządzenia do nadawania audycji

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614807-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 32211007, 153000001, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste, Zadanie 2 - Owoce, warzywa i podobne produkty , Zadanie 3 - Różne produkty spożywcze.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d65ddf30-76ef-466f-be0e-ff66282cbb08
Biuletyn 614807-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
Regon 530512391
Zamawiajacy adres ulica Al. Wincentego Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-418
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4520114
Zamawiajacy email zamowienia@wcm.opole.pl
Adres strony url www.wcm.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny TLZP/2-23/233/111/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie 1 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste, Zadanie 2 - Owoce, warzywa i podobne produkty , Zadanie 3 - Różne produkty spożywcze.
Cpv glowny przedmiot 03221100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci b. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty spożywcze posiadają ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z postanowieniami SIWZ, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, (art.144 ust.1 Ustawy Pzp) na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić: a) w przypadku gdy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, b) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, c) w przypadku działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych d) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości umowy w przypadku obniżenia ceny (czasowego bądź stałego) przez Wykonawcę, e) Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania ilości przedmiotu zamówienia /- 20 %/ w przypadku zaistnienia okoliczności , których wcześniej nie można było przewidzieć. f) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy do 2 miesięcy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy w okresie przewidzianym na jej realizację g) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości w pozycjach asortymentu umowy w ramach wartości umowy w przypadku wyczerpania danego asortymentu w trakcie trwania umowy bez zmiany wartości umowy. 4. Zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. 5. Zmiana umowy w zakresie dotyczącym czasowych dostaw asortymentu zamiennego o właściwościach nie gorszych niż wskazane w SIWZ nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia , w przypadku niemożności realizowania dostaw zgodnie z umową stanowi zmianę umowy wymagającą zawarcia aneksu. Dla ww. czynności wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego. 6. W szczególnych przypadkach (np. wycofania, wstrzymania produkcji, wydania stosownej decyzji urzędowej itp.) Wykonawca musi, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, dostarczyć zamawiany asortyment występujący pod inną nazwą handlową (jako odpowiednik) w cenie jednostkowej nie wyższej od ceny zawartej w załączniku do SIWZ i spełniający wszystkie wymagania „zamienianego” produktu nie prowadzącego do zmiany przedmiotu zamówienia. Zmiana ta wymaga zawarcia aneksu. 7. Zmiana umowy w zakresie dotyczącym zmiany formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy w trakcie trwania umowy wymaga zawarcia aneksu. Dla ww. czynności wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego. 8. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu po rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - Warzywa w pierwszej klasie jakościowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 - Warzywa w pierwszej klasie jakościowej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce w pierwszej klasie jakościowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Warzywa i owoce w pierwszej klasie jakościowej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Różne produkty spożywcze
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji i usunięcia wady
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)