Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Krasnal w Olecku na potrzeby uczestników projektu „Nasze Krasnale to Bystrzaki”

Publication date 2018-09-15
End date 2018-09-28 00:00:00
Instytucja Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi
Miejscowość Olecko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617618-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 375300003, 221100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych i zabawek do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Krasnal w Olecku na potrzeby uczestników projektu „Nasze Krasnale to Bystrzaki”.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje: 1) zakup gier podwórkowych 2) zakup książek i płyt CD 3) zakup pomocy do zajęć i zabawek 4) zakup artykułów do zajęć plastycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c6d68b73-81dc-4936-b80a-a9cc2b9b898d
Biuletyn 617618-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi
Regon 79016009700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zielona
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olecko
Zamawiajacy kod pocztowy 19400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 0-87 5203212, 5204617, 5204617
Zamawiajacy fax 0-87 5204617
Zamawiajacy email pzoiolecko@op.pl
Adres strony url ww.bip.uwm.olecko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia ww.bip.uwm.olecko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja ww.bip.uwm.olecko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Krasnal w Olecku, ul. Zielona 1, 19-400 Olecko
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Krasnal w Olecku na potrzeby uczestników projektu „Nasze Krasnale to Bystrzaki”
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych i zabawek do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Krasnal w Olecku na potrzeby uczestników projektu „Nasze Krasnale to Bystrzaki”. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje: 1) zakup gier podwórkowych 2) zakup książek i płyt CD 3) zakup pomocy do zajęć i zabawek 4) zakup artykułów do zajęć plastycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla I części: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie gier podwórkowych o wartości nie niższej niż 10 tys. brutto. Dla II części: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie książek/płyt CD o wartości nie niższej niż 10 tys. brutto. Dla III części: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie pomocy do zajęć/zabawek o wartości nie niższej niż 100 tys. brutto. Dla IV części: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie artykułów do zajęć plastycznych o wartości nie niższej niż 70 tys. brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa zdaniu poprzednim Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (o ile Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, na żądanie Zamawiającego przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w części III.4 ogłoszenia. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w zakresie o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany: 1) zmiany cen, w przypadku zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena (wynagrodzenie) brutto, a zaoferowana cena (wynagrodzenie) netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za świadczenie Wykonawcy po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT, 2) w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu przedmiotu Umowy wskazanego w ofercie, który Wykonawca zaoferował i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Przedmiotu Umowy pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry, nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego lub gdy nie ma następcy wycofanego modelu przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach, zgodnie z postanowieniami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model i typ posiada wymagane parametry minimalne, w tym spełnia wszystkie wymagane normy oraz wymagania przepisów prawa, w tym dyrektyw Unii Europejskiej, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące proponowany model i typ zamiast oferowanego pierwotnie modelu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Gry pdwórkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37530000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zestaw gier podwórkowych - min. 4 szt. w zestawie – 1 kpl; Gra podwórkowa - 1 szt 37530000-3
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Książki i płyty CD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22110000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zestaw książek o tematyce ekologicznej minimum 45 szt. w zestawie – 1 zestaw; Zestaw książek i płyt z bajkami minimum 10 szt w zestawie – 7 zestawów; Zestaw płyt CD minimum 8 szt w zestawie – 7 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pomoce do zajęć/zabawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Komplet sztalug z suszarką plastyczną – 7 kpl; Krosno tkackie – 3 szt; Zestaw zabawek - min. 17 szt. zabawek w zestawie – 7 zestawów ; Domek teatrzyk – 7 szt.; Zestaw kostiumów i rekwizytów z wieszakiem/stojakiem – 26 szt. w zestawie – 7 zestawów; Zestaw instrumentów – min. 2 szt. w zestawie – 7 zestawów ; Zestaw akcesoriów do tańca – min. 4 szt. w zestawie – 7 zestawów ; Zestaw do przeprowadzania eksperymentów – min. 13 elementów w zestawie – 7 zestawów; zestaw lup i mikroskopów - min. 4 szt. w zestawie - 7 zestawów; zestaw zabawek konstrukcyjnych - min. 5 szt w zestawie – 7 zestawów; zestaw klocków - min. 4 szt. w zestawie – 7 zestawów; zestaw klocków konstrukcyjnych - min. 9 zestawów w komplecie – 7 zestawów ; Robot typu MIO edukacyjny – 7 szt; Zestaw małego kucharza (fartuszki, mały kucharz) – min. 2 zestawy – 1 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Artykuły do zajęć plastycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Zestaw do malowania i rysowania na zajęciach plastyczno – artystycznych – 7 zestawów; Zestaw do wycinania i klejenia – 7 zestawów; Zestaw do modelowania podczas zajęć plastycznych – 7 zestawów; Zestaw do wyszywania - 7 zestawów.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)