Rozbudowa, modernizacja obiektów szpitala wraz z zakupami inwestycyjnymi Miejskiego Szpitala Zespolonego – w zakresie zakupu niezbędnego oprogramowania komputerowego celem dostosowania informatycznego Szpitala zgodnie z rozporządzeniem unijnym o ochronie danych osobowych

Publication date 2018-09-17
End date 2018-09-27 00:00:00
Instytucja SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617860-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup niezbędnego oprogramowania komputerowego celem dostosowania informatycznego Szpitala zgodnie z rozporządzeniem unijnym o ochronie danych osobowych realizowany w ramach zadania pn. Rozbudowa, modernizacja obiektów szpitala wraz z zakupami inwestycyjnymi Miejskiego Szpitala Zespolonego obejmujący zakup macierzy dyskowej wraz z wyposażeniem, urządzenia klasy UTM oraz oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7508eeb6-b289-4677-b78d-4d371b5e4692
Biuletyn 617860-N-2018
Zamawiajacy nazwa SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Regon 15158624700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mirowska
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 370 21 35
Zamawiajacy fax 34 370 21 35
Zamawiajacy email zp@zsm.czest.pl
Adres strony url www.zsm.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsm.czest.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsm.czest.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć pisemnie za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście na wskazany adres.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 Pawilon G pokój nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa, modernizacja obiektów szpitala wraz z zakupami inwestycyjnymi Miejskiego Szpitala Zespolonego – w zakresie zakupu niezbędnego oprogramowania komputerowego celem dostosowania informatycznego Szpitala zgodnie z rozporządzeniem unijnym o ochronie danych osobowych
Numer referencyjny MSZ.ZP.3411/36/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup niezbędnego oprogramowania komputerowego celem dostosowania informatycznego Szpitala zgodnie z rozporządzeniem unijnym o ochronie danych osobowych realizowany w ramach zadania pn. Rozbudowa, modernizacja obiektów szpitala wraz z zakupami inwestycyjnymi Miejskiego Szpitala Zespolonego obejmujący zakup macierzy dyskowej wraz z wyposażeniem, urządzenia klasy UTM oraz oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych
Cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 52
Informacje na temat katalogow 52 dni stanowi maksymalny termin realizacji. Skrócenie terminu stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej o randze 10%.
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy 1)Nie podlegają wykluczeniu; 2)Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące; a)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny szczegółowego warunku w tym zakresie. b)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny szczegółowego warunku w tym zakresie. c)Zdolności technicznej lub zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują co najmniej dwie dostawy i wdrożenia urządzeń i oprogramowania o podobnym zakresie do przedmiotu objętego zamówieniem o łącznej wartości brutto nie niższej 300.000,00 PLN każda, obejmujących dostawę wraz z instalacją i konfiguracją. Przez dostawy „urządzeń i oprogramowania o podobnym zakresie do przedmiotu objętego zamówieniem” Zamawiający rozumie dostawę co najmniej urządzeń aktywnych, systemu bezpieczeństwa sieci UTM, macierzy dyskowej, oprogramowania do wirtualizacji, systemu do wykonywania kopii zapasowych wraz z ich instalacją i konfiguracją. - dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana i odpowiedzialna za instalację i uruchomienie dostarczonych urządzeń i która w okresie ostatnich trzech lat instalowała i konfigurowała urządzenia i oprogramowanie w zakresie: urządzenia aktywne, system bezpieczeństwa sieci UTM, - dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana i odpowiedzialna za instalację i uruchomienie dostarczonych urządzeń i która w okresie ostatnich trzech lat instalowała i konfigurowała urządzenia i oprogramowanie w zakresie: macierz dyskowa, oprogramowanie do wirtualizacji, system do wykonywania kopii zapasowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia : 1) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art.86 ust.5, 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1) Wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ według wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ. 2) Oświadczenia, że przy realizacji dysponować będzie co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana i odpowiedzialna za instalację i uruchomienie dostarczonych urządzeń i która w okresie ostatnich trzech lat instalowała i konfigurowała urządzenia i oprogramowanie w zakresie: urządzenia aktywne, system bezpieczeństwa sieci UTM oraz co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana i odpowiedzialna za instalację i uruchomienie dostarczonych urządzeń i która w okresie ostatnich trzech lat instalowała i konfigurowała urządzenia i oprogramowanie w zakresie: macierz dyskowa, oprogramowanie do wirtualizacji, system do wykonywania kopii zapasowych.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zostać sporządzona na druku „OFERTA” stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do składanej oferty należy dołączyć: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia wraz z oferowanymi parametrami stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ 1) Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, 1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy skutkująca sukcesją generalną. 2) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ. 3) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy. Powyższe wskazane zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia sie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia
IV 4 4 data 2018-09-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji dla sprzętu i oprogramowania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)