Dostawa upominków świątecznych oraz kalendarzy i notesów

Publication date 2018-09-11
End date 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Produkty puszkowane i polowe racje żywnościowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613613-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301997928, 158973005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa upominków świątecznych (Część I),
2) Dostawa notatników i kalendarzy (Część II). Zamawiający przewiduje zamówienie objęte prawem opcji (Notes z kalendarzem- rodzaj 1 – 500 szt.). Szczegóły dotyczące prawa opcji zawarte są we Wzorze Umowy – Część II oraz OPZ.

Przedmiot zamówienia szczegółowo określają:
Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
Załącznik nr 2a – Wzór Umowy – Część I (WU),
Załącznik nr 2b – Wzór Umowy – Część II (WU).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a77aa4d6-f02d-4d9f-bf81-5cd603fd02b2
Biuletyn 613613-N-2018
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 1731900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
Adres strony url https://bgk.eb2b.com.pl; www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Granty MIF Premia ; 3.2.2 Kredyt na innowacje technologiczne PO IR ; Poddziałanie 3.2.3 POIR – Fundusz Gwarancyjny wsparcia innowacyjnych przedsiębiorstw
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://bgk.eb2b.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bgk.eb2b.com.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (papierowej) lub w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej (https://bgk.eb2b.com.pl)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa upominków świątecznych oraz kalendarzy i notesów
Numer referencyjny DZZK/116/DK/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa upominków świątecznych (Część I), 2) Dostawa notatników i kalendarzy (Część II). Zamawiający przewiduje zamówienie objęte prawem opcji (Notes z kalendarzem- rodzaj 1 – 500 szt.). Szczegóły dotyczące prawa opcji zawarte są we Wzorze Umowy – Część II oraz OPZ. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają: Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), Załącznik nr 2a – Wzór Umowy – Część I (WU), Załącznik nr 2b – Wzór Umowy – Część II (WU).
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: Część I – od zawarcia umowy do dnia 28 listopada 2018 r. Część II – od zawarcia umowy do dnia 28 listopada 2018 r., z zastrzeżeniem prawa opcji. W zakresie Części II zamówienia, Zamawiający przewiduje zamówienie objęte prawem opcji (Notes z kalendarzem: rodzaj 1 - 500 szt.). Szczegóły dotyczące prawa opcji zawarte są we Wzorze Umowy – Część II oraz OPZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy (zamówienia): a) dotyczy Części I – obejmujące artykuły lub upominki o charakterze związanym z tematyką świąteczną, o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto; b) dotyczy Części II – obejmujące kalendarze lub notesy biurowe, o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto. W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko dostawy wykonane (zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, aby wartość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę za realizację części zamówienia wykonaną do upływu terminu składania ofert była nie mniejsza niż: a) dotyczy Części I – 30 000,00 PLN brutto, b) dotyczy Części II – 30 000,00 PLN brutto. Jeśli wartość zamówienia określona została w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich, opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki opisane powyżej może spełniać jeden lub łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest przesłać niżej wymienione dokumenty: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przesłać niżej wymienione dokumenty: - wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 8 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przesłać: - w zakresie Części I - zdjęcia wraz z opisem oferowanych produktów, zgodnych z opisem zawartym w pkt. od 1 do 5 Części I OPZ. - w zakresie Części II: w celu dokonania oceny ofert na podstawie kryterium określonego w cz. XIII pkt. 1 ppkt. 2 lit. b SIWZ oraz w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego, do oferty należy załączyć próbki oferowanych produktów, zgodnych z opisem zawartym w pkt. od 1 do 6 Części II OPZ. Pożądane jest, aby próbka nie była złączona z ofertą w sposób trwały. Próbki należy złożyć w kolorze szarym. Logotypy na próbkach są wymagane, ale nie muszą to być logotypy wskazane przez Zamawiającego (może być dowolne inne logo, które spełnia wymagania techniczne zawarte w OPZ). Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane zmiany umowy i warunki ich wprowadzenia zostały określone w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ - Wzór umowy (WU). Ponadto, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, w tym dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 /679 z dnia 27 kwietnia 2016 oraz aktów prawnych wydanych w związku z wejściem w życie tego rozporządzenia.
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 W zakresie Części II zamówienia, Zamawiający przewiduje zamówienie objęte prawem opcji (Notes z kalendarzem- rodzaj 1 – 500 szt.). Szczegóły dotyczące prawa opcji zawarte są we Wzorze Umowy – Część II oraz OPZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – Dostawa upominków świątecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15897300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa upominków świątecznych (Część I): − Zestaw w filcowej torebce - 1910 szt. − Zestaw w skrzynce - 860 szt. − Bombka z pralinkami - 1175 szt. − Czekolada w kształcie choinki - 1175 szt. − Zestaw herbaciany - 2350 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – Dostawa notatników i kalendarzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa notatników i kalendarzy (Część II): − Notes z kalendarzem- rodzaj 1 - 6200 szt. − Notes z kalendarzem- rodzaj 2 – 500 szt. − Kalendarz książkowy B5- rodzaj 1 – 500 szt. − Kalendarz książkowy B5- rodzaj 2 - 100 szt. − Kalendarz trójdzielny – 4300 szt. − Kalendarz biurkowy - piramidka – 100 szt.
  

Criterion

Kryteria Część II zamówienia: cena oferty brutto (C)
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Część II zamówienia: jakość materiałów (J)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Część I zamówienia: cena oferty brutto (C)
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)