Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych dla przedszkoli w ramach projektu Wesołe przedszkole (znak sprawy ZP- 31/18)

Publication date 2018-09-10
End date 2018-09-28 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613645-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych dla przedszkoli w ramach projektu Wesołe przedszkole nr RPMA.10.01.04-14-8314/17.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy odpowiednio dla każdej części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania, normy i atesty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania, normy i atesty równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a3bdaac7-328d-4365-9e33-c9f0135bec97
Biuletyn 613645-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
Regon 1525966300108
Zamawiajacy adres ulica Nowogrodzka
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-691
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 443 93 93
Zamawiajacy fax 22 443 94 85
Zamawiajacy email sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony url www.srodmiescie.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wesołe przedszkole” nr RPMA.10.01.04-14-8314/17, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Priorytet X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr RPMA.10.01.04-14-8314/17-00, zawartej dnia 9 stycznia 2018 r. pomiędzy Zamawiającym, a Województwem Mazowieckim reprezentowanym przez Zarząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu którego działa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2 zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2 zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych dla przedszkoli w ramach projektu Wesołe przedszkole (znak sprawy ZP- 31/18)
Numer referencyjny ZP-31/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych dla przedszkoli w ramach projektu Wesołe przedszkole nr RPMA.10.01.04-14-8314/17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy odpowiednio dla każdej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania, normy i atesty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania, normy i atesty równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 80988,15
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 80
Informacje na temat katalogow Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ( bez wezwania ) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Inne dokumenty : 1) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej. (Szczegółowe zasady określone zostały w części IX SIWZ). 2) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ składa każdy wykonawca). 3) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie przedkłada dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie i formie zgodnie z zasadami określonymi w części V pkt 2 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczącej: a) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:  w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi;  działania siły wyższej obejmującej niezależne od stron awarie sprzętu, zasilania itp.; b) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a) i b). Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Śródmieście w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych dla przedszkoli w ramach projektu Wesołe przedszkole (znak sprawy ZP- 31/18). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w: a) dokumentacji postępowania prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). b) rejestrze postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie Zarządzenie Nr 882/2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 18 maja 2017 w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych i finansowych w urzędach dzielnic m.st. Warszawy. c) ewidencji materiałów oznaczonych klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa” prowadzonej na podstawie Zarządzenie Nr 4439/2010 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 6 kwietnia 2010 r. w sprawie zasad postępowania w Urzędzie m. st. Warszawy z materiałami oznaczonymi klauzulą " Tajemnica przedsiębiorstwa" otrzymanymi od podmiotów zewnętrznych. 5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnie obowiązujących. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ − *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20249,32
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część I obejmuje: Ścianka wspinaczkowa, Mata z kolcami duża, Zestaw piłek z kuleczkami, Huśtawka pajęczyna, Zabawka „Dźwiękowa kostka”, Wanna piaskowa mała, Tunel sensoryczny, Sensoryczne świetlne klocki, Ruchomy piasek, Zestaw 6 sensorycznych ringów, Materac cienki, Materac rehabilitacyjny składany, Zestaw piłek sensorycznych, Deskorolka duża, Tablica ser szwajcarski, Ringo z kolcami, Zestaw piłek do terapii ręki, Beczka, Huśtawka typu parówka, Huśtawka typu konik + 2 przedłużki 50 cm, Konik bujany, Zjeżdżalnia rolkowa, Podwiesie typu U, Huśtawka pająk, Huśtawka grzybek, Profesjonalna mata do ćwiczeń rehabilitacyjnych, Dysk masujący jeż, Drabinka podwieszana, Podwieszana ławka, Trapez, Deska równoważna, Ścianka wspinaczkowa, Deskorolka standard, Mocowania do liny poprzecznej, Pozioma lina o dł. 5,70 m, Kładka równoważna z podkładami, Zestaw półkul sensorycznych, Dyski sensoryczne, Dotykowe rękawice, Zestaw do treningu zapachowo – węchowego, Zestaw piłek do terapii ręki, Zestaw 12 dużych pincet. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Następujące produkty muszą być wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679): - Materac cienki - Materac rehabilitacyjny składany - Deskorolka duża - Beczka - Huśtawka typu parówka - Huśtawka typu konik + 2 przedłużki 50 cm - Konik bujany - Zjeżdżalnia rolkowa - Podwiesie typu U - Huśtawka grzybek - Profesjonalna mata do ćwiczeń rehabilitacyjnych - Trapez - Deska równoważna - Deskorolka standard
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12268,36
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część II obejmuje: Świat dźwięków – zestaw do ćwiczenia percepcji słuchowej, Dźwięki wokół nas – karty do prezentacji, Mówiące spinacze, Dźwięki otoczenia – bingo, Nakładanka dźwiękowa – pojazdy, Nakładanka dźwiękowa – farma, Tęczowa układanka, Kolorowe poduchy – emocje, Magnetyczna plansza – twarze, Kocham czytać. Pakiet 18 zeszytów, Tablet manipulacyjny – przelewanie, Tablet manipulacyjny - przekładanie 1, Tablet manipulacyjny - nabieranie 2, Zestaw piłek sensorycznych, Sensoryczne piłeczki świecące, Tabliczki do ćwiczeń oburącz ślimaki, Przybijanka mała, Nawlekaj nie czekaj – gra, Gra Wzory, kolory, memory, Zestaw kloców drewnianych, Gra Dotykowa loteryjka, Gra Dotykowe kształty, Biało - czarne klocki edukacyjne z wzorami, Plansze do biało - czarnych klocków edukacyjnych z wzorami, Domek w kolorze białym, Puszki dźwiękowe, Trampolina z siatką, Sensoryczne płytki podłogowe, Obciążeniowa nakładka na ramiona, Piankowa mata do masażu stóp, Sensoryczna piłka fasolka, Kolorowe ciecze, Wisząca piłka do terapii odruchów, Worek do zabaw ruchowych, Gra "Nos w Nos", Wełna czesankowa, Farby do malowania palcami - zestaw 4 kolorów, Farby do malowania palcami, Kredki w drewnianej oprawie, Grube mazaki, Bloki rysunkowe A3, Brystol 50 kolorów, Zeszyt papierów samoprzylepnych, Zwierzęce maski 3D, Młynek – pozytywka, Stół warsztatowy, Piłka lekarska 1 kg, Piłka lekarska 2 kg, Piłka lekarska 3 kg, Huśtawka żółw, Karabińczyk, Krętlik, Hamak kropla, Wisząca piłka, Lina przedłużająca, Bungee.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10612,35
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część III obejmuje: Pionizator statyczny, Balkonik tylny dla aktywnych dzieci, Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Następujące produkty muszą być wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679): - Pionizator statyczny - Balkonik tylny dla aktywnych dzieci
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2874,69
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część IV obejmuje: Poręcze rehabilitacyjne do nauki chodu i schody. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Następujące produkty muszą być wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679): - Poręcze rehabilitacyjne do nauki chodu i schody.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2065,04
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część V obejmuje: Zestaw pomocy do badania testem PEP-R Schoplera podstawowy lub równoważny, Zestaw pomocy do diagnozy testem PEP- R - Profil Psychoedukacyjny 0 PEP-R E. Schoplera rozszerzony lub równoważny.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6001,69
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część VI obejmuje: Kołdra/koc obciążeniowy, Huśtawka HT z możliwością ruchu rotacyjnego, Huśtawka terapeutyczna typu T, Wałek rehabilitacyjny jeżyk, Hamak elastyczny, Hamak terapeutyczny, Duża piłka gimnastyczna, Piłka gimnastyczna z kolcami 75 cm, Tęczowy tunel animacyjny, Wiszące obręcze, Deska rotacyjna, Helikopter terapeutyczny, Trampolina – batut, Kordonka – samobieżne pedały, Duszek elastyczny, Huśtawka elastyczna, Rotor elektryczny, Pani twarz – kostka, Materace - maty rehabilitacyjne. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Następujące produkty muszą być wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679): - Kołdra/koc obciążeniowy - Huśtawka HT z możliwością ruchu rotacyjnego - Hustawka terapeutyczna typu T - Hamak terapetyczny - Deska rotacyjna - Helikopter terapeutyczny - Duszek elastyczny - Rotor elektryczny - Materace - maty rehabilitacyjne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9446,34
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część VII obejmuje: Lampa do światło terapii, Bęben szczelinowy basowy, Poducha do leżenia zapewniająca prawidłowy i stymulujący odpoczynek dzieci, Ławka terapeutyczna.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2983,33
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część VIII obejmuje: Wibrujące kształtki, Tarcze do rzutnika, Zestaw do aromaterapii.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część IX - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3928,72
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część IX obejmuje: Bieżnia do nauki chodu dzieci
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część X - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3983,74
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część X obejmuje: Zestaw umożliwiający realizację treningu biofeedback
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część XI - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 639,61
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część XI obejmuje: Poduszka wibracyjna, Wibrator logopedyczny nakładany na palec, Łyżeczka blokująca mała.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część XII - Pomoce dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5934,96
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część XII obejmuje: Zestaw: dwustronna mata do kodowania z klockami.
  

Criterion

Kryteria Termin
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)