GuidZP400 |
34e80a3e-29a2-4774-ba4a-df6fbeb611b5
|
Biuletyn |
615704-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lublin
|
Regon |
43101951400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-109
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814 663 000
|
Zamawiajacy fax |
814 663 001
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lublin.eu
|
Adres strony url |
https://lublin.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt "Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla jednostek oświatowych miasta Lublin"w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.1.Cyfrowe Lubelskie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Lublin Biuro Zamówień Publicznych Pl. Litewski 1, pok. nr 8, 20-080 Lubl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i licencji niezbędnych do rozbudowy posiadanej infrastruktury serwerowej oraz usługa rebelancingu w ramach projektu pt. "Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla jednostek oświatowych miasta Lublin"
|
Numer referencyjny |
ZP-P-I.271.114.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa serwerów blade; 2) dostawa licencji i półki dyskowej niezbędnych do rozbudowy macierzy dyskowej; 3) dostawa licencji na oprogramowanie
do wirtualizacji; 4) dostawa licencji serwerowych systemów operacyjnych; 5) wykonanie usługi rebalancingu macierzy dyskowej. Główny kod CPV 30233141-1 - nadmiarowa macierz
niezależnych dysków (RAID), Dodatkowy kod CPV - 48820000-2 - serwery.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-16T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji - w przypadku składania wniosku przez podmioty
występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców
składających wspólny wniosek. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie,
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców – w przypadku
powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo: 3.1. do
reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23
ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) 3.2. do
występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek
podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać
odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 oraz 2 winny być przedstawione w formie
oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 3 winny być przedstawione w formie oryginału
lub kopii poświadczonej przed notariuszem. 5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno
być złożone przez każdego z Wykonawców. 6. Wniosek należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. 7. Inne dokumenty składające się na wniosek sporządzone w języku obcym winny
być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wniosek winien być złożony w trwale
zamkniętej kopercie. 8.1. Koperta winna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro
Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 8. 8.2. Oznakowana: WNIOSEK
O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ - Dostawa sprzętu i
licencji niezbędnych do rozbudowy posiadanej infrastruktury serwerowej oraz usługa rebelancingu
w ramach projektu pt. "Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla
jednostek oświatowych miasta Lublin". Nr sprawy: ZP-P-I.271.114.2018
|
Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu wskazanego przez Zamawiającego w zaproszeniu
do licytacji elektronicznej, w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych);
2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.
1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto
Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. nr konta 77 1240 1503 1111 0010 0125 3875, tytułem
„Wadium: Dostawa sprzętu i licencji niezbędnych do rozbudowy posiadanej infrastruktury
serwerowej oraz usługa rebelancingu w ramach projektu pt. „Opracowanie i wdrożenie
zintegrowanego systemu informatycznego dla jednostek oświatowych miasta Lublin”. Za termin
wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku
wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument wadium należy złożyć w Biurze
Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, pokój nr 8 przed terminem wskazanym przez
Zamawiającego w zaproszeniu do licytacji elektronicznej. 5. Wadium wniesione w formie
gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z
Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie
przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych
5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą 6. Wadium wniesione
w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub
poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane
pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
6.1.poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w
art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin
odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium
w terminie, o którym mowa w pkt. 1 pomimo zaproszenia go do licytacji elektronicznej, nie
zostanie do niej dopuszczony.
|
IV 4 6 |
http://licytacje.uzp.gov.pl
|
IV 4 7 |
https://bip.lublin.eu/urzad-miasta-lublin/zamowienia-publiczne/biezace-zamowienia-publiczne/ dostawy/
|
IV 4 8 |
1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy
zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. b) Wykonawca, aby umożliwić
Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie
dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. Login winien być
przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni tzn. z zachowaniem pisowni dużych i małych
liter, numerów, spacji. (zaleca się zapoznanie z samouczkiem umieszczonym na stronie
http://licytacje.uzp.gov.pl) 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej)
spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms
Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z
zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci
Internet.
|
IV 4 9 |
1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji
elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia (system nie dokonuje
odświeżania automatycznie, dlatego w celu zapewnienia aktualności listy postąpień, niezbędne jest
samodzielne odświeżanie ekranu). Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do
jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył
ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto
wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Cena
oferty winna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem
wszystkich opłat i podatków, w tym należny podatek VAT (dla podmiotów będących czynnymi
płatnikami podatku). 5. Stawka podatku VAT - 23 %. 6. Oferta złożona przez Wykonawcę winna
być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 7. W toku
licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał
wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców
biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu
zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8.
Wysokość minimalnego postąpienia: wynosi 100,00 PLN (słownie: sto złotych). 9. Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas |
10 minut
|
IV 4 11 data |
2018-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 11 godzina |
1900-01-01T10:30:00+01:00
|
IV 4 12 |
5 dni od daty przekazania zaproszeń o godz. 11:00
|
IV 4 13 |
Zamawiający zamyka licytację po upływie 10 minut, licząc od terminu otwarcia licytacji
|
IV IstotnePostanowienia |
Umowa nr .......... W dniu ................2018 r. w Lublinie pomiędzy Gminą Lublin z siedzibą w
Lublinie, Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, NIP 9462575811, REGON
431019514, reprezentowaną
przez: ......................................................................................................................... zwaną dalej „Zamawiającym” – a ...................................................................................................................., z
siedzibą w ..................................................................................................... reprezentowanym
przez ...................................................................................... – zwanym dalej „Wykonawcą” – w
wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o zamówienie publiczne w trybie
licytacji elektronicznej, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004
roku (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), w którym oferta Wykonawcy uznana została za
najkorzystniejszą, zawarta została umowa następującej treści: § 1 Przedmiot umowy 1.
Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu i licencji niezbędnych do rozbudowy posiadanej
infrastruktury serwerowej oraz usługa rebelancingu w ramach projektu pt. „Opracowanie i
wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla jednostek oświatowych miasta Lublin” .
Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę serwerów blade; 2) dostawę półki dyskowej i licencji
niezbędnych do rozbudowy macierzy dyskowej; 3) dostawę licencji na oprogramowanie do
wirtualizacji; 4) dostawę licencji serwerowych systemów operacyjnych; 5) wykonanie usługi
rebalancingu macierzy dyskowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został opisany w
Załączniku nr 1 do umowy. 3. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest
współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na
lata 2014-2020 Działanie 2.1. Cyfrowe Lubelskie § 2 Termin realizacji Wykonawca zrealizuje
przedmiot umowy do dnia 16.11.2018 r. § 3 Podwykonawcy 1. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy podwykonawcom. 2.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. 3.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za jakość i terminowość prac, które
realizuje przy pomocy podwykonawców. 4. Wykonawca na dzień zawarcia niniejszej umowy
zgodnie z oświadczeniem złożonym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zamierza
powierzyć niżej wskazanym podwykonawcom następujący zakres zamówienia: 1)
…......................................… 2) ….......................................... § 4 Przedstawiciele stron 1.
Zamawiający jako swojego przedstawiciela, odpowiedzialnego za kontakty z Wykonawcą i za
realizację umowy, wskazuje ……………….…….., tel. …………….., e-mail: ………………….. 2.
Wykonawca jako swojego przedstawiciela, odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym i za
realizację umowy, wskazuje …................… tel .........… e-mail .............. § 5 Płatności 1. Za
wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto w kwocie
…....................... (…........................................) zł, w tym wynagrodzenie netto w kwocie
…..................... (.............................................) zł oraz podatek VAT w kwocie
…................................ (.....................................) zł. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje
wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków,
w tym należny podatek VAT (dla podmiotów będących czynnymi płatnikami podatku). 3. Zapłata
wynagrodzenia nastąpi w terminie 28 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT,
poprawnie wystawionej przez Wykonawcę, na podstawie podpisanego bez uwag protokołu odbioru,
zawierającej wyszczególnienie wartości poszczególnych elementów zamówienia określonych w § 1
ust. 1. 4. Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na
osobę trzecią bez zgody Zamawiającego. 5. Wynagrodzenie płatne z: dział 750 rozdział 75095 §
6067 IT/W/808/00/20/0001 Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego
dla jednostek oświatowych miasta Lublin oraz dział 750 rozdział 75095 § 6069
IT/W/808/00/20/0001 Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla
jednostek oświatowych miasta Lublin. § 6 Gwarancja 1. Przedmiot umowy o którym mowa w § 1 pkt 1 zostanie objęty gwarancją, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. 2. Początkiem okresu
gwarancyjnego jest dzień podpisania protokołu odbioru bez uwag. 3. W ramach gwarancji
Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dokonywania napraw sprzętu oraz usuwania przyczyn jego
niestabilnej pracy – w sposób i w terminie określonym w załączniku nr 1 do umowy; 2)
przyjmowania zgłoszeń awarii wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia oraz podaniem jego
numeru pod adresem poczty elektronicznej ………………………... lub w systemie
informatycznym Wykonawcy …………….……….…….. pod adresem .……………………….... 4.
Gwarancją nie są objęte: 1) uszkodzenia mechaniczne lub termiczne sprzętu, powstałe w wyniku
działania czynników zewnętrznych (np. spowodowane zalaniem wodą, wyładowaniami
atmosferycznymi, przepięciami w sieci energetycznej, wirusami komputerowymi itp.); 2)
uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku dokonania przez Zamawiającego napraw lub przeróbek we
własnym zakresie; 3) uszkodzenia spowodowane przez nieprawidłową instalację lub konfigurację
sprzętu, powstałe w wyniku użytkowania w sposób niezgodny z przeznaczeniem, powstałe wskutek
działania wadliwego oprogramowania, zasilania nieodpowiednim napięciem a także inne, powstałe
z winy użytkownika; 5. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień
Zamawiającego wynikających z innych przepisów prawa. § 7 Kary umowne 1. W razie zwłoki w
wykonaniu przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości
0,5 % wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 ust. 1 – za każdy dzień zwłoki. 2. Uchybienie przez
Wykonawcę zobowiązaniu określonemu w § 6 ust. 3 pkt 1 skutkuje naliczeniem przez
Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,02 % wynagrodzenia brutto za każdą godzinę
przekroczenia terminu. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 %
wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 ust. 1, w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn
zależnych od Wykonawcy, w tym gdy zwłoka w wykonaniu przedmiotu umowy przekroczy 21 dni.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto,
określonego w § 5 ust. 1, w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od
Zamawiającego, z zastrzeżeniem § 9 ust 1. 5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie
złożone stronie umowy w terminie 21 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach
uzasadniających odstąpienie. 6. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania w
wysokości przewyższającej zastrzeżone kary umowne. § 8 Zmiany umowy 1. Zmiana postanowień
niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego
aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują następujące warunki i rodzaje zmiany treści
umowy: 1) w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie umowy w
określonym pierwotnie terminie – zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 2 o czas
działania siły wyższej i czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania; zmiana nie powoduje
zmiany wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1; 2) w przypadku zmiany ustawy z dnia
11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług – zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz
wynagrodzenia brutto, określonych w § 5 ust. 1, odpowiednio do zmienionych przepisów prawa. 3.
Poza przypadkami, o których mowa w ust. 2 dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej
umowy w okolicznościach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy prawo
zamówień publicznych. § 9 Odstąpienie od umowy 1. Niezależnie od podstaw odstąpienia od
Umowy przewidzianych w przepisach prawa, Zamawiający zastrzega sobie również prawo do
odstąpienia od Umowy w przypadkach, gdy: 1) Wykonawca nie przystąpi do realizacji przedmiotu
Umowy; 2) Wykonawca będzie wykonywał Umowę w sposób nienależyty, w szczególności dopuści
się naruszenia postanowień Umowy; 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1-2, Zamawiający wezwie Wykonawcę do realizacji przedmiotu Umowy lub usunięcia naruszeń
postanowień Umowy wyznaczając mu co najmniej 7 dniowy termin do usunięcia nieprawidłowości.
Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni liczonych od bezskutecznego upływu
terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 3. Odstąpienie od Umowy będzie wywierało skutek
pomiędzy Stronami z momentem doręczenia drugiej Stronie oświadczenia o odstąpieniu i będzie
wywierało skutek na przyszłość, przy zachowaniu w pełni przez Zamawiającego wszystkich
uprawnień, które Zamawiający nabył przed datą złożenia oświadczenia o odstąpieniu. 4. W razie
zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze
wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub
bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia
powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca otrzyma jedynie
wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części Umowy. § 10 W sprawach nie uregulowanych w
niniejszej umowie stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym Prawa zamówień publicznych
i Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa. § 11 Ewentualne spory powstałe w
związku z wykonywaniem przedmiotu umowy będą rozpatrywane przez właściwe rzeczowo sądy
powszechne w Lublinie. § 12 Umowę sporządzono w trzech egzemplarzach – dwa dla
Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
|
IV 4 14 |
Nie ma wymogu wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują następujące warunki i rodzaje zmiany treści umowy: 1) w przypadku działania
siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – zmiana
terminu realizacji umowy, o czas działania siły wyższej i czas potrzebny do usunięcia skutków tego
działania; zmiana nie powoduje zmiany wynagrodzenia brutto; 2) w przypadku zmiany ustawy z
dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług – zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz
wynagrodzenia brutto, odpowiednio do zmienionych przepisów prawa. 2. Poza przypadkami, o
których mowa w ust. 1 dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w okolicznościach i
na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest w zakresie procedury: p. Paweł
Patyra - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon
81 466 30 16. 2. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia o
zamówieniu. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej pod warunkiem,
że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu wpłynął do zamawiającego nie później,
niż do końca dnia 17.09.2018 r. 2.1.Przedłużenie terminu składania wniosków o dopuszczenie do
licytacji elektronicznej nie wpływa na bieg terminu składania zapytań, o których mowa w pkt. 2.
2.2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępniana na stronie internetowej
zamawiającego: https://bip.lublin.eu/urzad-miasta-lublin/zamowienia-publiczne/biezacezamowienia-
publiczne/dostawy/. 3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: 3.1. Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że: 3.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Lublin;
dane adresowe: Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109 Lublin. 3.1.2. Wyznaczyliśmy
inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniem danych poprzez: email: iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora
danych. 3.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 3.1.4.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”. 3.1.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w
pkt 18.1.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 3.1.6.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; 3.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 3.1.8. Posiada Pani/Pan:
3.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
3.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 3.1.8.3.
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 3.1.8.4. prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.1.9. nie
przysługuje Pani/Panu: 3.1.9.1.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych, 3.1.9.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; 3.1.9.3.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do podania wszelkich
danych kontaktowych zgodnie z wzorem umowy.
|