Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku: kaniule, opatrunki na wkłucia, igły, akcesoria do biopsji

Publication date 2018-09-11
End date 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615447-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331412208, 331411111, 331413230, 331413209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1 Kaniule, obturatory, koreczki:
1) Kaniule do żył obwodowych 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 85 000 szt.;
2) Obturatory do kaniul 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 20 000 szt.;
3) Koreczki do kaniul - 100 000 szt.;
Część nr 2 Kaniule do żył obwodowych dla dzieci:
1) Kaniule do żył obwodowych dla dzieci 24G – 0,7; 26G – 0,6 - 15 000 szt.;
Część nr 3 Opatrunki na wkłucia jałowe, jednorazowego użytku:
1) Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 160 000 szt.;
2) Opatrunek przezroczysty 60-65mm x 70-75mm - 1 500 szt.;
Część nr 4 Kaniula dotętnicza:
1) Kaniula dotętnicza 20G x 45mm - 2 000 szt.;
Część nr 5 Igły do biopsji gruboigłowej do działa bard magnum:
1) Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx130mm, 14Gx160mm, sterylna, jednorazowego użytku - 350 szt.;
2) Prowadnik do igieł do biopsji gruboigłowej 14 G, sterylny, jednorazowego użytku - 250 szt.;
Część nr 6 Igły do portów:
1) Igła do portów do wlewów krótkoterminowych (zagięta), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-25mm - 1 700 szt.;
2) Igła do portów do wlewów długoterminowych (zagięta z wężykiem), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-27mm - 1 500 szt.
Część nr 7 Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG lub Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu (dopuszcza się złożenie oferty wariantowej):
Wariant nr I Materiały zużywalne do wykonywania biopsji gruboigłowej gruczołu piersiowego wspomaganej próżnią pod kontrolą USG kompatybilne z posiadanym przez szpital systemem biopsyjnym MAMMOTOME REVOLVE
1) Igła do biopsji mammotomicznej 8G i 10G - 300 szt.;
2) Znacznik tkankowy 8G i 10G oraz 14G i 15G - 30 szt.;
3) Pojemnik próżniowy, min. 800ml - 300 szt.
Wariant nr II Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą usg i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu
I. Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu
1) Igła biopsyjna wraz z drenami pod USG i mammografem – 7 – 12 G - 300 szt.;
2) Znacznik tkankowy - 30 szt.;
3) Pojemnik próżniowy – 800 – 1400 ml - 300 szt.
II. Dzierżawa mammotomu
Dzierżawa mammotomu wraz z oprogramowaniem i osprzętem - 1 szt.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8201214-059c-4b0c-8d07-6d2119da2d04
Biuletyn 615447-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Regon 33000629200000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75581
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 34 88 147
Zamawiajacy fax 94 34 88 103
Zamawiajacy email piotr@swk.med.pl
Adres strony url www.swk.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.swk.med.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.swk.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku: kaniule, opatrunki na wkłucia, igły, akcesoria do biopsji
Numer referencyjny TP.382.82.2018 BS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Część nr 1 Kaniule, obturatory, koreczki: 1) Kaniule do żył obwodowych 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 85 000 szt.; 2) Obturatory do kaniul 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 20 000 szt.; 3) Koreczki do kaniul - 100 000 szt.; Część nr 2 Kaniule do żył obwodowych dla dzieci: 1) Kaniule do żył obwodowych dla dzieci 24G – 0,7; 26G – 0,6 - 15 000 szt.; Część nr 3 Opatrunki na wkłucia jałowe, jednorazowego użytku: 1) Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 160 000 szt.; 2) Opatrunek przezroczysty 60-65mm x 70-75mm - 1 500 szt.; Część nr 4 Kaniula dotętnicza: 1) Kaniula dotętnicza 20G x 45mm - 2 000 szt.; Część nr 5 Igły do biopsji gruboigłowej do działa bard magnum: 1) Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx130mm, 14Gx160mm, sterylna, jednorazowego użytku - 350 szt.; 2) Prowadnik do igieł do biopsji gruboigłowej 14 G, sterylny, jednorazowego użytku - 250 szt.; Część nr 6 Igły do portów: 1) Igła do portów do wlewów krótkoterminowych (zagięta), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-25mm - 1 700 szt.; 2) Igła do portów do wlewów długoterminowych (zagięta z wężykiem), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-27mm - 1 500 szt. Część nr 7 Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG lub Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu (dopuszcza się złożenie oferty wariantowej): Wariant nr I Materiały zużywalne do wykonywania biopsji gruboigłowej gruczołu piersiowego wspomaganej próżnią pod kontrolą USG kompatybilne z posiadanym przez szpital systemem biopsyjnym MAMMOTOME REVOLVE 1) Igła do biopsji mammotomicznej 8G i 10G - 300 szt.; 2) Znacznik tkankowy 8G i 10G oraz 14G i 15G - 30 szt.; 3) Pojemnik próżniowy, min. 800ml - 300 szt. Wariant nr II Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą usg i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu I. Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu 1) Igła biopsyjna wraz z drenami pod USG i mammografem – 7 – 12 G - 300 szt.; 2) Znacznik tkankowy - 30 szt.; 3) Pojemnik próżniowy – 800 – 1400 ml - 300 szt. II. Dzierżawa mammotomu Dzierżawa mammotomu wraz z oprogramowaniem i osprzętem - 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Podane ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 50% jej maksymalnej wartości. Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: 1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: a) Część nr 1 – poz. 1 i 2 – po 2 sztuki z każdego rozmiaru, poz. 3 - 2 szt.; b) Część nr 2 – 2 sztuki; c) Część nr 3 – poz. 1 i 2 po 2 sztuki; d) Część nr 4 – 2 sztuki; e) Część nr 5 – po 1 sztuce z poz. 1 i 2; f) Część nr 6 – po 2 sztuki z poz. 1 i 2; g) Część nr 7 – po 1 sztuce z poz. 1, 2, 3. 2) deklaracja zgodności z załącznikami; 3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 4) dokumenty techniczne producenta potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich części
Inne dokumenty niewymienione W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2) formularz ofertowy; 3) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia; 4) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 5) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki 1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja i dostęp do danych osobowych: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę „sprzętu medycznego jednorazowego użytku: kaniule, opatrunki na wkłucia, igły, akcesoria do biopsji”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Kaniule, obturatory, koreczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Kaniule do żył obwodowych 14G, 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 85 000 szt.; 2) Obturatory do kaniul 16G, 17G, 18G, 20G, 22G - 20 000 szt.; 3) Koreczki do kaniul - 100 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kaniule do żył obwodowych dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kaniule do żył obwodowych dla dzieci 24G – 0,7; 26G – 0,6 - 15 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki na wkłucia jałowe, jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 160 000 szt.; 2) Opatrunek przezroczysty 60-65mm x 70-75mm - 1 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Kaniula dotętnicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141220-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kaniula dotętnicza 20G x 45mm - 2 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Igły do biopsji gruboigłowej do działa Bard Magnum
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141323-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx130mm, 14Gx160mm, sterylna, jednorazowego użytku - 350 szt.; 2) Prowadnik do igieł do biopsji gruboigłowej 14 G, sterylny, jednorazowego użytku - 250 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Igły do portów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Igła do portów do wlewów krótkoterminowych (zagięta), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-25mm - 1 700 szt.; 2) Igła do portów do wlewów długoterminowych (zagięta z wężykiem), jednorazowego użytku, 3 rozmiary w zakresie 20 G x 20-27mm - 1 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG lub Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141323-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wariant nr I Materiały zużywalne do wykonywania biopsji gruboigłowej gruczołu piersiowego wspomaganej próżnią pod kontrolą USG kompatybilne z posiadanym przez szpital systemem biopsyjnym MAMMOTOME REVOLVE 1) Igła do biopsji mammotomicznej 8G i 10G - 300 szt.; 2) Znacznik tkankowy 8G i 10G oraz 14G i 15G - 30 szt.; 3) Pojemnik próżniowy, min. 800ml - 300 szt. Wariant nr II Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą usg i pod kontrolą mammografu wraz z dzierżawą mammotomu I. Akcesoria do biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG i pod kontrolą mammografu 1) Igła biopsyjna wraz z drenami pod USG i mammografem – 7 – 12 G - 300 szt.; 2) Znacznik tkankowy - 30 szt.; 3) Pojemnik próżniowy – 800 – 1400 ml - 300 szt. II. Dzierżawa mammotomu Dzierżawa mammotomu wraz z oprogramowaniem i osprzętem - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)