Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach

Publication date 2018-11-26
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa w Prostkach im. Jana Pawła II
Miejscowość Prostki
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652949-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 155000003, 156000004, 31000002, 158100009, 30000001, 158942003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach. Wykonawca zobowiązany jest sukcesywnie dostarczać zamawiany towar od poniedziałku do piątku (codziennie) z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 06:00 do 07:00. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówiony towar transportem, na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Podział zamówienia na części: Grupa I – Mięso, wędliny, drób świeży, Grupa II - Mleko i produkty mleczarskie, Grupa III - Różne produkty spożywcze, oleje, produkty przemiału ziarna i skrobi, Grupa IV- Produkty mrożone i ryby, Grupa V - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty, Grupa VI - Pieczywo i wyroby ciastkarskie, Grupa VII – Jajka, Grupa VIII - Wyroby garmażeryjne. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach 2a- 2h do SIWZ. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony odpowiednio do realnych potrzeb zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e120770f-5735-4eb4-b31a-cda179418c77
Biuletyn 652949-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa w Prostkach im. Jana Pawła II
Regon 000637016
Zamawiajacy adres ulica 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Prostki
Zamawiajacy kod pocztowy 19-335
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 6112015
Zamawiajacy email gim_prostki@poczta.onet.pl
Adres strony url spprostki.szkolnastrona.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia spprostki.szkolnastrona.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja spprostki.szkolnastrona.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie- poczta tradycyjna, kurier, osobiście
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach. Wykonawca zobowiązany jest sukcesywnie dostarczać zamawiany towar od poniedziałku do piątku (codziennie) z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 06:00 do 07:00. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówiony towar transportem, na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Podział zamówienia na części: Grupa I – Mięso, wędliny, drób świeży, Grupa II - Mleko i produkty mleczarskie, Grupa III - Różne produkty spożywcze, oleje, produkty przemiału ziarna i skrobi, Grupa IV- Produkty mrożone i ryby, Grupa V - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty, Grupa VI - Pieczywo i wyroby ciastkarskie, Grupa VII – Jajka, Grupa VIII - Wyroby garmażeryjne. Szacunkowe ilości oraz asortyment artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach 2a- 2h do SIWZ. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony odpowiednio do realnych potrzeb zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 10
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow z wyłączeniem lipca i sierpnia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiany towar od poniedziałku do piątku (codziennie) z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 06:00 do 07:00. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamówiony towar transportem, na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawo zamówień publicznych- zał. nr 3 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz oferty- zał. nr 2 do SIWZ 3. Formularz cenowy- zał. nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny, drób świeży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- mięso, wędliny, drób świeży. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2a SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mleko i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- mleko i produkty mleczarskie. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2b SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze, oleje, produkty przemiału ziarna i skrobi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Różne produkty spożywcze, oleje, produkty przemiału ziarna i skrobi. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2c SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty mrożone i ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Produkty mrożone i ryby. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2d SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Produkty rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03100000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Produkty rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2e SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Pieczywo i wyroby ciastkarskie. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2f SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Jaja. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2g SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów żywnościowych wysokiej jakości do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostkach- Wyroby garmażeryjne. Szacunkową ilość dostaw określa załącznik 2h SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)