Dostawa dwóch licencji oprogramowania GIS – systemu informacji przestrzennej w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE+ dla Lasów Janowskich”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Publication date 2018-09-13
End date 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615195-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: (1) dostarczenie dwóch licencji sieciowych oprogramowania ArcGIS for Desktop Basic w wersji 10.5 (lub wyższej) firmy ESRI lub oprogramowania równoważnego,
(2) przeprowadzenie instruktażu dla 3 osób przez okres minimum 3 dni z zakresu instalacji, konfiguracji, użytkowania oprogramowania oraz instalowania uaktualnień i poprawek, potwierdzonego certyfikatem uczestnictwa dla każdego z uczestników. Zamawiający informuje, że instruktaż może zostać przeprowadzony w siedzibie Wykonawcy lub w przypadku dysponowania przez Wykonawcę mobilną salą szkoleniową – w siedzibie Zamawiającego z zastrzeżeniem wykorzystania mobilnej sali szkoleniowej Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że nie wszyscy uczestnicy muszą odbyć instruktaż w tym samym terminie i na takim samym poziomie złożoności (zaawansowania). Termin i zakres instruktażu dostosowany do potrzeb poszczególnych uczestników Wykonawca ustali z Zamawiającym po zawarciu umowy, (3) zapewnienie wsparcia serwisowego przez okres minimum 12 miesięcy w zakresie: a) wsparcia technicznego i konsultacji, b) usuwania i naprawy błędów oprogramowania, c) otrzymywania informacji o najnowszych produktach i zakresie aktualizacji, d) dostarczania darmowych uaktualnień do zakupionej wersji oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4205db4-d2b0-49e3-af25-cb73aecac1b9
Biuletyn 615195-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
Regon 6041827600000
Zamawiajacy adres ulica Bazylianówka
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-144
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 710 65 00
Zamawiajacy fax 81 710 65 01
Zamawiajacy email sekretariat.lublin@rdos.gov.pl
Adres strony url www.lublin.rdos.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt LIFE13 NAT/PL/00032 "W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów Janowskich", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lublin.rdos-gov.pl/zamówienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lublin.rdos-gov.pl/zamówienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie: osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe lub za pośrednicytwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46, pok. nr 17 (I piętro - sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa dwóch licencji oprogramowania GIS – systemu informacji przestrzennej w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE+ dla Lasów Janowskich”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Numer referencyjny WSTIV.261.1.34.2018.KK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: (1) dostarczenie dwóch licencji sieciowych oprogramowania ArcGIS for Desktop Basic w wersji 10.5 (lub wyższej) firmy ESRI lub oprogramowania równoważnego, (2) przeprowadzenie instruktażu dla 3 osób przez okres minimum 3 dni z zakresu instalacji, konfiguracji, użytkowania oprogramowania oraz instalowania uaktualnień i poprawek, potwierdzonego certyfikatem uczestnictwa dla każdego z uczestników. Zamawiający informuje, że instruktaż może zostać przeprowadzony w siedzibie Wykonawcy lub w przypadku dysponowania przez Wykonawcę mobilną salą szkoleniową – w siedzibie Zamawiającego z zastrzeżeniem wykorzystania mobilnej sali szkoleniowej Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że nie wszyscy uczestnicy muszą odbyć instruktaż w tym samym terminie i na takim samym poziomie złożoności (zaawansowania). Termin i zakres instruktażu dostosowany do potrzeb poszczególnych uczestników Wykonawca ustali z Zamawiającym po zawarciu umowy, (3) zapewnienie wsparcia serwisowego przez okres minimum 12 miesięcy w zakresie: a) wsparcia technicznego i konsultacji, b) usuwania i naprawy błędów oprogramowania, c) otrzymywania informacji o najnowszych produktach i zakresie aktualizacji, d) dostarczania darmowych uaktualnień do zakupionej wersji oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy.
Cpv glowny przedmiot 72220000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: do 40 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy (przeprowadzenie instruktażu dla personelu Zamawiającego, dostawa oprogramowania wraz z dokumentami potwierdzającymi udzielenie licencji), przy czym dostawa oprogramowania musi nastąpić w terminie do 7 dni roboczych od dnia zakończenia instruktażu personelu Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy wykażą: (1) dysponowanie minimum 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach, przez co Zamawiający rozumie osobę, która będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie certyfikowanego instruktażu dla pracowników Zamawiającego i posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe rozumiane jako posiadanie certyfikatu trenera/instruktora z zakresu systemów informacji przestrzennej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
Zakresie warunkow udzialu (1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór formularza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione (1) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 7 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. (2) Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach (nazwach) podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust. 1 Ustawy, (wg załącznika nr 8 do SIWZ) – tylko w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca nie dołącza załącznika nr 8 w przypadku, kiedy sam będzie realizował przedmiot zamówienia. (3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). (4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawca – w przypadku osób fizycznych. (5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu ochrony, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument musi określać w szczególności: (a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt III.4, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. (8) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. (7), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 13 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ. (1) Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści Umowy: 1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust 1, 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie, 4) zmiana osób będących przedstawicielami Stron wymienionych w § 5 ust. 6, 5) zmiana parametrów technicznych zamawianego oprogramowania. (2) Zmiany Umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1) – kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, 2) ad pkt 2) – zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 3) ad pkt 3) – Strony nie są odpowiedzialne za naruszenie obowiązków wynikających z Umowy (zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania) w przypadku, gdy wyłączną przyczyną naruszenia jest działanie siły wyższej, 4) ad pkt 4) – w przypadku śmierci, rozwiązania umowy o pracę, długotrwałej choroby, zmian personalnych w strukturze organizacyjnej, 5) ad pkt 5) – w przypadku zmian polepszających parametry techniczne zamawianego oprogramowania bez zmiany ceny. (3) Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności.
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000032 "W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów Janowskich".

Criterion

Kryteria Rozszerzenie oferty instruktażowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu wsparcia serwisowego
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)