Dostawa mebli biurowych, krzeseł oraz foteli obrotowych - Część I i II

Publication date 2018-09-11
End date 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613973-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł i foteli obrotowych na potrzeby Centrali IPN.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I i II zawierają załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86422468-1563-4774-a5be-cee263153d46
Biuletyn 613973-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Regon 1636509000000
Zamawiajacy adres ulica Wołoska
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-675
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 818 803
Zamawiajacy fax 225 818 814
Zamawiajacy email wzp@ipn.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organ władzy publicznej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pn.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrala Zamawiającego: ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych, krzeseł oraz foteli obrotowych - Część I i II
Numer referencyjny BAG-65/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł i foteli obrotowych na potrzeby Centrali IPN. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I i II zawierają załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia dla: 1) Części I – do 25 dni od daty zawarcia umowy, 2) Części II – do 15 dni od daty zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególności posiadają zdolność techniczną zawodową - tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) w zakresie Części I: co najmniej jedną (1) dostawę mebli biurowych, o wartości minimum 7.000,00 zł brutto; b) w zakresie Części II: co najmniej jedną (1) dostawę foteli obrotowych, o wartości minimum 10.000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w zakresie danej części zostanie wezwany w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do złożenia odpowiednio: 1) w zakresie Części I wykazu zawierającego co najmniej jedną (1) dostawę mebli biurowych, o wartości minimum 7.000,00 zł brutto, 2) w zakresie Części II wykazu zawierającego co najmniej jedną (1) dostawę foteli obrotowych, o wartości minimum 10.000,00 zł brutto; – wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 5 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne dla stron postanowienia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, w zakresie Części II, w przypadku gdy powstała konieczność dostarczenia innego typu krzeseł i/lub foteli w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem że krzesła i/lub fotele będą posiadały parametry nie gorsze od oferowanego typu krzeseł i/lub foteli i nie spowoduje to podwyższenia ceny.
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający, wypełniając obowiązki wynikające z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 2016, str. 1-88), zwanego dalej „RODO”, informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Pamięci Narodowej – Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu - zwany dalej Instytutem, z siedzibą pod adresem: 02-675, Warszawa, ul. Wołoska 7; 2) powołaliśmy inspektora ochrony danych osobowych w Instytucie, można się z nim skontaktować pisząc na adres e-mail: inspektorochronydanych@ipn.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawę mebli biurowych, krzeseł oraz foteli obrotowych” (BAG – 65/18), 4) w przypadku udzielenia zamówienia Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której będzie Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy; 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o: - ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”, - ustawę o z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2016.1764), - oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty upoważnione przez Administratora danych, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez: a) okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, a następnie przez okres wynikający z obowiązku archiwizacyjnego, b) cały czas, przez który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją obowiązku archiwizacyjnego – w przypadku udzielenia Pani/Panu zamówienia, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) w przypadku udzielenia Pani/Panu zamówienia podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i wykonania umowy 9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 10) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, w przypadku gdy podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł i foteli obrotowych wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i foteli obrotowych wraz z montażem, zgodnie Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2.2. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)