Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do rehabilitacji

Publication date 2018-09-17
End date 2018-09-28 00:00:00
Instytucja Opolskie Centrum Rehabilitacji sp. z o.o.
Miejscowość Korfantów
Województwo opolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 618023-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 331000001, 331000000, 331900008, 481800003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części (zwanych także Pakietami):
Część 1 – Platforma rehabilitacyjna do oceny i rehabilitacji pacjenta z wykorzystaniem biofeedback - 1 szt.
Część 2 - Para rękawic do aktywnej rehabilitacji ręki z wyposażeniem, oprogramowaniem i funkcją biofeedback – 1 szt.
Część 3 – Urządzenie do badania rozkładu nacisku stóp na podłoże, badania równowagi i zaburzeń koordynacji wzrokowo ruchowej oraz ćwiczeń z wykorzystaniem biofeedback - 1 szt.
Część 4 – Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej ruchem ciągłym biernym - 2 szt.
Część 5 – Stół rehabilitacyjny z hydrauliczną zmianą wysokości leżyska - 4 szt.
Część 6 - oprogramowanie wspomagające terapię neuropsychologiczną oraz neurologopedyczną
Część 7 - urządzenie do porozumiewania się z pacjentem w utrudnionym kontakcie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f8bb09ec-cc03-4d15-a41e-a76b0df5d636
Biuletyn 618023-N-2018
Zamawiajacy nazwa Opolskie Centrum Rehabilitacji sp. z o.o.
Regon 65453000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wyzwolenia
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Korfantów
Zamawiajacy kod pocztowy 48-317
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 43 44 000
Zamawiajacy fax 77 43 44 004
Zamawiajacy email ocr@ocr.pl
Adres strony url www.ocr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Podniesienie efektywności leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez wyposażenie w specjalistyczny sprzęt medyczny oraz przeprowadzenie prac modernizacyjnych Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej z Pododdziałem Neurologicznym, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 10.00.00 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, poddziałanie RPOP.10.01.01 Infrastruktura ochrony zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej mieszkańców regionu nr umowy RPOP 10.01.01-16-0053/17-00 współfinansowanego ze środków EFRR
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczona odpowiedzialnością utworzona przez Samorząd Województwa Opolskiego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.ocr.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.ocr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie Sp. z o.o. ul. Wyzwolenia 11 48-317 Korfantów Polska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do rehabilitacji
Numer referencyjny PZP-225/12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części (zwanych także Pakietami): Część 1 – Platforma rehabilitacyjna do oceny i rehabilitacji pacjenta z wykorzystaniem biofeedback - 1 szt. Część 2 - Para rękawic do aktywnej rehabilitacji ręki z wyposażeniem, oprogramowaniem i funkcją biofeedback – 1 szt. Część 3 – Urządzenie do badania rozkładu nacisku stóp na podłoże, badania równowagi i zaburzeń koordynacji wzrokowo ruchowej oraz ćwiczeń z wykorzystaniem biofeedback - 1 szt. Część 4 – Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej ruchem ciągłym biernym - 2 szt. Część 5 – Stół rehabilitacyjny z hydrauliczną zmianą wysokości leżyska - 4 szt. Część 6 - oprogramowanie wspomagające terapię neuropsychologiczną oraz neurologopedyczną Część 7 - urządzenie do porozumiewania się z pacjentem w utrudnionym kontakcie
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 4.
IV 4 4 data 2018-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2018-10-27T00:00:00+02:00

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 285336,91
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Platforma rehabilitacyjna do oceny i rehabilitacji pacjenta z wykorzystaniem biofeedback - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Para rękawic do aktywnej rehabilitacji ręki z wyposażeniem, oprogramowaniem i funkcją biofeedback – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Urządzenie do badania rozkładu nacisku stóp na podłoże, badania równowagi i zaburzeń koordynacji wzrokowo ruchowej oraz ćwiczeń z wykorzystaniem biofeedback - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji kończyny dolnej ruchem ciągłym biernym - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Stół rehabilitacyjny z hydrauliczną zmianą wysokości leżyska - 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis oprogramowanie wspomagające terapię neuropsychologiczną oraz neurologopedyczną
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis urządzenie do porozumiewania się z pacjentem w utrudnionym kontakcie
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)