GuidZP400 |
a3bdaac7-328d-4365-9e33-c9f0135bec97
|
Biuletyn |
613645-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
|
Regon |
1525966300108
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowogrodzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-691
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 443 93 93
|
Zamawiajacy fax |
22 443 94 85
|
Zamawiajacy email |
sro.wzp@um.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.srodmiescie.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wesołe przedszkole” nr RPMA.10.01.04-14-8314/17, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Priorytet X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr RPMA.10.01.04-14-8314/17-00, zawartej dnia 9 stycznia 2018 r. pomiędzy Zamawiającym, a Województwem Mazowieckim reprezentowanym przez Zarząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu którego działa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2 zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2 zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych dla przedszkoli w ramach projektu Wesołe przedszkole (znak sprawy ZP- 31/18)
|
Numer referencyjny |
ZP-31/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych dla przedszkoli w ramach projektu Wesołe przedszkole nr RPMA.10.01.04-14-8314/17.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy odpowiednio dla każdej części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania, normy i atesty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania, normy i atesty równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
80988,15
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
80
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający
informuje, że w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z
otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ( bez wezwania )
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o
której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz z przedstawieniem oświadczenia
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Inne
dokumenty : 1) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
3. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy
Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest
umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej. (Szczegółowe
zasady określone zostały w części IX SIWZ). 2) W przypadku oferty składanej wspólnie
przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.
24 ust. 1, musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V
pkt 1 SIWZ składa każdy wykonawca). 3) Każdy z Wykonawców składających ofertę
wspólnie przedkłada dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
terminie i formie zgodnie z zasadami określonymi w części V pkt 2 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczącej:
a) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi;
działania siły wyższej obejmującej niezależne od stron awarie sprzętu, zasilania itp.;
b) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a) i b). Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.
3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Śródmieście w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych dla przedszkoli w ramach projektu Wesołe przedszkole (znak sprawy ZP- 31/18).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w:
a) dokumentacji postępowania prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.).
b) rejestrze postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie Zarządzenie Nr 882/2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 18 maja 2017 w sprawie wprowadzenia instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych
i finansowych w urzędach dzielnic m.st. Warszawy.
c) ewidencji materiałów oznaczonych klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa” prowadzonej na podstawie Zarządzenie Nr 4439/2010 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 6 kwietnia 2010 r. w sprawie zasad postępowania w Urzędzie m. st. Warszawy z materiałami oznaczonymi klauzulą " Tajemnica przedsiębiorstwa" otrzymanymi od podmiotów zewnętrznych.
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnie obowiązujących.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne;
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
− *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20249,32
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej
części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część I obejmuje: Ścianka wspinaczkowa, Mata z kolcami duża, Zestaw piłek z kuleczkami, Huśtawka pajęczyna, Zabawka „Dźwiękowa kostka”, Wanna piaskowa mała, Tunel sensoryczny, Sensoryczne świetlne klocki, Ruchomy piasek, Zestaw 6 sensorycznych ringów, Materac cienki, Materac rehabilitacyjny składany, Zestaw piłek sensorycznych, Deskorolka duża, Tablica ser szwajcarski, Ringo z kolcami, Zestaw piłek do terapii ręki, Beczka, Huśtawka typu parówka, Huśtawka typu konik + 2 przedłużki 50 cm, Konik bujany, Zjeżdżalnia rolkowa, Podwiesie typu U, Huśtawka pająk, Huśtawka grzybek, Profesjonalna mata do ćwiczeń rehabilitacyjnych, Dysk masujący jeż, Drabinka podwieszana, Podwieszana ławka, Trapez, Deska równoważna, Ścianka wspinaczkowa, Deskorolka standard, Mocowania do liny poprzecznej, Pozioma lina o dł. 5,70 m, Kładka równoważna z podkładami, Zestaw półkul sensorycznych, Dyski sensoryczne, Dotykowe rękawice, Zestaw do treningu zapachowo – węchowego, Zestaw piłek do terapii ręki, Zestaw 12 dużych pincet.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Następujące produkty muszą być wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679):
- Materac cienki
- Materac rehabilitacyjny składany
- Deskorolka duża
- Beczka
- Huśtawka typu parówka
- Huśtawka typu konik + 2 przedłużki 50 cm
- Konik bujany
- Zjeżdżalnia rolkowa
- Podwiesie typu U
- Huśtawka grzybek
- Profesjonalna mata do ćwiczeń rehabilitacyjnych
- Trapez
- Deska równoważna
- Deskorolka standard
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12268,36
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część II obejmuje: Świat dźwięków – zestaw do ćwiczenia percepcji słuchowej, Dźwięki wokół nas – karty do prezentacji, Mówiące spinacze, Dźwięki otoczenia – bingo, Nakładanka dźwiękowa – pojazdy, Nakładanka dźwiękowa – farma, Tęczowa układanka, Kolorowe poduchy – emocje, Magnetyczna plansza – twarze, Kocham czytać. Pakiet 18 zeszytów, Tablet manipulacyjny – przelewanie, Tablet manipulacyjny - przekładanie 1, Tablet manipulacyjny - nabieranie 2, Zestaw piłek sensorycznych, Sensoryczne piłeczki świecące, Tabliczki do ćwiczeń oburącz ślimaki, Przybijanka mała, Nawlekaj nie czekaj – gra, Gra Wzory, kolory, memory, Zestaw kloców drewnianych, Gra Dotykowa loteryjka, Gra Dotykowe kształty, Biało - czarne klocki edukacyjne z wzorami, Plansze do biało - czarnych klocków edukacyjnych z wzorami, Domek w kolorze białym, Puszki dźwiękowe, Trampolina z siatką, Sensoryczne płytki podłogowe, Obciążeniowa nakładka na ramiona, Piankowa mata do masażu stóp, Sensoryczna piłka fasolka, Kolorowe ciecze, Wisząca piłka do terapii odruchów, Worek do zabaw ruchowych, Gra "Nos w Nos", Wełna czesankowa, Farby do malowania palcami - zestaw 4 kolorów, Farby do malowania palcami, Kredki w drewnianej oprawie, Grube mazaki, Bloki rysunkowe A3, Brystol 50 kolorów, Zeszyt papierów samoprzylepnych, Zwierzęce maski 3D, Młynek – pozytywka, Stół warsztatowy, Piłka lekarska 1 kg, Piłka lekarska 2 kg, Piłka lekarska 3 kg, Huśtawka żółw, Karabińczyk, Krętlik, Hamak kropla, Wisząca piłka, Lina przedłużająca, Bungee.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10612,35
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część III obejmuje: Pionizator statyczny, Balkonik tylny dla aktywnych dzieci,
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Następujące produkty muszą być wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679):
- Pionizator statyczny
- Balkonik tylny dla aktywnych dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2874,69
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV obejmuje: Poręcze rehabilitacyjne do nauki chodu i schody.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Następujące produkty muszą być wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679):
- Poręcze rehabilitacyjne do nauki chodu i schody.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2065,04
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część V obejmuje: Zestaw pomocy do badania testem PEP-R Schoplera podstawowy lub równoważny, Zestaw pomocy do diagnozy testem PEP- R - Profil Psychoedukacyjny 0 PEP-R E. Schoplera rozszerzony lub równoważny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6001,69
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI obejmuje: Kołdra/koc obciążeniowy, Huśtawka HT z możliwością ruchu rotacyjnego, Huśtawka terapeutyczna typu T, Wałek rehabilitacyjny jeżyk, Hamak elastyczny, Hamak terapeutyczny, Duża piłka gimnastyczna, Piłka gimnastyczna z kolcami 75 cm, Tęczowy tunel animacyjny, Wiszące obręcze, Deska rotacyjna, Helikopter terapeutyczny, Trampolina – batut, Kordonka – samobieżne pedały, Duszek elastyczny, Huśtawka elastyczna, Rotor elektryczny, Pani twarz – kostka, Materace - maty rehabilitacyjne.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Następujące produkty muszą być wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679):
- Kołdra/koc obciążeniowy
- Huśtawka HT z możliwością ruchu rotacyjnego
- Hustawka terapeutyczna typu T
- Hamak terapetyczny
- Deska rotacyjna
- Helikopter terapeutyczny
- Duszek elastyczny
- Rotor elektryczny
- Materace - maty rehabilitacyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część VII - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9446,34
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część VII obejmuje: Lampa do światło terapii, Bęben szczelinowy basowy, Poducha do leżenia zapewniająca prawidłowy i stymulujący odpoczynek dzieci, Ławka terapeutyczna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część VIII - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2983,33
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część VIII obejmuje: Wibrujące kształtki, Tarcze do rzutnika, Zestaw do aromaterapii.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część IX - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3928,72
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część IX obejmuje: Bieżnia do nauki chodu dzieci
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część X - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3983,74
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część X obejmuje: Zestaw umożliwiający realizację treningu biofeedback
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część XI - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
639,61
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część XI obejmuje: Poduszka wibracyjna, Wibrator logopedyczny nakładany na palec, Łyżeczka blokująca mała.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Część XII - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5934,96
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 80 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część XII obejmuje: Zestaw: dwustronna mata do kodowania z klockami.
|
| |