Przebudowa istniejącego budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń

Publication date 2018-09-17
End date 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Technikum Leśne w Białowieży
Miejscowość Białowieża
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617896-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 453300009, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na cele dydaktyczne – warsztaty szkolne z pomieszczeniami towarzyszącymi , zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także dane dotyczące dostawy wyposażenia do sal dydaktycznych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie dwóch części zamówienia:
a) wykonanie przebudowy budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na cele dydaktyczne – część I zamówienia;
b) dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych – część II zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3fab7ce2-8fdd-40f4-9754-cf684a240be6
Biuletyn 617896-N-2018
Zamawiajacy nazwa Technikum Leśne w Białowieży
Regon 5220751600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Park Dyrekcyjny
Zamawiajacy miejscowosc Białowieża
Zamawiajacy kod pocztowy 17230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 812 404
Zamawiajacy fax 856 812 404
Zamawiajacy email tl@tl.bialowieza.pl
Adres strony url http://www.tl.bialowieza.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt pn. „Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Technikum Leśnym w Białowieży”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz budżetu państwa w ramach RPOWP na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Działanie 8.2 Poddziałanie 8.2.1. Priorytet inwestycyjny 10.1., umowa o dofinansowanie nr RPPD.08.02.01-IŻ.00-20-001/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.tl.bialowieza.pl/bip/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Technikum Leśne w Białowieży, ul. Park Dyrekcyjny 1A, 17-230 Białowieża
Nazwa nadana zamowieniu Przebudowa istniejącego budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń
Numer referencyjny TL/1/09/2018
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na cele dydaktyczne – warsztaty szkolne z pomieszczeniami towarzyszącymi , zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także dane dotyczące dostawy wyposażenia do sal dydaktycznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie dwóch części zamówienia: a) wykonanie przebudowy budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na cele dydaktyczne – część I zamówienia; b) dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych – część II zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 45330000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O zamówienie w zakresie I części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie w zakresie I części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają doświadczenie, tj.: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie na wykonanie robót budowlanych lub remontowych na kwotę nie mniejszą niż 750.000,00 zł brutto; - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na wykonanie instalacji urządzeń grzewczych, wentylacyjnych lub klimatyzacyjnych; 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń odpowiadające tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2017 poz. 1332 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65); - minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń odpowiadające tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2017 poz. 1332 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień spełniających warunki określone w rozdziale IV pkt 1.1 SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – dotyczy I części zamówienia; 2. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane ujęte w wykazie wykonanych zamówień były wykonywane, określające, czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów) – dotyczy I części zamówienia; 3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – dotyczy I części zamówienia; 4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – dotyczy I części zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [wg załącznika nr 3 do SIWZ]. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: • w części 1 – o wartości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), • w części 2 – o wartości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), wniesionym na zasadach opisanych w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W § 20 ust. 1 wzoru umowy w zakresie I części zamówienia (załącznika nr 8a do SIWZ) przewidziano następujące zapisy: 1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: a) zmiany, o których mowa w § 4 ust. 7 umowy, b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:  zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;  zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;  wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; c) zostały spełnione łącznie następujące warunki:  konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;  wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; d) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:  w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;  w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; e) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 6; f) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w budynku przy ul. Park Dyrekcyjny 1A w Białowieży, w dniu 2 października 2018 r. o godzinie 10:15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w zakresie I części zamówienia, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień budowlanych osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz kopie zaświadczeń o przynależności wskazanych osób do właściwego samorządu zawodowego; b) kosztorys ofertowy uproszczony do złożonej oferty w podziale na obiekty i rodzaje robót, z podaniem przyjętych parametrów cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z) oraz ilości poszczególnych robót, ceny jednostkowej i wartości robót; c) opracowany przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia; d) aktualne ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich, od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, z polisą odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia minimum wartości kontraktu; e) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z polisą odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia równą minimum wartości kontraktu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w zakresie I części zamówienia, do dnia podpisania umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 10 % ceny ofertowej. Część zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 70 % wartości całego zabezpieczenia zostanie zwolniona w ciągu 30 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę zrealizowanego w całości przedmiotu zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonany. Pozostała część zabezpieczenia, tj. 30 % ogólnej wartości zostanie zwolniona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. Zamawiający zamieścił w rozdziale XVI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia klauzulę informacyjną uwzgledniającą regulacje zawarte w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie przebudowy budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na cele dydaktyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45330000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku kotłowni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń z przeznaczeniem na cele dydaktyczne – warsztaty szkolne z pomieszczeniami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Długość gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)