Dostawa wyposażenia do Centrum Innowacji i Praktyk Zawodowych w Szczecinku - V etap, polegający na dostawie mebli

Publication date 2018-10-11
End date 2018-10-22 00:00:00
Instytucja Powiat Szczecinecki
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635281-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Centrum Innowacji i Praktyk Zawodowych w Szczecinku – V etap, polegający na dostawie mebli

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8479d77d-9424-4394-a2e2-4bac990b3253
Biuletyn 635281-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Szczecinecki
Regon 330920977
Zamawiajacy adres ulica Warcisława IV
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Szczecinek
Zamawiajacy kod pocztowy 78-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon +48 94 37 292 00
Zamawiajacy fax +48 94 37 292 56
Zamawiajacy email przetargi@powiat.szczecinek.pl
Adres strony url http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej poprzez rozbudowę Centrum Innowacji i Praktyk Zawodowych z ośrodkiem egzaminacyjnym dla zawodów w sektorach: drzewnym, budowlanym i mechanicznym w Szczecinku, współfin. jest przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO Woj. Zachodniopomorskiego 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Szczecinku, ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do Centrum Innowacji i Praktyk Zawodowych w Szczecinku - V etap, polegający na dostawie mebli
Numer referencyjny ZP.2720.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Centrum Innowacji i Praktyk Zawodowych w Szczecinku – V etap, polegający na dostawie mebli
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych brutto. Ocena spełnienia tego ww. warunku odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę mebli na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. b) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, określoną prze Zamawiającego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność .
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy z załączonymi cenami jednostkowymi, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby/osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem/ lub dokument z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (np. KRS, odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 3. Dokumenty dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane szczegółowo w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, np. obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w trakcie realizacji umowy – w każdym przypadku, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia – w przypadku, jeżeli Zamawiający dokonał zmiany przedmiotu umowy, lub nakazał wstrzymanie realizacji dostaw z powodów niezależnych pod Wykonawcy, 3) zmiana przedmiotu zamówienia – w przypadku, jeżeli w wyniku zmiany przepisów prawa lub z powodu innych okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie zawarcie umowy z Wykonawcą, że dostawa wyposażenia zgodnego z SIWZ będzie niekorzystna dla Zamawiającego, 4) inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany 5) zmiany przewidziane w art.144 ustawą PZP. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron
IV 4 4 data 2018-10-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)