GuidZP400 |
7508eeb6-b289-4677-b78d-4d371b5e4692
|
Biuletyn |
617860-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
|
Regon |
15158624700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mirowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 370 21 35
|
Zamawiajacy fax |
34 370 21 35
|
Zamawiajacy email |
zp@zsm.czest.pl
|
Adres strony url |
www.zsm.czest.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsm.czest.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsm.czest.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć pisemnie za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście na wskazany adres.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 Pawilon G pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa, modernizacja obiektów szpitala wraz z zakupami inwestycyjnymi Miejskiego Szpitala Zespolonego – w zakresie zakupu niezbędnego oprogramowania komputerowego celem dostosowania informatycznego Szpitala zgodnie z rozporządzeniem unijnym o ochronie danych osobowych
|
Numer referencyjny |
MSZ.ZP.3411/36/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup niezbędnego oprogramowania komputerowego celem dostosowania informatycznego Szpitala zgodnie z rozporządzeniem unijnym o ochronie danych osobowych realizowany w ramach zadania pn. Rozbudowa, modernizacja obiektów szpitala wraz z zakupami inwestycyjnymi Miejskiego Szpitala Zespolonego obejmujący zakup macierzy dyskowej wraz z wyposażeniem, urządzenia klasy UTM oraz oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
52
|
Informacje na temat katalogow |
52 dni stanowi maksymalny termin realizacji. Skrócenie terminu stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej o randze 10%.
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy, którzy
1)Nie podlegają wykluczeniu;
2)Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące;
a)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny szczegółowego warunku w tym zakresie.
b)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny szczegółowego warunku w tym zakresie.
c)Zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują co najmniej dwie dostawy i wdrożenia urządzeń i oprogramowania o podobnym zakresie do przedmiotu objętego zamówieniem o łącznej wartości brutto nie niższej 300.000,00 PLN każda, obejmujących dostawę wraz z instalacją i konfiguracją. Przez dostawy „urządzeń i oprogramowania o podobnym zakresie do przedmiotu objętego zamówieniem” Zamawiający rozumie dostawę co najmniej urządzeń aktywnych, systemu bezpieczeństwa sieci UTM, macierzy dyskowej, oprogramowania do wirtualizacji, systemu do wykonywania kopii zapasowych wraz z ich instalacją i konfiguracją.
- dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana i odpowiedzialna za instalację i uruchomienie dostarczonych urządzeń i która w okresie ostatnich trzech lat instalowała i konfigurowała urządzenia i oprogramowanie w zakresie: urządzenia aktywne, system bezpieczeństwa sieci UTM,
- dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana i odpowiedzialna za instalację i uruchomienie dostarczonych urządzeń i która w okresie ostatnich trzech lat instalowała i konfigurowała urządzenia i oprogramowanie w zakresie: macierz dyskowa, oprogramowanie do wirtualizacji, system do wykonywania kopii zapasowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia :
1) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art.86 ust.5,
2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1) Wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ według wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Oświadczenia, że przy realizacji dysponować będzie co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana i odpowiedzialna za instalację i uruchomienie dostarczonych urządzeń i która w okresie ostatnich trzech lat instalowała i konfigurowała urządzenia i oprogramowanie w zakresie: urządzenia aktywne, system bezpieczeństwa sieci UTM oraz co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana i odpowiedzialna za instalację i uruchomienie dostarczonych urządzeń i która w okresie ostatnich trzech lat instalowała i konfigurowała urządzenia i oprogramowanie w zakresie: macierz dyskowa, oprogramowanie do wirtualizacji, system do wykonywania kopii zapasowych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zostać sporządzona na druku „OFERTA” stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Do składanej oferty należy dołączyć:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia wraz z oferowanymi parametrami stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ
1) Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie,
1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy skutkująca sukcesją generalną.
2) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ.
3) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy.
Powyższe wskazane zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia sie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia
|
IV 4 4 data |
2018-09-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|