Dostawa środków myjąco dezynfekujących dla Działu Żywienia

Publication date 2018-09-11
End date 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615270-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy środków myjąco dezynfekujących dla Działu Żywienia dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ – Kalkulacja cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d27c276e-46a4-45ea-9f8f-8262fa984319
Biuletyn 615270-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 582 011
Zamawiajacy fax 126 581 081
Zamawiajacy email usd_zp@inetria.pl
Adres strony url bip.usdk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.usdk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków myjąco dezynfekujących dla Działu Żywienia
Numer referencyjny EZP-271-2-57/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy środków myjąco dezynfekujących dla Działu Żywienia dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ – Kalkulacja cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 2). Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt 5 ppkt 1) niniejszego rozdziału składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian w treści umowy określa Załącznik nr 1 do SIWZ Istotne Postanowienia Umowy.
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – załączniki nr 3 do SIWZ 3. Wypełnione i podpisane Załączniki nr 4 i 4a do SIWZ 4. Stosowne Pełnomocnictwo, 5. Karty charakterystyki oferowanych produktów dla każdej wyszczególnionej pozycji, 6. Certyfikat ISO 13485 producenta preparatów dla pozycji od 1 do10, od 13 do 17, 19, 20, 22, 23, 24 i 25, 7. Certyfikat Ecolabel dla preparatów z pozycji 2, 3, 13, 14 i 15, 8. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych dla poz. 1, 17, 20, 21, 22, 23 i 24.

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)