Gadżety promocyjne z logo Biura Karier i reklamą Inżynierskich Targów Pracy

Publication date 2018-09-10
End date 2018-09-18 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614307-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych dla Biura Karier Politechniki Krakowskiej.
Zamówienie obejmuje dostawę następujących gadżetów:
- ponczo - 100 szt.
- antystresowa linijka - 100 szt.
- brelok z miarką - 100 szt.
- miarka - 100 szt.
- opaska odblaskowa - 200 szt.
- smycz- 400 szt.
- torba bawełniana - 200 szt.
- zestaw piśmienniczy - 80 szt.
- zakreślacz - ołówek - 200 szt.
- karteczki memo - 200 szt.
- cukierki (krówki) reklamowe - 5 kg
- torba worek - 100 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62564797-1e90-46dd-9a99-21c4c14e1443
Biuletyn 614307-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Gadżety promocyjne z logo Biura Karier i reklamą Inżynierskich Targów Pracy
Numer referencyjny KA-2/117/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych dla Biura Karier Politechniki Krakowskiej. Zamówienie obejmuje dostawę następujących gadżetów: - ponczo - 100 szt. - antystresowa linijka - 100 szt. - brelok z miarką - 100 szt. - miarka - 100 szt. - opaska odblaskowa - 200 szt. - smycz- 400 szt. - torba bawełniana - 200 szt. - zestaw piśmienniczy - 80 szt. - zakreślacz - ołówek - 200 szt. - karteczki memo - 200 szt. - cukierki (krówki) reklamowe - 5 kg - torba worek - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 5300,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-10-19T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 19 października 2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, z zachowaniem cen określonych w ofercie, w następujących przypadkach/zakresie: 1) terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 5. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)