GuidZP400 |
8479d77d-9424-4394-a2e2-4bac990b3253
|
Biuletyn |
635281-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Szczecinecki
|
Regon |
330920977
|
Zamawiajacy adres ulica |
Warcisława IV
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecinek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 94 37 292 00
|
Zamawiajacy fax |
+48 94 37 292 56
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiat.szczecinek.pl
|
Adres strony url |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej poprzez rozbudowę Centrum Innowacji i Praktyk Zawodowych z ośrodkiem egzaminacyjnym dla zawodów w sektorach: drzewnym, budowlanym i mechanicznym w Szczecinku, współfin. jest przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO Woj. Zachodniopomorskiego 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Szczecinku, ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do Centrum Innowacji i Praktyk Zawodowych w Szczecinku - V etap, polegający na dostawie mebli
|
Numer referencyjny |
ZP.2720.26.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Centrum Innowacji i Praktyk Zawodowych w Szczecinku – V etap, polegający na dostawie mebli
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych brutto. Ocena spełnienia tego ww. warunku odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
b) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, określoną prze Zamawiającego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność .
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy z załączonymi cenami jednostkowymi, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
2.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby/osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem/ lub dokument z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (np. KRS, odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
3. Dokumenty dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane szczegółowo w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, np. obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w trakcie realizacji umowy – w każdym przypadku,
2) zmiana terminu realizacji zamówienia – w przypadku, jeżeli Zamawiający dokonał zmiany przedmiotu umowy, lub nakazał wstrzymanie realizacji dostaw z powodów niezależnych pod Wykonawcy,
3) zmiana przedmiotu zamówienia – w przypadku, jeżeli w wyniku zmiany przepisów prawa lub z powodu innych okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie zawarcie umowy z Wykonawcą, że dostawa wyposażenia zgodnego z SIWZ będzie niekorzystna dla Zamawiającego,
4) inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany
5) zmiany przewidziane w art.144 ustawą PZP.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron
|
IV 4 4 data |
2018-10-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|