GuidZP400 |
2c0c25dc-9f8c-47ed-abcd-51ad64be94d6
|
Biuletyn |
616799-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Regon |
181500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 624 413
|
Zamawiajacy fax |
126 624 410
|
Zamawiajacy email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.ur.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.ur.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
TAK, poczta tradycyjna, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, pok. nr 7 Knacelaria Uczelni
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych i papieru biurowego oraz sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP-291- 2958/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów biurowych i papieru biurowego oraz sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Wypełniony druk Ofert – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wypełnioną tabelę Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy – stanowiący załącznik nr 1A do SIWZ
3) Wypełniony„Dokument Gwarancyjny – stanowiący załącznik nr 1B do SIWZ (dotyczy zadania nr 3)
4) Pełnomocnictwo:
a) dla osoby-osób podpisującej,cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
5) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany adresu pod który asortyment biurowy oraz sprzęt biurowy ma być dostarczany pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne Powiatu Krakowskiego lub Gminy Miejskiej Kraków oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,
b) gdy asortyment biurowy lub sprzęt biurowy, którego dostarczanie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że dostarczany zamienny asortyment biurowy lub sprzęt biurowy będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz że cena nie ulegnie zmianie,
c) zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej.
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów biurowych i papieru biurowego oraz sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru biurowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów biurowych i papieru biurowego oraz sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu biurowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów biurowych i papieru biurowego oraz sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy
|
| |