Dostawa materiałów opatrunkowych

Publication date 2018-09-13
End date 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Miejski Szpital Zespolony
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616682-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331411142, 331411159, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35a113f8-894d-484d-aafc-40c540755283
Biuletyn 616682-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Szpital Zespolony
Regon 51065089000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10045
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon (089) 532 6349
Zamawiajacy fax (089) 5326349
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.olsztyn.pl
Adres strony url www.szpital.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.olsztyn.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, Sekretariat, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny DZZ-382-63/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Kart danych technicznych w zakresie części nr 9,10,11,12,15,17
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy. 3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 4. Dokumenty o których mowa w rozdziale VI pkt 1.1 oraz 2.1 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, w tym zmiany w stosunku do treści oferty wykonawcyw szczególności w zakresie zmiany asortymentu, w tym zmiana numeru katalogowego/modelu/ typu produktu, na asortyment inny, o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż wykazany w umowie, w przypadku niemożności dostarczenia asortymentu pierwotnie przewidzianego (z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu) z uwagi na: • zmianę numeru katalogowego, modelu, typu lub • wycofanie z obrotu lub; • wstrzymanie produkcji oferowanego modelu / typu lub; • wprowadzenie do sprzedaży produktu zmodyfikowanego (udoskonalonego). 2. Katalogu zmian został opisany w projekcie umowy. 3. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 18.09.2018 r. (art. 38 ust.1). Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami. 2.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, jest Pani Maria Kowalik -Sobczak, kontakt: e-mail: iodo@szpital.olsztyn.pl; 608 385 415; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego: DZZ-382-63/18 – Dostawa materiałów opatrunkowych; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa folia chirurgiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa folii chirurgicznej sterylnej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa folia z kauczuku silikonowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa folii z kauczuku silikonowego
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa zestaw do wkłucia centralnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do wkłucia centralnego
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa gaza bawełniana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141114-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazy bawełnianej
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa wata celulozowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141115-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa waty celulozowej
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa kremy,pianki, olejki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków pielęgnujących
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)