GuidZP400 |
0059c113-a4c0-47a9-a198-2db9e984fdc5
|
Biuletyn |
615529-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
Regon |
001103340
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226942234
|
Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sejm.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Sejmu
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sejm.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, Aleja Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę kalendarzy planszowych, trójdzielnych, biurkowych z pudełkiem, biurkowych stojących na rok 2019
|
Numer referencyjny |
BIT/3022-103/18/JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawę kalendarzy planszowych, trójdzielnych, biurkowych z pudełkiem, biurkowych stojących na rok 2019
|
Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-16T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia, aktualne na dzień składania ofert, w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz oferty wraz z załącznikami - sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w SIWZ oraz oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VII Rozdziału I:
1) Oświadczenia aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 A, 1 B do Formularza oferty. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
2) W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczególne wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika,
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia,
4) Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w pkt 1 - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1,
5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 1 dotyczące tych podmiotów - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.
2. Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy, stanowiącymi załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Kalendarz planszowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Kalendarz planszowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kalendarz trójdzielny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Kalendarz trójdzielny, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Kalendarz biurkowy z pudełkiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Kalendarz biurkowy z pudełkiem, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Rozdziale II SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Kalendarz biurkowy stojący (składany)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Kalendarz biurkowy stojący (składany), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ.
|
| |