Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Okręgowym w Kaliszu

Publication date 2018-09-13
End date 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616851-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323300005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Okręgowym w Kaliszu przy Al. Wolności 11, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1 i Zał. 8 wraz z załącznikami do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie Systemu w salach rozpraw tut. Sądu w budynku przy Al. Wolności 11 (pięć sal rozpraw);
2) Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla Zamawiającego zwanego również Użytkownikiem końcowym Systemu w lokalizacji objętej wdrożeniem Systemu;
3) Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie Systemu w lokalizacji, w której System zostanie wdrożony zgodnie z Listą Dystrybucyjną.
2. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne.
3. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych (wymienionych) i określonych w szczegółowym zakresie, opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do Umowy.
4. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
5. Zamawiający udostępni pakiet składający się z oprogramowania ReCourt w wersji instalacyjnej wraz z instrukcją „Instrukcja uruchomienie systemu ReCourt”. W celu odebrania ww. pakietu należy zwrócić się z wnioskiem drogą elektroniczną na adres informatyk@kalisz.so.gov.pl albo w formie pisemnej na adres Zamawiającego. Zamawiający niezwłocznie powiadomi o terminie i miejscu odbioru pakietu. Ww. oprogramowanie zostanie wykorzystane w procedurze testowania urządzeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 282f3210-c6fc-4be5-9a7c-56b9c0f841a4
Biuletyn 616851-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy
Regon 57062500000
Zamawiajacy adres ulica Al. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 657 700
Zamawiajacy fax 627 657 714
Zamawiajacy email gospodarczy@kalisz.so.gov.pl
Adres strony url www.kalisz.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kalisz.so.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kalisz.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Kaliszu, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz, biuro podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Okręgowym w Kaliszu
Numer referencyjny 5/ZP/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Okręgowym w Kaliszu przy Al. Wolności 11, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1 i Zał. 8 wraz z załącznikami do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie Systemu w salach rozpraw tut. Sądu w budynku przy Al. Wolności 11 (pięć sal rozpraw); 2) Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla Zamawiającego zwanego również Użytkownikiem końcowym Systemu w lokalizacji objętej wdrożeniem Systemu; 3) Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie Systemu w lokalizacji, w której System zostanie wdrożony zgodnie z Listą Dystrybucyjną. 2. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. 3. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych (wymienionych) i określonych w szczegółowym zakresie, opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do Umowy. 4. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 5. Zamawiający udostępni pakiet składający się z oprogramowania ReCourt w wersji instalacyjnej wraz z instrukcją „Instrukcja uruchomienie systemu ReCourt”. W celu odebrania ww. pakietu należy zwrócić się z wnioskiem drogą elektroniczną na adres informatyk@kalisz.so.gov.pl albo w formie pisemnej na adres Zamawiającego. Zamawiający niezwłocznie powiadomi o terminie i miejscu odbioru pakietu. Ww. oprogramowanie zostanie wykorzystane w procedurze testowania urządzeń.
Cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w ust. 2. pkt 1. lit. a)rozdziału V SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) lit. b) rozdziału V SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 400.000,00 PLN brutto.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. lit. c) rozdziału V SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) dysponuje osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na stanowisko Kierownik projektu, posiadającą wykształcenie wyższe, która w ciągu ostatnich 5 lat pełnił rolę kierownika projektu w realizacji co najmniej 1 projektu (zakończonego i odebranego przez zlecającego) dotyczącego zaprojektowania i wdrożenia systemu informatycznego o wartości minimum 400 000,00 złotych brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zal
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający żąda od wykonawcy: 1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, zgodnie ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie projektem, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca obowiązany jest przedstawić niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dostarczana jednostka centralna systemu rejestracji została poddana badaniu zgodnie z normą ISO 7779 (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 6 do SIWZ) wraz z wynikami (wartościami) pomiarów (raport z badania) - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza jako dokument potwierdzający spełnienie wymagań określonym przez Zamawiającego, sprawozdanie lub raport z przeprowadzonych zgodnie z normą ISO 7779 badań wraz z wynikami (wartościami) pomiarów - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2) wydruki z wynikami testów procesorów zgodnie z wymaganiami technicznymi opisu przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem formularza oferty (załącznik nr 2), 2) dokumenty, których wykaz zamawiający zamieścił w rozdziale VI SIWZ, (poza oświadczeniem stanowiącym wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ i oświadczeniem wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z rozdziałem VI ust. 7), składane będą przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, w trybie wskazanym w rozdziale VI ust. 19 pkt 6 SIWZ. Wykonawca zobligowany będzie do złożenia wymaganych w rozdziale VI SIWZ dokumentów, jednakże Zamawiający dopuszcza złożenie tych dokumentów już na etapie składania oferty, 3) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, 4) na potwierdzenie umocowania osób do podpisywania oświadczenia woli lub należytej reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych oraz w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną lub wspólników spółki cywilnej.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 zł. (dziewięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2018, poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy zamawiającego BGK O/Poznań 40 1130 1017 0021 1001 7190 0004. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w ust. 3 pkt. b) – e) SIWZ wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie zamawiającego na biurze Podawczym. 6. Beneficjentem wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt. b) – e) SIWZ musi być Sąd Okręgowy w Kaliszu, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz. 7. Z treści wadium składanego w formie gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego z warunków zatrzymania wadium wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania z ofertą. Gwarancja lub poręczenie nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta lub poręczyciela dotyczącego pisemnego żądania zapłaty. 8. Gwarancja lub poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać sposób reprezentacji gwaranta lub poręczyciela. Do gwarancji lub poręczenia należy dołączyć stosowne dokumenty, z których wynika upoważnienie do podpisania przez daną osobę gwarancji lub poręczenia. Dokumenty te mogą być załączone w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta lub poręczyciela.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W związku z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – zmiany określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość zaproponowane rozwiązania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)