Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Mechaniczno – Energetycznego oraz Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (3 Zadania).

Publication date 2018-09-11
End date 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615709-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w:
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 1,
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 2,
- Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 3,

Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 1, 2 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Zadaniu nr 3 w Załączniku nr 3 a
Miejsce dostawy:
Zadanie nr 1, 2,
Politechnika Wrocławska, Wydział Mechaniczno – Energetyczny Politechniki Wrocławskiej ul. Smoluchowskiego 23, 50-312 Wrocław, bud. A-4 pok. 122a.
Zadanie nr 3
Politechnika Wrocławska, Wydział Chemiczny, Politechniki Wrocławskiej ul. C. K. Norwida 4/6, bud. C-6, pok. 018 A, 50-350 Wrocław.
Okres gwarancji dla Zadania nr 1 – 24 miesiące, dla Zadania nr 2 – 24 miesiące, dla Zadania nr 3 – 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b514f14-91db-49ec-ad48-dc0535ccb67b
Biuletyn 615709-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url http://przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Biuro zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Mechaniczno – Energetycznego oraz Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (3 Zadania).
Numer referencyjny ZP/BZP/340/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: - Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 1, - Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 2, - Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 3, Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 1, 2 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Zadaniu nr 3 w Załączniku nr 3 a Miejsce dostawy: Zadanie nr 1, 2, Politechnika Wrocławska, Wydział Mechaniczno – Energetyczny Politechniki Wrocławskiej ul. Smoluchowskiego 23, 50-312 Wrocław, bud. A-4 pok. 122a. Zadanie nr 3 Politechnika Wrocławska, Wydział Chemiczny, Politechniki Wrocławskiej ul. C. K. Norwida 4/6, bud. C-6, pok. 018 A, 50-350 Wrocław. Okres gwarancji dla Zadania nr 1 – 24 miesiące, dla Zadania nr 2 – 24 miesiące, dla Zadania nr 3 – 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow dla zadania nr 1, 3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (tj. dz. U. z 2017 r., poz. 1221 z późn. zm.) realizowane będą w terminie minimum do (czternastu) dni roboczych od daty doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia wraz z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% dla zamawianego sprzętu - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert. - dla zadania nr 2 – maksimum do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 uPzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 ppkt 4.1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp – Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Wykonawca, które powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim się powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa Oświadczenie (Załącznik nr 2) dotyczące tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi składać się z: 1.1. oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 SIWZ ; 1.2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 1.3. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); 1.4. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy). Wypełnionego i podpisanego odpowiednio: Zadanie nr 1 załącznik nr 4 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna Zadanie nr 2 – Załącznik nr 5 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna Zadanie nr 3 – Załącznik nr 6 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zmiana osób, danych kontaktowych, adresów lub nazwy Stron wskazanych w niniejszej umowie, 2) powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji, 3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej b) wystąpienia czynników zewnętrznych, nieleżących po stronie Wykonawcy, mających wpływ na terminy realizacji umowy określone w § 4 ust. 2, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, przy czym wynagrodzenie całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy określone w § 5 ust. 1 nie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 4 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: dla zadania nr 1, 3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (tj. dz. U. z 2017 r., poz. 1221 z późn. zm.) realizowane będą w terminie minimum do (czternastu) dni roboczych od daty doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia wraz z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% dla zamawianego sprzętu - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: - Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 1 Szczegóły dotyczące realizacji umowy w zadaniu nr 1, 2 znajdują się w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Zadaniu nr 3 w Załączniku nr 3 a Miejsce dostawy: Zadanie nr 1, 2, Politechnika Wrocławska, Wydział Mechaniczno – Energetyczny Politechniki Wrocławskiej ul. Smoluchowskiego 23, 50-312 Wrocław, bud. A-4 pok. 122a. Okres gwarancji dla Zadania nr 1 – 24 miesiące,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Katedry Termodynamiki, Teorii Maszyn i Urządzeń Cieplnych Wydziału Mechaniczno-Energetycznego Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 5 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: dla zadania nr 1, 3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (tj. dz. U. z 2017 r., poz. 1221 z późn. zm.) realizowane będą w terminie minimum do (czternastu) dni roboczych od daty doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia wraz z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% dla zamawianego sprzętu - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 2, Miejsce dostawy: Zadanie nr 1, 2, Politechnika Wrocławska, Wydział Mechaniczno – Energetyczny Politechniki Wrocławskiej ul. Smoluchowskiego 23, 50-312 Wrocław, bud. A-4 pok. 122a. Okres gwarancji dla Zadania nr 2 – 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego dla Zakładu Inżynierii Bioprocesowej i Biomedycznej Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe dla zadania nr 1, 3 – Dostawy urządzeń ze stawką 0% VAT zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (tj. dz. U. z 2017 r., poz. 1221 z późn. zm.) realizowane będą w terminie minimum do (czternastu) dni roboczych od daty doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia wraz z zaświadczeniem potwierdzonym przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającym do zastosowania stawki 0% dla zamawianego sprzętu - termin realizacji dostawy będzie oceniany w kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 3 dla zadania 3, Zadanie nr 3 Politechnika Wrocławska, Wydział Chemiczny, Politechniki Wrocławskiej ul. C. K. Norwida 4/6, bud. C-6, pok. 018 A, 50-350 Wrocław. Okres gwarancji dla Zadania nr 3 – 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji na zgłaszną awarię
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Oferowana cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)