Dostawa i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6

Publication date 2018-09-11
End date 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Powiat Mielecki
Miejscowość Mielec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612516-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, transport, rozmieszczenie i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę wraz z transportem, rozmieszczeniem i montażem mebli i innego wyposażenia, w następującym asortymencie:
a) biurko standard (BS) - 32 szt.,
b) nadstawka na blat biurka (N) - 25 szt.,
c) stolik dla petenta dostawiany do biurka (SP) - 28 szt.,
d) półka na klawiaturę (PK) - 30 szt.,
e) kontener mobilny (KM) - 32 szt.,
f) dostawka na skaner (DS) - 3 szt.,
g) dostawka lada do biurka (DL) - 3 szt.,
h) systemowy pojemnik na dokumenty (A) - 27 szt.,
i) szafka na dokumenty (SN) - 16 szt.,
j) szafka gospodarcza (SG) - 19 szt.,
k) szafka aktowa I (SAI) - 9 szt.,
l) szafka aktowa II (SAII) - 36 szt.,
m) zabudowa kuchenna niska (ZN) - 1 komplet,
n) zabudowa kuchenna na filtr do wody (ZF) - 1 komplet,
o) zabudowa kuchenna wysoka (ZW) - 1 komplet,
p) lada barowa (LB) - 1 szt.,
q) półka zawieszona nad zabudową (P) - 1 szt.,
r) stół okrągły (STL) – 4 szt.,
s) krzesło kuchenne (KRZ) – 16 szt.,
t) stołek barowy (SB) – 3 szt.,
u) ścianka na magnesy (SM) - 1 szt.,
v) donica na kwiaty (DK) - 2 szt.,
w) szafka aktowa (SW) - 1 szt.,
x) stół konferencyjny (SD) - 1 szt.,
y) listwa ścienna I (LS1) – 2 szt.,
z) listwa ścienna II (LS2) – 1 szt.,
aa) zlewozmywak z syfonem i baterią (ZL) – 1 szt.
3. Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczony do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, Zestawienie mebli i wyposażenia biurowego, stanowiące załączniki nr 6 do SIWZ oraz Projekt koncepcyjny aranżacji wnętrz oraz mebli, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 18 miesięcy. Okres gwarancji zaczyna swój bieg począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. Udzielone rękojmia i gwarancja nie naruszają prawa Zamawiającego do dochodzenia roszczeń o naprawienie szkody w pełnej wysokości na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
6. Zamawiający ustanawia prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu zamówienia o dodatkowe dostawy przedmiotu zamówienia po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy na formularzu cenowym.
Posiadaczem opcji (podmiotem uprawnionym do jej wykonania) będzie Zamawiający. Wystawiającym opcję będzie wybrany Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa.
Gwarantowany zakres zamówienia obejmuje meble i wyposażenie szczegółowo wymienione w ust. 2 niniejszej sekcji.
Prawem opcji (zakres poszerzony) objęte zostają:
a) biurko standard (BS) - 4 szt.,
b) nadstawka na blat biurka (N) - 4 szt.,
c) stolik dla petenta dostawiany do biurka (SP) - 4 szt.,
d) półka na klawiaturę (PK) - 4 szt.,
e) kontener mobilny (KM) - 4 szt.,
f) szafka niska na dokumenty (SN) - 4 szt.,
g) szafka gospodarcza (SG) - 4 szt.,
h) szafka aktowa I (SAI) - 4 szt.,
i) szafka aktowa II (SAII) - 4 szt.,
Zamawiający zobowiązany jest do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym,
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją).
Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany.
Szczegółowe warunki realizacji opcji określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
8. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do wyniesienia dotychczasowych mebli z pomieszczeń Zamawiającego oraz do przeniesienia lub przewiezienia ich w miejsce lub miejsca wskazane przez Zamawiającego oddalone o nie więcej niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji próbek i kolorów oklein poszczególnych mebli oraz zdjęć lub rysunków wraz z próbkami kolorystycznymi proponowanych do dostawy mebli i innego wyposażenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1478e5cf-533e-45f9-961c-fe2402cacb9c
Biuletyn 612516-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Mielecki
Regon 69058144200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Mielec
Zamawiajacy kod pocztowy 39-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 78 00 400
Zamawiajacy fax 17 78 00 530
Zamawiajacy email euzar@powiat-mielecki.pl
Adres strony url https://powiat-mielecki.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://powiat-mielecki.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6
Numer referencyjny WA.272.1.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, transport, rozmieszczenie i montaż mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę wraz z transportem, rozmieszczeniem i montażem mebli i innego wyposażenia, w następującym asortymencie: a) biurko standard (BS) - 32 szt., b) nadstawka na blat biurka (N) - 25 szt., c) stolik dla petenta dostawiany do biurka (SP) - 28 szt., d) półka na klawiaturę (PK) - 30 szt., e) kontener mobilny (KM) - 32 szt., f) dostawka na skaner (DS) - 3 szt., g) dostawka lada do biurka (DL) - 3 szt., h) systemowy pojemnik na dokumenty (A) - 27 szt., i) szafka na dokumenty (SN) - 16 szt., j) szafka gospodarcza (SG) - 19 szt., k) szafka aktowa I (SAI) - 9 szt., l) szafka aktowa II (SAII) - 36 szt., m) zabudowa kuchenna niska (ZN) - 1 komplet, n) zabudowa kuchenna na filtr do wody (ZF) - 1 komplet, o) zabudowa kuchenna wysoka (ZW) - 1 komplet, p) lada barowa (LB) - 1 szt., q) półka zawieszona nad zabudową (P) - 1 szt., r) stół okrągły (STL) – 4 szt., s) krzesło kuchenne (KRZ) – 16 szt., t) stołek barowy (SB) – 3 szt., u) ścianka na magnesy (SM) - 1 szt., v) donica na kwiaty (DK) - 2 szt., w) szafka aktowa (SW) - 1 szt., x) stół konferencyjny (SD) - 1 szt., y) listwa ścienna I (LS1) – 2 szt., z) listwa ścienna II (LS2) – 1 szt., aa) zlewozmywak z syfonem i baterią (ZL) – 1 szt. 3. Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz dopuszczony do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, Zestawienie mebli i wyposażenia biurowego, stanowiące załączniki nr 6 do SIWZ oraz Projekt koncepcyjny aranżacji wnętrz oraz mebli, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 18 miesięcy. Okres gwarancji zaczyna swój bieg począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. Udzielone rękojmia i gwarancja nie naruszają prawa Zamawiającego do dochodzenia roszczeń o naprawienie szkody w pełnej wysokości na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 6. Zamawiający ustanawia prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu zamówienia o dodatkowe dostawy przedmiotu zamówienia po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy na formularzu cenowym. Posiadaczem opcji (podmiotem uprawnionym do jej wykonania) będzie Zamawiający. Wystawiającym opcję będzie wybrany Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa. Gwarantowany zakres zamówienia obejmuje meble i wyposażenie szczegółowo wymienione w ust. 2 niniejszej sekcji. Prawem opcji (zakres poszerzony) objęte zostają: a) biurko standard (BS) - 4 szt., b) nadstawka na blat biurka (N) - 4 szt., c) stolik dla petenta dostawiany do biurka (SP) - 4 szt., d) półka na klawiaturę (PK) - 4 szt., e) kontener mobilny (KM) - 4 szt., f) szafka niska na dokumenty (SN) - 4 szt., g) szafka gospodarcza (SG) - 4 szt., h) szafka aktowa I (SAI) - 4 szt., i) szafka aktowa II (SAII) - 4 szt., Zamawiający zobowiązany jest do realizacji zamówienia jedynie w zakresie gwarantowanym, natomiast uprawnieniem zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w całości, to jest w zakresie gwarantowanym i poszerzonym (objętym opcją). Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie szerszym niż gwarantowany. Szczegółowe warunki realizacji opcji określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Nie wykazanie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. 8. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do wyniesienia dotychczasowych mebli z pomieszczeń Zamawiającego oraz do przeniesienia lub przewiezienia ich w miejsce lub miejsca wskazane przez Zamawiającego oddalone o nie więcej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji próbek i kolorów oklein poszczególnych mebli oraz zdjęć lub rysunków wraz z próbkami kolorystycznymi proponowanych do dostawy mebli i innego wyposażenia.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie: Etap nr 1: do dnia 31.10.2018 r. Etap nr 2: do dnia 30.11.2018 r. W ramach Etapu nr 1 Wykonawca obowiązany jest dostarczyć: a) biurko standard (BS) - 22 szt., b) nadstawka na blat biurka (N) - 19 szt., c) stolik dla petenta dostawiany do biurka (SP) - 19 szt., d) półka na klawiaturę (PK) - 22 szt., e) kontener mobilny (KM) - 22 szt., f) dostawka na skaner (DS) - 3 szt., g) dostawka lada do biurka (DL) - 3 szt., h) systemowy pojemnik na dokumenty (A) - 27 szt., i) szafka niska na dokumenty (SN) - 16 szt., j) szafka gospodarcza (SG) - 11 szt., k) szafka aktowa I (SAI) - 9 szt., l) szafka aktowa II (SAII) - 22 szt., m) szafka aktowa (SW) - 1 szt., n) stół konferencyjny (SD) - 1 szt., o) listwa ścienna I (LS1) – 2 szt., p) listwa ścienna II (LS2) – 1 szt. W ramach Etapu nr 2 Wykonawca obowiązany jest dostarczyć: a) biurko standard (BS) - 10 szt., b) nadstawka na blat biurka (N) - 6 szt., c) stolik dla petenta dostawiany do biurka (SP) - 8 szt., d) półka na klawiaturę (PK) - 8 szt., e) kontener mobilny (KM) - 10 szt., f) szafka gospodarcza (SG) - 8 szt., g) szafka aktowa II (SAII) - 14 szt., h) zabudowa kuchenna niska (ZN) - 1 komplet, i) zabudowa kuchenna na filtr do wody (ZF) - 1 komplet, j) zabudowa kuchenna wysoka (ZW) - 1 komplet, k) lada barowa (LB) - 1 szt., l) półka zawieszona nad zabudową (P) - 1 szt., m) stół okrągły (STL) – 4 szt., n) krzesło kuchenne (KRZ) – 16 szt., o) stołek barowy (SB) – 3 szt., p) ścianka na magnesy (SM) - 1 szt., q) donica na kwiaty (DK) - 2 szt. r) zlewozmywak z syfonem i baterią (ZL) – 1 szt.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W zakresie potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale i załączyć do oferty.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dwie dostawy mebli biurowych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W zakresie potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale i załączyć do oferty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień ich składania następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 1.2. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 1.3. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 2. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2.2. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach w art. 22a ustawy Pzp obowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 pkt. 1.1. - 1.3. dotyczące podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Postanowienia ust. 2 stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień ich składania następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane; 1.2. dowodów określających czy dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym, niż 1 miesiąc przez upływem terminu skradania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 1.2. Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3., które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.5. Dowód wniesienia wadium. 1.6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu trzeciego może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 100,00 zł (słownie: osiem tysięcy sto złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian Zamawiający określił w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w paragrafie 9 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający wymaga ustanowienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie musi być wniesione/ustanowione najpóźniej w dniu zawarcia umowy w pełnej wysokości. 2. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i ewentualnymi zmianami w dniu 19.09.2018 r. o godzinie 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 - pokój nr 224. Otwarcie ofert jest jawne. 3. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty. 3.1. Kryterium „cena”. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie Wykonawcy. Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru: Kc = Cn/Co x 100 x 60% gdzie: Kc- liczba punktów w kryterium cena Cn – najniższa cena wśród złożonych ofert Co – cena badanej oferty nieodrzuconej 100 – wskaźnik stały 60% - waga kryterium 3.2. Kryterium „okres gwarancji”: Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zmawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy założoną w ofercie co do okresu gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. 1% odpowiada 1 pkt. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami: a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wynoszący minimum 18 miesięcy. b) Za okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia wynoszący odpowiednio: - 18 miesięcy – oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt. - 24 miesięcy – oferta Wykonawcy otrzyma 15 pkt. - 36 miesięcy – oferta Wykonawcy otrzyma 30 pkt. 3.3. Kryterium „czas reakcji” Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy założoną w ofercie co do czasu reakcji na zgłoszoną w ramach gwarancji wadę przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Za czas reakcji na zgłoszoną w ramach gwarancji wadę rozumie się przystąpienie do usunięcia i całkowite usunięcie wady. Czas ten liczony jest od chwili przyjęcia zgłoszenia o wadzie. 1% odpowiada 1 pkt. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami: c) Wykonawca zobowiązany przystąpić do naprawy i dokonać naprawy w maksymalnym czasie 5 dni od chwili zgłoszenia wady. d) Za czas reakcji wynoszący odpowiednio: - 5 dni - oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt. - 3 dni - oferta Wykonawcy otrzyma 10 pkt.

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria czas reakcji na zgłoszoną wadę
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)