Dostawa mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.

Publication date 2018-11-08
End date 2018-11-16 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 646199-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c251c72b-31dd-4429-9a41-c6224f2ba77a
Biuletyn 646199-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Regon 71158660400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kazimierzowska
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 256 326 459
Zamawiajacy fax 256 325 584
Zamawiajacy email admi.wiw@wiw.siedlce.com
Adres strony url www.wiw.mazowsze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wiw.mazowsze.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wiw.mazowsze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
Numer referencyjny WIW-AD.272.122.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-21T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) . Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ, 2. katalog w języku polskim ze zdjęciami i rysunkami technicznymi z wymiarami potwierdzający parametry wszystkich oferowanych mebli wraz z wymiarami poszczególnych elementów składowych, 3. dokument potwierdzający badanie odporności korozyjnej blach ocynkowanych (lub blach ze stali OH18N9 – jeżeli jest użyty ten materiał zamiast blachy ocynkowanej), pokrytych powłoką lakierniczą poliuretanową z których wykonane są profile stelaży, z badania odporności korozyjnej blach, w obojętnej i kwaśnej mgle solnej wg normy PN – EN ISO 9227: 2012, gdzie wskaźniki RP i RA wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z nomą PN – EN ISO 10289:2002 mają wynosić nie mniej niż 10, zaś wskaźniki spękania, złuszczenia, zardzewienia i spęcherzenia, według normy PN-EN ISO 4628:2005, mają wynosić nie więcej niż 0. Dokument ten musi dotyczyć wszystkich w/w norm i być wystawiony przez laboratorium akredytowane, 4. protokół z badań zgodnie z normą PN EN 2808: 2008, wydany przez akredytowane laboratorium, potwierdzający grubość poliuretanowej powłoki lakierniczej nakładanej proszkowo na blachę ocynkowaną. 5. dokument potwierdzający że farba użyta do pokrywania mebli posiada ważną klasyfikację w zakresie reakcji na ogień, o stopniu co najmniej: A2-s1, d0, według normy EN 13501-1, wystawioną przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną i akredytowaną, 6. certyfikat dla Systemu Zarządzania wg EN ISO 9001: 2008 (lub równoważny), zaświadczający, że stosuje system zarządzania zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, 7. certyfikat OHSAS 18001: 2007 (lub równoważny), stosowanego Systemu Zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, 8. certyfikat dla Systemu Zarządzania wg EN ISO 14001: 2005 (lub równoważny), zaświadczający, że stosuje system zarządzania środowiskiem zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, 9. certyfikat dla Systemu Zarządzania Energią wg EN ISO 50001: 2011 zaświadczający, że stosuje system zarządzania energią zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, 10.arkusz właściwości materiału, wydany przez producenta blatu potwierdzający parametry wytrzymałości mechanicznej, 11. dokument wydany przez niezależnie laboratorium potwierdzający przeprowadzanie ocenę działania przeciwbakteryjnego blatu z żywicy fenolowej, gdzie redukcja w populacji Escherichia coli i Staph aureus, następująca po kontakcie z powierzchnią próbek, po upływie 24 godzin w temperaturze 35°C i przy wilgotności względnej > 95%, wynosi > 99,99%, 12. dokument z badania odporności korozyjnej blach ocynkowanych (z których są wykonane: stelaże, szafki, szafy i przystawki), pokrytych powłoką lakierniczą poliuretanową, w obojętnej i kwaśnej mgle solnej wg normy PN – EN ISO 9227: 2012, gdzie wskaźniki RP i RA wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z nomą PN – EN ISO 10289:2002 mają wynosić nie mniej niż 10, zaś wskaźniki spękania, złuszczenia, zardzewienia i spęcherzenia, według normy PN-EN ISO 4628:2005, mają wynosić nie więcej niż 0. Dokument ten musi dotyczyć wszystkich w/w norm i być wystawiony przez laboratorium akredytowane, 13. klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień dla farby poliuretanowej pokrywającej meble, o stopniu, co najmniej: A2-s1, d0, według normy EN 13501-1, wystawioną przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną i akredytowaną, 14. protokół z badań zgodnie z normą PN EN 2808: 2008, wydany przez akredytowane laboratorium, potwierdzający grubość poliuretanowej powłoki lakierniczej nakładanej proszkowo na blachę ocynkowaną, 15. arkusz właściwości materiału, wydany przez producenta blatu potwierdzający parametry wytrzymałości mechanicznej blatów: • odporność na suche ciepło, badana według normy EN 438, co najmniej 4, dla 180°C, • odporność na wilgotne ciepło, badana według normy EN 12721, co najmniej 4, dla 100°C, • odporność na zarysowania, badana według normy EN 438 co najmniej 4, • odporność na zmianę koloru, badana według normy ASTM G53-91 (315 - 400nm) co najmniej 6, • moduł sprężystości, badany według normy ISO 178, co najmniej 9000 N/mm2, • wytrzymałość na rozciąganie, badana według normy ISO 527-2, co najmniej 70 N/mm2, • wytrzymałość na zginanie, badana według normy ISO 178, co najmniej 100 N/mm2, 16. dokument sporządzony według normy EN 13501-1 przez licencjonowane lub akredytowane laboratorium potwierdzający, iż płyty z żywicy fenolowej, z której są wykonane blaty sklasyfikowane są co najmniej jako brak rozgorzenia, średnia emisja dymu, brak płonących kropli – klasy B s1 d0 ze względu na bezpieczeństwo pożarowe, 17. wyniki testu odporności chemicznej blatów z żywicy fenolowej posiadających powierzchnię jednostronnie laminowaną, odporną na większość standardowych środków czyszczących, dopuszcza się testy przeprowadzone przez producenta blatów i publikowane w jego materiałach: Kwasy: Kwas octowy 99% Roztwór dwuchromianu 5% Kwas chromowy 60% Kwas mrówkowy 90% Kwas chlorowodorowy 10% Kwas chlorowodorowy 37% Kwas azotowy 65% Kwas chlorowodorowy 37% (1:3) Kwas nadchlorowy 60% Kwas fosforowy 85% Kwas siarkowy 25% Kwas siarkowy 33% Kwas siarkowy 77% Kwas siarkowy 85% Zasady: Wodorotlenek amonu 28% Wodorotlenek sodu 10% Wodorotlenek sodu 20% Wodorotlenek sodu 40% Wodorotlenek sodu, płatki Sole: Siarczan miedzi 10% Chlorek żelaza(III) 10% Jodek potasu 10% Nadmanganian potasu10% Chlorek cynku, nasycony Azotan srebra 1% Chlorek sodu 10% Podchloryn sodu 13% Związki organiczne: Formaldehyd 37% Nadtlenek wodoru 3% Fenol 90% Siarczek sodu, nasycony w wodzie 1% Fuksyna zasadowa 1% Fuksyna karbolowa 1% Karmin 1% Czerwień Kongo 1% Fiolet krystaliczny (barwnik) 1% Błękit metylenowy 1% 18. certyfikat, wystawiony przez niezależne laboratorium, z przeprowadzonego badania zgodności stołów laboratoryjnych z normą EN 13150, 19. certyfikat, wystawiony przez niezależne laboratorium, z przeprowadzonego badania zgodności szafek i przystawek z normą EN 14727, 20. certyfikat dla Systemu Zarządzania wg EN ISO 9001 zaświadczający, że stosuje system zarządzania zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, 21. certyfikat OHSAS 18001 lub równoważny dla Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i higieną pracy w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, 22. certyfikat dla Systemu Zarządzania wg EN ISO 14001 zaświadczający, że stosuje system zarządzania środowiskiem zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego, 2.3 certyfikat dla Systemu Zarządzania Energią wg EN ISO 50001: 2011 zaświadczający, że stosuje system zarządzania energią zgodnie z normą w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z zaistnieniem okoliczności uniemożliwiających wykonanie dostaw niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz.1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Informacje te – powinny być opatrzone klauzulą: „nie udostępniać innym uczestnikom postępowania, informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu (tj. w odrębnej kopercie oznakowanej literką „B”) trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-11-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja o sposobie przetwarzania danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii z siedzibą w Siedlcach w związku z realizacją zamówień publicznych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Lekarz Weterynarii. 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy w formie elektronicznej na skrzynkę iod@wiw.mazowsze.pl lub telefonicznie 25 632 64 59 w. 38. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa mebli laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie - nr sprawy: WIW-AD.272.122.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp” oraz Wojewoda Podlaski w związku z korzystaniem przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD PUW); 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)