Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz warsztatowych

Publication date 2018-09-11
End date 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble różne,
  • Wyroby meblarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615683-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391100007, 391210006, 395161003, 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie dotyczy następujących rodzajów i ilości mebli: Fotel pneumatyczny jezdny - 38 szt., Krzesło tapicerowane jezdne - 28 sztuk, Krzesło tapicerowane na stopkach - 80 sztuk, Krzesło laboratoryjne bez podłokietników - 10 sztuk, Biurko prostokątne 120x80 - 25 sztuk, Biurko prostokątne 160x80 - 8 szt., Biurko zabudowane narożne - 1 sztuka, Stół prostokątny 200x100 - 2 sztuki, Stół prostokątny jezdny 160x80 - 6 sztuk, Stolik kwadratowy (tzw. kawowy) - 4 sztuk, Stolik mobilny pneumatyczny - 1 sztuka, Stół kwadratowy - 1 sztuka, Panel górny do biurka 1200 mm - 3 sztuki, Panel górny do biurka 1600 mm - 3 sztuki, Panel boczny do biurka - 10 sztuk, Uchwyt na komputer - 13 sztuk, Uchwyt na monitor podwójny - 13 sztuk, Uchwyt na monitor pojedyńczy - 13 sztuk, Kontener mobilny podbiurkowy - 11 sztuk, Mównica prezentacyjna mobilna - 1 sztuka, Regał otwarty duży - 6 sztuk, Regał otwarty mały - 4 sztuki, Szafa z drzwiami wahadłowymi - 9 sztuk, Szafa ubraniowa stalowa - 4 sztuki, Szafa aktowa stalowa - 3 sztuk, Szafa mała z drzwiami wahadłowymi - 1 sztuka, Sofa trzyosobowa - 3 sztuki, Fotel tapicerowany - 6 sztuk, Szafa warsztatowa - 5 sztuk, Stół warsztatowy bez zabudowy - 5 sztuk, Stół warsztatowy jednostronnie zabudowany szufladami - 1 sztuka, Stół warsztatowy obustronnie zabudowany szufladami - 1 sztuka, Stół warsztatowy z szafkami - 1 sztuka, Nadbudowa stołu warsztatowego - 1 sztuka, Regał warsztatowy 120 cm - 5 sztuk, Regał warsztatowy 100 cm - 8 sztuk, Szafka metalowa 4-schowkowa - 5 sztuk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 04d95ed0-24e3-46d7-8384-c2a7d5af0a0f
Biuletyn 615683-N-2018
Zamawiajacy nazwa Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
Regon 368953574
Zamawiajacy adres ulica Szopena
Zamawiajacy adres numer domu 51/109
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 507836617, 665435053
Zamawiajacy email lukasz.sekunda@gmail.com, b.jadam@pcinn.org
Adres strony url www.pcinn.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. "Podkarpackie Centrum Innowacji" realizowany w ramach Osi Priorytetowej nr I "Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.pcinn.org/zamowienia
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcinn.org/zamowienia
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz warsztatowych
Numer referencyjny 1/PO/09/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Zamówienie dotyczy następujących rodzajów i ilości mebli: Fotel pneumatyczny jezdny - 38 szt., Krzesło tapicerowane jezdne - 28 sztuk, Krzesło tapicerowane na stopkach - 80 sztuk, Krzesło laboratoryjne bez podłokietników - 10 sztuk, Biurko prostokątne 120x80 - 25 sztuk, Biurko prostokątne 160x80 - 8 szt., Biurko zabudowane narożne - 1 sztuka, Stół prostokątny 200x100 - 2 sztuki, Stół prostokątny jezdny 160x80 - 6 sztuk, Stolik kwadratowy (tzw. kawowy) - 4 sztuk, Stolik mobilny pneumatyczny - 1 sztuka, Stół kwadratowy - 1 sztuka, Panel górny do biurka 1200 mm - 3 sztuki, Panel górny do biurka 1600 mm - 3 sztuki, Panel boczny do biurka - 10 sztuk, Uchwyt na komputer - 13 sztuk, Uchwyt na monitor podwójny - 13 sztuk, Uchwyt na monitor pojedyńczy - 13 sztuk, Kontener mobilny podbiurkowy - 11 sztuk, Mównica prezentacyjna mobilna - 1 sztuka, Regał otwarty duży - 6 sztuk, Regał otwarty mały - 4 sztuki, Szafa z drzwiami wahadłowymi - 9 sztuk, Szafa ubraniowa stalowa - 4 sztuki, Szafa aktowa stalowa - 3 sztuk, Szafa mała z drzwiami wahadłowymi - 1 sztuka, Sofa trzyosobowa - 3 sztuki, Fotel tapicerowany - 6 sztuk, Szafa warsztatowa - 5 sztuk, Stół warsztatowy bez zabudowy - 5 sztuk, Stół warsztatowy jednostronnie zabudowany szufladami - 1 sztuka, Stół warsztatowy obustronnie zabudowany szufladami - 1 sztuka, Stół warsztatowy z szafkami - 1 sztuka, Nadbudowa stołu warsztatowego - 1 sztuka, Regał warsztatowy 120 cm - 5 sztuk, Regał warsztatowy 100 cm - 8 sztuk, Szafka metalowa 4-schowkowa - 5 sztuk.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie należy wykonać w terminie 21 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy. Na montaż i ustawienie mebli Zamawiający przewiduje okres 3 pełnych dni (72 godziny od godziny 7 rano do godziny 7 rano). 2. Wykonawca z jednodniowym wyprzedzeniem winien mailowo zawiadomić Zamawiającego o gotowości do realizacji zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy w dniu gotowości do realizacji zamówienia pomieszczenia, w których ma nastąpić montaż i ustawienie mebli. 3. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego udostępnienie Wykonawcy pomieszczeń w dniu gotowości do realizacji zamówienia nie będzie możliwe, Zamawiający wskaże inny termin, wydłużając jednocześnie termin realizacji zamówienia o taki okres, o jaki nastąpiło przesunięcie udostępnienia pomieszczeń, względem daty gotowości do realizacji zamówienia zaproponowanej przez Wykonawcę. 4. W odniesieniu do rozpoczęcia biegu terminu wykonania zamówienia, którym jest dzień następujący po dniu podpisania umowy, Zamawiający poinformuje Wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem o terminie podpisania umowy, jednak nie później niż do 3 dni roboczych od dnia wyboru oferty najkorzystniejszej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę i montaż mebli o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto. 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów. W celu udowodnienia powyższego faktu, Wykonawca musi przedstawić zobowiązanie takiego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 10
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający może odstąpić od zawarcia umowy w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego nie dojdzie do zakupu przez Zamawiającego budynku, w którym meble mają być zainstalowane. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zaistnieniu powyższego faktu w terminie do 7 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Specyfikacja techniczna zawarta w załączniku nr 3 do SIWZ w pozycjach od 1 do 5
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy następujących rodzajów i ilości mebli: Fotel pneumatyczny jezdny - 38 szt., Krzesło tapicerowane jezdne - 28 sztuk, Krzesło tapicerowane na stopkach - 80 sztuk, Krzesło laboratoryjne bez podłokietników - 10 sztuk,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Biurka i stoły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Specyfikacja techniczna części 2 zamówienia określona jest w załączniku nr 3 do SIWZ w pozycjach od 6 do 20.
Zalacznik krotki opis Część 2 zamówienia obejmuje: Biurko prostokątne 120x80 - 25 sztuk, Biurko prostokątne 160x80 - 8 szt., Biurko zabudowane narożne - 1 sztuka, Stół prostokątny 200x100 - 2 sztuki, Stół prostokątny jezdny 160x80 - 6 sztuk, Stolik kwadratowy (tzw. kawowy) - 4 sztuk, Stolik mobilny pneumatyczny - 1 sztuka, Stół kwadratowy - 1 sztuka, Panel górny do biurka 1200 mm - 3 sztuki, Panel górny do biurka 1600 mm - 3 sztuki, Panel boczny do biurka - 10 sztuk, Uchwyt na komputer - 13 sztuk, Uchwyt na monitor podwójny - 13 sztuk, Uchwyt na monitor pojedyńczy - 13 sztuk, Kontener mobilny podbiurkowy - 11 sztuk, Mównica prezentacyjna mobilna - 1 sztuka,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Regały i szafy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Specyfikacja techniczna części zamówienia nr 3 znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ w pozycjach od 21 do 26.
Zalacznik krotki opis Część nr 3 obejmuje następujące elementy: Regał otwarty duży - 6 sztuk, Regał otwarty mały - 4 sztuki, Szafa z drzwiami wahadłowymi - 9 sztuk, Szafa ubraniowa stalowa - 4 sztuki, Szafa aktowa stalowa - 3 sztuk, Szafa mała z drzwiami wahadłowymi - 1 sztuka,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Meble tapicerowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39516100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Specyfikacja techniczna części nr 4 zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ w pozycjach 27 i 28.
Zalacznik krotki opis Część 4 zamówienia obejmuje następujące elementy: Sofa trzyosobowa - 3 sztuki, Fotel tapicerowany - 6 sztuk,
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Meble Warsztatowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Specyfikacja techniczna części zamówienia nr 3 znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ w pozycjach od 27 do 37.
Zalacznik krotki opis Część nr 5 zamówienia obejmuje: Szafa warsztatowa - 5 sztuk, Stół warsztatowy bez zabudowy - 5 sztuk, Stół warsztatowy jednostronnie zabudowany szufladami - 1 sztuka, Stół warsztatowy obustronnie zabudowany szufladami - 1 sztuka, Stół warsztatowy z szafkami - 1 sztuka, Nadbudowa stołu warsztatowego - 1 sztuka, Regał warsztatowy 120 cm - 5 sztuk, Regał warsztatowy 100 cm - 8 sztuk, Szafka metalowa 4-schowkowa - 5 sztuk.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)